تبلیغات Discovery گوگل ادوردز

تبلیغات Discovery گوگل ادوردز
سئو سایت

تبلیغات Discovery گوگل ادوردز

تبلیغات دیسکاوری گوگل ادوردز از جدیدترین تبلیغاتی است که گوگل برای صاحبان مشاغل در نظر گرفته است به این دلیل که می تواند رابطه مشتری و فروشنده را به سادگی برقرار کند، در واقع تبلیغات discovery گوگل ادوردز نقش یک رابط را بین این دو بازی می کند و می تواند در تمامی ابزار های گوگل مانند یوتیوب تبلیغات را به نمایش در آورد و یک راه کسب درآمد از اینترنت است.

شرکت گوگل در سال 2019 نوآوری بزرگی انجام داد و ویژگی های جدیدی به بخش بازاریابی خود اضافه نمود. این کار باعث شد تا خریداران محصولات آنلاین به راحتی بتوانند محصولات دلخواه خود را بیابند و آنها را خریداری نمایند همچنین فروشندگان هم با این ابزار می توانند به راحتی بازار هدف خود را مورد بررسی قرار دهند و تمرکز خود را بر روی آن بگذارند.

از آنجایی که بسیار از افراد در گوگل به دنبال مواردی که می خواهند می گردند، گوگل از این فرصت استفاده کرده است و برای کسانی که می خواهند کسب و کار خود را به دیگران نمایش دهند، راهکاری بی نظیر را قرار داده است. تبلیغات Discovery گوگل ادوردز بسیار کاربردی بوده و به افراد کمک میکند تا بهتر بتوانند کارایی خود را به دیگران نشان دهند.

سرفصل ها

  • هدف تبلیغات دیسکاوری گوگل ادز چیست؟
  • هزینه های پایین تبلیغات Discovery گوگل ادوردز
  • تبلیغات دیسکاوری گوگل ادوردز در چه فرمت هایی است؟
  • تبلیغات Discovery گوگل ادوردز استاندارد
  • دیسکاوری ادز carousel

هدف تبلیغات دیسکاوری گوگل ادز چیست؟

همانطور که به این موضوع اشاره کردیم دیسکاوری یکی از راه های آسان برای معرفی محصولات و کسب و کار به مشتریان مورد نظر می باشد، که احتمال بیشتری می رود بدین ترتیب بخواهند محصول را خریداری نمایند. این ویژگی دیسکاوری گوگل ادز بسیار مهم است و مورد پسند فروشندگان قرار گرفته و از آن بسیار استفاده می کنند.

کمپین دیسکاوری از بسیاری از آزمایشات تبلیغاتی، هدف گیری بازار و بهینه سازی و کاهش هزینه ها سربلند بیرون آمده است. همچنین این قسمت از گوگل توان یادگیری ماشینی را دارد و می تواند تبلیغات را در قسمت های دیگر گوگل به نمایش بگذارد. یوتیوب، جیمیل و … بخش هایی از گوگل هستند که دیسکاوری ادز می تواند در آنها تبلیغات را به نمایش در بیاورد و به مشتریان نشان دهد.

تبلیغات دیسکاوری گوگل

هدف از تبلیغات دیسکاوری گوگل ادز

صاحبان مشاغل می توانند هزینه های مالی خود در رابطه با تبلیغات را به سادگی کنترل کنند و از هزینه های اضافی پرهیز نمایند؛ از طرفی دیگر گوگل آموزش ها و راهنمایی هایی در رابطه با ساخت تبلیغ و ایجاد نمودن کمپین در اختیار کاربران قرار داده است تا بتوانند تاثیر تبلیغات خود را بیشتر نمایند و به قولی با بهینه سازی تبلیغات خود بتوانند با کمترین هزینه بهترین داده را به مشتریان برسانند.

گوگل در مورد خرید گروهی از افراد جامعه تحقیقاتی انجام داده است و آن را در مقاله ای ثبت نموده است، به نقل از این مقاله 85 درصد از افراد در 24 ساعت اول عرضه یک محصول شناخته شده برای خرید آن هجوم می آورند و برای خرید آن زمان را از دست نمی دهند. برای مثال: محصول جدید شرکت اپل، یا کنسول های بازی مانند ps5 برای همین تبلیغات می تواند بر روی مخاطبین و علاقمندان به محصولی خاص، تاثیر بسزایی بگذارند و آنها را برای خرید این محصولات ترغیب نمایند.

هزینه های پایین تبلیغات Discovery گوگل ادوردز

شاید بگویید این کار مانند برندسازی میماند و بعد از مدتی مانند شرکت های تبلیغاتی هزینه ها سر به فلک می کشد، اما باید گفت که تبلیغات Discovery گوگل ادوردز نه تنها نرخ تبدیل را افزایش نمی دهد، بلکه بسیار هم ارزان قیمت می باشد.

پرداخت هزینه های پایین در گوگل ادز

هزینه پایین تبلیغات دیسکاوری

در سال 2019 برای اولین بار گوگل نسخه ای آزمایشی از beta تبلیغات دیسکاوری را عرضه نمود؛ که با استقبال زیادی هم مواجه شد، اکنون این ویژگی در بسیاری از کشورها قابل استفاده میباشد. اما متاسفانه در ایران به دلیل تحریم ها نمیتوان از این ویژگی استفاده نمود و باید از واسطه ها استفاده کرد.

انواع فرمت تبلیغات دیسکاوری گوگل ادوردز

به طور کلی می توان گفت که کمپین های تبلیغاتی گوگل ادوردز به دو صورت اجرا می شوند:

  1. دیسکاوری ادز استاندارد (تک عکسه)
  2. دیسکاوری ادز carousel (چند عکسه)

تبلیغ کنندگان می توانند به چند روش مختلف تبلیغات خود را تست کنند تا ببینند از کدام یک پاسخ بهتری خواهند گرفت، حال در ادامه در مورد هر کدام از این موارد توضیحات کاملی ارائه خواهیم داد تا بهتر متوجه کار کرد این دو نوع از تبلیغات شوید.

تبلیغات Discovery گوگل ادوردز استاندارد

از ویژگی های دیسکاوری ادز استاندارد می توان به چند مورد اشاره نمود که شاید برای شما هم جالب باشد پس قسمت بعدی این مقاله شرکت سئو سایت را مطالعه فرمایید.

تبلیغات دیسکاوری استاندارد

نمایش عکس در تبلیغات دیسکاوری

قرار دادن ادرس نهایی لندینگ

شما می توانید در تبلیغات Discovery گوگل ادوردز استاندارد برای این که از کیفیت تبلیغات خود اطمینان حاصل نمایید ادرس نهایی را به صفحه تبلیغات محصول خود اضافه نمایید تا کاربران و مشتریان هدف با کلیک بر روی ان مستقیم وارد صفحه محصول شوند، این به این منظور مطرح می شود تا از این که از لینک دادن به صفحه اصلی سایت خود خودداری کنید و مشتری را سردرگم نکنید.

بارگذاری تصاویر تاثیرگذار

در تبلیغات Discovery گوگل ادوردز تصاویر حرف اول را میزنند و تصاویر هستند که در مرحله اول مشتریان را به داخل تبلیغات شما کشانده و باعث می شوند تا از شما خریداری نمایند بنابراین از تصاویر تاثیرگذار استفاده نمایید در تبلیغات دیسکاوری استاندارد می توانید 15 عکس را در تست تبلیغات دیسکاوری بارگذاری نمایید، برای بهتر عمل کردن در این قسمت بهتر است تا اندازه های مختلفی از تصویر را آزمایش کنید تا به معیار مورد نظر دست پیدا نمایید.

عنوان مناسب

عنوان تبلیغات شما در بالاترین بخش تبلیغات و به صورت بولد نمایش داده می شود. برای عنوان می توانید تا 5 عنوان برای تبلیغات خود استفاده نمایید که هرکدام از آنها دارای 40 کاراکتر باشد.

توضیحات تاثیرگذار

حتما تا به حال از سایت های آنلاین خریداری نموده اید و میدانید که توضیحات چقدر می توانند برای جلب مشتری مفید باشند، بنابراین حتما برای تبلیغات خود از توضیحات تاثیرگذار استفاده نمایید؛ در تبلیغات Discovery گوگل ادوردز استاندارد می توانید تا 5 قسمت توضیحات اضافه نمایید و هر کدام 90 کاراکتر داشته باشند.

استفاده از نام تجاری

نام تجاری می تواند اطمینان خاطری برای مشتریان باشد، پس حتما نام تجاری خود را در تبلیغات جای دهید تا همراه با تبلیغات محصول نمایش داده شود.

جلب توجه کنید

برای این که مشتریان را ترغیب کنید تا به تبلیغات شما سر بزنند می توانید از جملاتی مانند همین حالا خرید نمایید و یا تا اتمام موجودی چیزی نمانده استفاده نمایید.

دیسکاوری ادز carousel

تبلیغات در دیسکاوری carousel هم به مانند تبلیغات دیسکاوری استاندارد است با این تفاوت که فروشندگان می توانند چندین عکس از محصول را آپلود نمایید و خریداران هم می توانند به ترتیب آپلود عکس ها آنها را ببینند. عکس هایی که آپلود می شود باید فرمت خاصی داشته باشند پس حتما قسمت مربوط به عکس ها هنگام بارگذاری عکس را به دقت مطالعه فرمایید.

فرمت دیسکاوری carousel

بارگذاری چند عکس در تبلغیات carousel

جمع بندی درباره تبلیغات Discovery گوگل ادوردز

تبلیغات مهم ترین بخش در یک کسب وکار می باشند و می توانند باعث رشد شکوفایی یک برند و محصول شوند. با تبلیغات درست و کاربردی که دقیقا بتواند تمامی جوانب محصول را نمایش دهد و نیاز های مشتری را برطرف کند می توانید به سادگی فروش خود را افزایش دهید، تبلیغات Discovery گوگل ادوردز می تواند به شناساندن محصول شما بسیار کمک کند و در واقع شما با یک هزینه پایین از تبلیغاتی موثر استفاده می کنید.

سوالات متداول تبلیغات Discovery گوگل ادوردز

۱تبلیغات Discovery استاندارد چیست؟
نوعی از ویژگی های جدید گوگل است که به فروشندگان این اجازه را می دهد تا بتوانند محصولات خود را به نمایش بگذارند و با یک تبلیغ موثر خریداران را به خود جلب نمایند
۲تبلیغات discovery carousel چیست؟
در این مورد از تبلیغات دیسکاوری فروشنده می تواند چندین عکس از محصول خود را به نمایش بگذارد و بیننده هم می تواند تمامی عکس ها را به ترتیب ببیند.
۳برای تبلیغات بهتر در دیسکاوری چه کاری باید انجام دهید؟
دستورالعمل تبلیغات در گوگل دیسکاوری برای کاربران نوشته شده است و می توانید برای تاثیر بیشتر تبلیغات تمامی موارد ذکر شده را به کار ببرید.
4.5/5 - (4 امتیاز)
84 / 100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + هفت =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو