بروزرسانی محتوای قدیمی و تاثیر آن بر سئو

بروزرسانی محتوای قدیمی
سئو سایت

چطور از پست های قدیمی استفاده مجدد کنیم؟! آیا سایت ما واقعا نیاز دارد که پست های قدیمی وب سایت خود را سر رو سامان دهیم؟! این سوال هایی که مطرح کرده ایم از جمله سوال هایی می باشد که برای بسیاری از مدیران وب سایت ها به وجود آمده است و در پاسخ به این سوالت باید بگوییم که بله بروزرسانی کردن محتواها و پست های قدیمی وب سایت دارای اهمیت بوده و می تواند بر روی سئو سایت شما تاثیرات بسیاری را بگذارد.

بروز رسانی محتوا های قدیمی یا همان freshness جزء 5 کار مهم در سئو سایت میباشد.

سطح آگاهی شما نسبت به کسب و کارتان نشان می دهد که شما چه میزان اطلاعات ارزشمندی را برای اینکه بتوانید مشتریان خود را حفظ نمایید فراهم آورده اید و یکی از این فاکتورهای کلیدی سئو می باشد.

اگر شما مدت زمان زیادی است که در وب سایت خود اطلاعات و پست های موجود را آپدیت نکرده اید باید بگوییم که کاری کرده اید که با دست خودتان رتبه وب سایت خود را با خطر سقوط مواجه کنید.

بروزرسانی محتوا قدیمی

بروزرسانی محتوا

بروزرسانی پست های قدیمی

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که تا چه حدی بروزرسانی پست های قدیمی لازم می باشد و ما به آن نیازمند هستیم؟! در جواب به این سوال باید بگوییم که با توجه به نوع فعالیتی که شما دارید و فعالیت هایی که بر روی وب سایت خود انجام می دهید این موضوع متفاوت می باشد. اما چیزی که مسلم است این است که بروزرسانی پست های قدیمی می تواند تاثیرات مثبت بسیاری را بر رتبه و جایگاهی که سایت شما می تواند در نتایج موتورهای جستجو بدست آورد بگذارد.

مدیران وب سایت ها باید سالانه مطالبی که در وب سایت خود منتشر کرده اند را ادیت کرده و فهرست آپدیت شده ای از آن ها را به وجود آورند. به خاطر داشته باشید اگر شما کسب و کار رقابتی و مستلزم سرعت عمل بالا و نوآوری دارید ممکن است نیازمند آپدیت محتویات خود به خصوص در موضوعاتی از قبیل قانون، تجارت و اقتصاد و بازاریابی باشید.

بروزرسانی محتوای قدیمی و تاثیر آن بر سئو

شاید بروزرسانی محتوای قدیمی و تاثیر آن بر سئو یک فرایند زمان بر و پیچیده ای باشد اما باید بدانید که انجام آن چقدر می تواند برای ارتقاء رتبه وب سایت شما مهم باشد. در برخی مواقع شما با اضافه کردن حتی چند عکس و تصویر جدید در محتواهایی که از قبل منتشر کرده اید می توانید محتوا و پست قدیمی خود را به آسانی بروزرسانی کنید.

اما کارهایی که در ابتدا باید انجام دهید تا به درستی بتوانید پست های قدیمی وب سیت خود را برای بروزرسانی انتخاب کنید به شرح زیر می باشد.

  • تجزیه و تحلیل پست های قدیمی
  • تحقیق درباره کسب و کارتان
  • بررسی معیارهای مورد نظر خود

شاید پست هایی که شما در وب سایت خود دارید به قدری تعداد آن ها زیاد است که آپدیت کردن آن ها دور از ذهن باشد پس در چنین شرایطی شما باید به تجزیه و تحلیل پست های خود پرداخته و هر کدام از آنها که در صدر موتورهای جستجو می باشند را از سایر پست ها جدا کنید در حقیقت منظور ما از پست های در صدر همان پست هایی است که ترافیک بیشتری را برای سایت شما جذب کرده اند. شما می ­توانید تجزیه و تحلیل داده ­های خود را با استفاده گوگل انجام دهید، اطمینان حاصل کنید به مواردی که مورد بررسی قرار می­ دهید حتما تغییرات لازم را اعمال کنید.

برای بالا بردن اطلاعات خود درباره کسب و کاری که راه اندازی کرده اید زمان بگذارید. هرگز این موضوع را فراموش نکنید هر گونه اطلاعات جدیدی که درباره کسب و کار خود در اختیار داشته باشید بهتر می توانید برای آپدیت کردن وب سایت خود اقدام کنید.

بروزرسانی پست های قدیمی

راه آپدیت کردن پست های قدیمی

بهترین راه آپدیت کردن پست های قدیمی

در مطالب بالا درباره  بروزرسانی محتوای قدیمی و تاثیر آن بر سئو اطلاعتی را در اختیار شما عزیزان سئو ایران قرار دادیم.

حال می خواهیم به این موضوع بپردازیم که بهترین راه برای بروزرسانی پست های قدیمی چه راهی است؟! این مسئله را نباید فراموش کنید که همیشه آپدیت کردن به تنهایی نمی تواند نتیجه مثبتی را همراه داشته باشد. بلکه برخی از پست های وب سایت شما نیاز به توجه و زمان دارند که در این راه شما می توانید از نتایج تحقیقات خود برای تعیین اینکه چه چیزی باید دقیقا استفاده شود تا نتیجه مناسب را به بار بیاورد استفاده کنید.

اما راه هایی که می تواند در بروزرسانی پست های قدیمی وب سایت تاثیر گذار باشند عبارتند از:

  • تبدیل کردن پست ها به اینفوگرافی
  • استفاده از داده های جدید
  • به دنبال ایجاد بهترین پست باشید
  • استفاده از ویدئو در پست های قدیمی
  • استفاده از بازسازی موضعی و جزئی
  • غافل نشدن از جزئیات با ارزش در بهبود سایت

بروزرسانی پست های قدیمی که در وب سایت خود دارید می تواند به همان اندازه که ایجاد پست های جدید می توانند در کسب رتبه و جایگاه برای وب سایت شما داشته باشند تاثیر بگذارد.

برای داشتن یک استرتژی خوب و کارآمد در زمینه سئو سایت شما نیاز دارید که پست های با کیفیت بالایی را در وب سایت خود تولید نمایید و آن ها را با کلید واژه های مرتبطی که دارید بهینه سازی کرده و در صورت نیاز به آن ها تصاویر مرتبطی را اضافه کنید.

در ضمن شما می توانید با استفاده از پست هایی که بهینه شده اند ترافیک سایت خود را به کمک شبکه های اجتماعی نیز افزایش دهید. به خاطر داشته باشید در برخی مواقع ممکن است کلمات کلیدی شما قابلیت خود را از دست داده و تاثیر مثبتی نداشته باشد. در چنین شرایطی باید همیشه با کلید واژه های به روز و مرتبط به کسب و کار خود آشنا باشید و آن ها را آپدیت کنید.

آموزش سئو محتواهای قدیمی

Updating Your Old Content 1

چرا باید پست های قدیمی وبلاگ را دوباره منتشر کنیم؟

Untitled 2 3

استفاده از مقالات قدیمی برای بهبود سئو سایت

5/5 - (1 امتیاز)
68 / 100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 6 =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو