بیشترین جستجوهای سال 2021 مشخص شد

بیشترین جستجوهای سال 2021
سئو سایت

جستجوهای پرطرفدار سال 2021

گزارشات اخیر گوگل از نتایج جستجو به خوبی کلمات پر سرچ را مشخص کرده است. در این گزارش محبوب ترین کلمات کلیدی در دسته بندی مختص به خودشان نشان داده شده اند. بیشترین جستجوهای سال 2021 نشان می دهد که بیشترین کلمات جستجو شده در گوگل کدام اند. اگر می خواهید ترافیک ارگانیک بیشتری دریافت کنید باید کلمات پر سرچ را جایگزین کلمات کلیدی قدیمی خود کنید. برای بسیاری از افراد این سوال پیش می آید که این اطلاعات جستجو، چرا مفید هستند؟ در نگاه اول این داده ها مزیتی جز برطرف کردن کنجکاوی مردم ندارند.

لیست جستجوهای پرطرفدار سال 2021 گوگل

10 تا از بیشترین جستجوهای سال 2021 که ترند شده اند عبارتند از:

  1. NBA
  2. DMX
  3. Gabby Petito
  4. Kyle Rittenhouse
  5. Brian Laundrie
  6. Mega Millions
  7. AMC Stock
  8. Stimulus Check
  9. Georgia Senate Race
  10. Squid Game
  1. NBA
  2. DMX
  3. گبی پتیتو
  4. کایل ریتن هاوس
  5. برایان لاندری
  6. مگا میلیون ها
  7. سهام AMC
  8. بررسی محرک
  9. مسابقه سنای جورجیا
  10. بازی ماهی مرکب

قطعا به عنوان یک تولید کننده محتوا، در نگاه اول آگاهی از کلمات پر سرچ هیچ مزیتی برای شما ندارند. این موارد موضوعاتی هستند که شانس رتبه بندی کمی در آنها دارید. اما اگر کلمات کلیدی دم بلندی را به کمک این کلمات تولید کنید شانس بیشتری خواهید داشت. در واقع ltk و lsi کلمات به شما کمک می کند تا ورودی زیادی بگیرید.

افزایش ورودی

افزایش ورودی ارگانیک

با اینکه گوگل فقط کلمات انگلیسی را بیان کرده است، اما حوزه نیاز مخاطبان در همه جهان یکسان است. اخبار، سهام، سریال های معروف و…

کلمات کلیدی دم بلند پر سرچ سال 2021

اگر می خواهید ترافیک بیشتری دریافت کنید و سئو سایت تضمینی انجام دهید باید کلمات کلیدی دم بلندی که تولید می کنید یک پاسخ جامع به سوالات کاربران دهد. مثلا کمک به دیگران یکی از کلمات پر سرچ است کلمه کلیدی مانند چگونه به دیگران کمک کنیم یکی از بیشترین کلمات کلیدی دم بلند است که می تواند ترافیک زیادی را به سایت شما هدایت کند.

بطور کلی کلمه کلیدی که می خواهید به کمک آنها ترافیک بیشتری دریافت کنید باید با کلماتی مانند چگونه به، آیا می توان و… شروع شود. حال در پاسخ به سوال افرادی که نمی دانستند دانستن بیشترین جستجوهای سال 2021 چه مزیتی دارد؟ باید گفت با دانستن کلمات پرسرچ و محبوب می توانید شاهد هجوم ترافیک بالایی به سایت خود باشید.

مزیت دانستن کلمات کلیدی پر سرچ برای سئو

برای دریافت ترافیک بیشتر شما به سئو سایت نیاز دارید. تولید محتوای باکیفیت در سئو نقش بسیار مهمی دارد. شما با دانستن بیشترین جستجوهای سال 2021 می توانید محتوایی تولید کنید که روزانه سرچ بسیار زیادی دارند و اگر تکنیک های سئویی را در آن رعایت کنید شاهد هجوم ترافیک بسیار زیادی به سایت خود خواهید بود.

دانستن اینکه جستجوگران به دنبال چیزهایی هستند می تواند به شما کمک بسیار زیادی در انتخاب استراتژی سئو مناسب کند. بیشترین جستجوهای سال 2021 بیانگر این است که کاربران به دنبال چه چیزی هستند.

دلیل اهمیت کلمات کلیدی در سئو

کلمات کلیدی در سئو از یک کلمه تا کلمات طولانی متغیر است. در واقع کلمات کلیدی راهی برای ارتباط شما با مخاطبان هدف تان هستند. یکی از دلایل اصلی اهمیت کلمات کلیدی در سئو تبلیغات است. شما با دانستن بیشترین جستجوهای سال 2021 می توانید متوجه شوید که افراد به چه چیزهایی نیاز دارند. دانستن این که کاربران به چه چیزی نیاز دارند به ما کمک می کند تا نیازهای کاربران را بهتر برآورده کنیم.

کلمات کلیدی سئو

کلمات کلیدی در سئو

از دلایل اصلی اهمیت بهینه سازی کلمات کلیدی این است که استفاده از عبارات کلیدی صحیح به موتورهای جستجوی گوگل کمک می کنند تا متوجه شوند یک صفحه وب در چه موردی است. این امر سبب بالا بردن شانس دیده شدن یک صفحه بر اساس یک جستجوی خاص می شود.

کلمه کلیدی دم بلند چیست؟

به بیان ساده کلمات کلیدی دم بلند از ترکیب یک یا چند کلمه با یکدیگر برای ساخت یک عبارت کلیدی خاص حاصل می شوند. شاید کلمات کلیدی دم بلند شانس کمتری در برابر عبارات رقابتی داشته باشند اما در رتبه بندی بسیار ارزشمندتر هستند.

شما با ترکیب بیشترین جستجوهای سال 2021 در حوزه فعالیت خود می توانید شانس خود را برای کسب جایگاه بهتر در نتایج SERP گوگل افزایش دهید و ترافیک بیشتری دریافت کنید. اما به این نکته توجه داشته باشید که هرگز از کلمات پر سرچ برای فریب دادن استفاده نکنید.

نحوه انتخاب کلمات کلیدی برای سئو

تنها دانستن بیشترین جستجوهای سال 2021 نمی تواند سبب جذب ترافیک بیشتر و ارتقا جایگاه در نتایج جستجو گوگل شود. شما باید یک استراتژی قوی برای کلیدواژه های خود داشته باشید. برای انتخاب یک استراتژی مناسب یافتن کلمات کلیدی به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • تهیه فهرستی از موضوعات مرتبط
  • ترکیب موضوعات مرتبط با عبارات پرسرچ
  • تجزیه و تحلیل عبارات مرتبط
  • از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی استفاده کنید.

بهترین جستجوهای دستور غذا در سال 2021

این غذا ها با اینکه ایرانی نیستند اما 2تا نکته ریز دارد. TikTok pasta و Squid Game cookie به ما نشان می دهند که از داستان های اطراف می توان سرچ های زیادی به وجود آورد و ورودی گرفت.

  1. TikTok pasta
  2. Bacon jam
  3. Birria tacos
  4. Crockpot chicken
  5. Hamantaschen
  6. Squid Game cookie
  7. Baked oats
  8. Cicada
  9. Gigi Hadid pasta
  10. Smashed potatoes
  1. پاستا TikTok
  2. مربای بیکن
  3. تاکوهای بیریا
  4. مرغ گلدان
  5. هامانتاشن
  6. کوکی بازی ماهی مرکب
  7. جو پخته
  8. سیکادا
  9. پاستا جیجی حدید
  10. پوره سیب زمینی

سخن پایانی

با توجه به اینکه سئو به طور دائم در حال تغییر است اگر هدفتان کسب جایگاه بهتر در نتایج جستجو گوگل است باید استراتژی های خود را نیز به طور دائم بروز کنید. دانستن بیشترین جستجوهای سال 2021 به شما کمک می کند تا محتوایی تولید کنید که جامعه هدف بیشتری داشته باشد و به این ترتیب ترافیک بیشتری برای سایت خود دریافت کنید. سعی کنید از کلمات کلیدی 4 یا 5 کلمه استفاده کنید تا شانس بیشتری برای کسب جایگاه بالاتر داشته باشید.

منبع: سرچ اینجین ژورنال

سوالات متداول درباره بیشترین جستجوهای سال 2021

1برترین فاکتورهای رتبه بندی سئو در سال 2021 چه فاکتورهایی هستند؟
از برترین فاکتورهای رتبه بندی در سال 2021 می توان به تولید محتوای باکیفیت، سرعت بارگذاری سایت، سازگاری با موبایل، بک لینک ها و… اشاره داشت.
2بیشترین جستجو در سال 2021 برای چه کلماتی بوده است؟
پرطرفدارترین جستجوها در سال 2021 بیشتر بر روی ورزش متمرکز بوده است و عباراتی مانند استرالیا در مقابل هند، هند در برابر انگلیس و یورو 2021 بیشترین حجم جستجو را به خود اختصاص داده اند.
3آیا سئو در سال 2021 ارزش قبلی خود را دارد؟
بله سئو بیشتر از گذشته اهمیت دارد و از قوی ترین استراتژی های بازاریابی دیجیتال است که دارای نتایج بلند مدت است.

اخبار سئو

سئو سایت 2022

سئو سایت 2022

دلیل تغییر عنوان سئو در سال 2021

دلیل تغییر عنوان سئو در سال 2021

4.7/5 - (4 امتیاز)
82 / 100

5 Comments

  1. sara گفت:

    چه خوب که ترندهارو گذاشتید خیلی جذاب بود
    فکرشم نمیکردم اینها ترند باشه
    کرونا قاعدتاباید جزء ترند ها میبود

  2. محمد گفت:

    Lsi چیه و چرا برای سئو سایت مهمه؟

  3. روشنک رستمی گفت:

    برای آشنایی کامل با LSI مقاله زیر را مطالعه فرمایید.
    LSI چیست؟

  4. روشنک رستمی گفت:

    منبع این آمار سایت سرچ اینجین ژورنال است.

  5. پویا گفت:

    چقدر جالب! تصورم چیز دیگه ای بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو