روش بالا بردن آتوریتی دامنه سایت

پیج آتوریتی
سئو سایت

رتبه و جایگاهی که وب سایت ها در گوگل بدست می آورند برای صاحبین وب سایت ها دارای اهمیت بسیار بالایی می باشد. پس برای اینکه شما هم بتوانید رتبه وب سایت خود را به خوبی مورد بررسی قرار دهید باید از ابزارهای شناخته شده ای در این زمینه استفاده نمایید تا بتوانید آن رتبه و جایگاهی را که مد نظر دارید در نتایج موتورهای جستجو بدست آورید.

برای بیشتر کردن قدرت دامین یا همان da، می بایست قدرت صفحات یا همان pa را افزایش دهید. در ادامه تمام این موارد را بررسی می کنیم که هر کدام چیست و چطور باید این کارها را انجام دهیم.

پیج آتوریتی

گفتیم که برای موفقیت سئو سایت در دنیای وب باید بتوانید رتبه و جایگاه مناسبی را با استفاده از ابزارها، محتوا و لینک ها و روش های گوناگون بدست آورید. یکی از مواردی  که می تواند به شما در کسب رتبه و جایگاه مناسب در گوگل کمک کند Page Authority می باشد. این موضوع برای بررسی رتبه سایت مورد استفاده قرار می گیرد تا به کمک آن به نتایج مطلوبی دست پیدا کنید. در حقیقت پیج آتوریتی معیار و ابزاری برای سنجش صفر تا صد می باشد و هدف از این ابزار نشان دادن میزان محبوبیت وب سایت شما نزد کاربران در دنیای اینترنت می باشد.

البته فراموش نکنید که این میزان محبوبیت را نیز می توانید از تعداد مطالب ایندکس شده خود نیز متوجه شوید. زمانیکه مطالب ایندکس شده شما توسط گوگل بیشتر باشد بدون شک مخاطبین بیشتری آن را مشاهده خواهند کرد و سرچ مطالب شما در گوگل نیز افزایش پیدا می کند و این یکی از راه هایی است که به شما کمک می کند تا برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل رتبه و جایگاه مناسبی را بدست آورید.

پیج آتوریتی چیست؟

page authority

ضرورت افزایش پیج آتوریتی

افزایش اعتبار دامنه یا پیچ آتوریتی احتمال دریافت رتبه بهتر در موتورهای جستجو را بالا می برد و طبیعتا سایتی رتبه بهتری را دریافت خواهد کرد که اعتبار دامنه بالاتری داشته باشد. اما چه راهی وجود دارد برای بالا بردن آتوریتی دامنه سایت

بالا بردن آتوریتی دامنه سایت

قبل تر به این موضوع اشاره کرده ایم که مدیران تمام وب سایت ها دوست دارند که بهترین رتبه و جایگاه را در موتورهای جستجو داشته باشند و عوامل بسیاری دست به دست هم داده اند تا رتبه نهایی سایت مشخص شود. از میان تمام آن ها یک عامل بسیار موثر وجود در سئو وجود دارد که به نوعی بهترین عامل تعیین کننده سئو می باشد و آن هم اعتبار دامنه یا همان پیج آتوریتی می باشد.

برای اینکه بتوانید موفقیت وب سایت خود را شاهد باشید باید تکنیک های اصولی و درستی را بر روی سایت خود انجام دهید تا به میزان بالا بردن آتوریتی دامنه سایت خود نیز کمک کنید.

page authority

افزایش پیج آتوریتی

گام های موثر در افزایش اعتبار دامنه سایت

شاید برخی از دوستان تازه کار این موضوع را ندانند که اعتبار دامنه خریدنی نیست. پیج آتوریتی یک سایت به سایت دیگر هم قابل انتقال نمی باشد. بنابراین برای بالابردن آتوریتی دامنه سایت باید استراتژی های قدرتمند را دنبال کنید.

به خاطر داشته باشید اگر اعتبار دامنه سایت شما بین 10 تا 15 باشد خیلی راحت می توانید آن را  افزایش داده و به 30 تا 40 برسانید.

اما اگر اعتبار دامنه به 50 رسیده باشد افزایش دادن آن دیگر کار آسانی نیست. پس با ما همراه باشید تا گام های موثر را برای افزایش اعتبار دامنه برای شما توضیح دهیم.

تولید محتوای با کیفیت

از عوامل مهمی که گوگل برای کیفیت محتوا در نظر می گیرد منحصر به فرد بودن آن محتوا می باشد. منحصر به فرد بودن یک محتوا و ارتباط با کلمات کلیدی مورد نظر مخاطب از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و این مسئله از میزان محتوای تولید شده” طول محتوا” برای مخاطب مهم تر می باشد.

با مطالعه مقاله های مختلف در زمینه تولید محتوا بدون شک این موضوع را بخوبی می دانید که محتوا صرفا به نوشتن متن اطلاق نمی شود و شما برای اینکه بتوانید یک محتوای جذاب را برای مخاطبین خود تولید نمایید باید از تصاویر و ویدئو ها هم در مطالب خود استفاده کنید.

شما با این کار نه تنها به ماندگاری بیشتر کاربران خود در سایتتان کمک خواهید کرد بلکه با بهینه سازی  تصاویر می توانید رتبه سایت خود را نیز در گوگل ارتقاء دهید.

برای تولید یک محتوای با کبفیت بد نیست که برخی موارد را همیشه به خاطر داشته باشید.

به خاطر داشته باشید تمام یا قسمتی از محتوای سایت را در صفحات وب سایت خود کپی نکنید.

استفاده از کلمات مترادف را به جای کلمات کلیدی و جلوگیری از تکرار بیش از حد کلمات کلیدی فراموش نکنید.

موضوع اصلی مقاله خود را فراموش نکنید و از پرداختن به مسائل غیر مرتبط خود داری کنید

محتوای خود را از زبان یک فرد متخصص بنویسید.

بالا بردن آتوریتی دامنه سایت

لینک داخلی

سئو داخلی

گام بعدی برای بالا بردن آتوریتی دامنه سایت پرداختن به سئو داخلی سایت می باشد. اقداماتی که جهت بهینه سازی در داخل وب سایت برای افزایش رتبه و ترافیک سایت انجام می شود را سئو داخلی می گویند.

سئو داخلی شامل تکنیک هایی مانند بهینه سازی عنوان ها، حقایق کلمات کلیدی، به کارگیری اصولی کلمات کلیدی در محتوا می باشد

نکته مهمی که باید به آن اشاره کنیم این است که عوامل سئو داخلی را فراموش نکنید و به آن ها اهمیت دهید. زیرا اهمیت ندادن به این مسئله  کسب رتبه مناسب را در نتایج موتورهای جستجو برای شما سخت خواهد کرد.

سئو داخلی علاوه بر اینکه به کسب رتبه مناسب به شما کمک می کند می تواند مخاطبین وب سایت شما را نیز افزایش داده و مخاطبین بیشتری را جذب وب سایت شما کند.

  لینک های داخلی

لینک های داخلی که در سایت خود از آن ها استفاده می کنید همچون زنجیری صفحات سایت شما را به یکدیگر متصل می کنند و در صورت استفاده غلط از آن ها نرخ پرش سایت شما کاهش پیدا خواهد کرد.

استفاده درست و اصولی از لینک های داخلی این قابلیت را دارد تا زمان ماندگاری کاربران را در سایت شما افزایش دهد و این زمان ماندگاری باعث افزایش درآمد سایت نیز می شود.

لینک های خارجی

استفاده از لینک های خارجی آن هم با روش های حرفه ای یکی از مهم ترین موارد (به نوعی مهم ترین راه) برای افزایش دامین آتوریتی می باشد.

مهم ترین لینک ها:

  • لینک در سایت های مرجع و رفرنس
  • لینک در خبرگزاری های بزرگ
  • لینک در سایت های مرتبط
  • لینک در شبکه های اجتماعی
  • لینک در تالار های گفتگو

تمام موارد فوق برای لینک سازی خارجی و در نتیجه بالا بردن da موثر می باشد.

آموزش های مرتبط با دامین آتوریتی

Untitled 2

دامین آتوریتی

Untitled 1 8

راه افزایش da

تمام این موارد باعث میشود که قدرت دامین شما بیشتر شود و در نتیجه کل سایت در موتور های جستجو موفق تر شود.

5/5 - (1 امتیاز)
78 / 100

6 Comments

  1. هانسل گفت:

    سپاس خیلی عالی بود

  2. کرج آگهی گفت:

    سلام
    ما یه سایت آگهی داریم
    واقعا برای بالا بردن da به کمکتون نیاز داریم
    لطفا بهمون پیام بدید

  3. حسن بایزدی گفت:

    سلام
    چرا دامین اتوریتی و پیج اتوریتی تفاوت زیاد دارند؟

  4. امیدوند گفت:

    ممنون از مقاله آموزنده‌ی شما به نظرم روش های گفته شده برای افزایش da آتوریتی کاربرد داره و من تست میکنم

    متشکر

  5. mori گفت:

    بسیار عالی
    واقعا شاید تنها مطلبی در مورد da و pa بود که جواب بده
    بریم برای پیروزی

  6. اتاق فرار انیگما گفت:

    سلام وقت بخیر
    سایت اتاق فرار ما دامین اتوریتی خوبی نسبت به رقبا داره ولی جایگاه مناسبی نداریم و صفحه دو هستیم
    مشکل چیه در کلمه اتاق فرار ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 13 =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو