تولید محتوای گرافیکی

تولید محتوا
سئو سایت

از مواردی که این روزها نقش بسیار مهمی را در رتبه بندی و کسب جایگاه در موتورهای جستجو برای وب سایت برعهده دارد تولید محتوا می باشد. تولید محتوای خوب و با کیفیت نه تنها می تواند روند بهبود سئو سایت را مورد تاثیر قرار دهد بلکه می تواند در سرنوشت افراد نیز تاثیر گذار باشد.

این موضوع را باید به خاطر داشته باشید که تولید یک محتوایی که برای مخاطبین وب سایت شما جذابیت ندارد و اصلا نمی تواند موجب جذب مخاطبین شود بدون شک هم نمی تواند به کسب و کار شما رونق داده و باعث موفقیت شما در دنیای کسب و کارهای اینترنتی شود.

اگر محتواهایی که شما در وب سایت خود منتشر می کنید نتوانند در همان ابتدا مورد رضایت مخاطبین و کاربران وب سایت شما باشند بیش شک نمی توانند ترغیب کننده باشند که مخاطبین محتوا را تا انتها دنبال کنند زیرا هنگامی که محتوا از ابتدا برای مخاطب جذاب نباشد بدون شک تا انتها نیز همین روال ادامه خواهد داشت.

ما در مقاله های قبلی مثل آموزش تولید محتوا اینستاگرام، در سئو ایران سبک های مختلف از تولید محتوا را برای شما همراهان عزیز معرفی کردیم و درباره هر یک از آن ها محتواهایی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. در این آموزش میخواهیم در تکمیل معرفی تولید محتوا شما را با تولید محتوای گرافیکی آشنا کنیم.

محتوای گرافیکی

تولید محتوا

تولید محتوا

با گسترش پیدا کردن کسب و کارهای اینترنتی صاحبین کسب و کارهای مختلف برای اینکه بتوانند جایگاه بهتر و بالاتری را در نتایج موتورهای جستجو بدست آورند نیازمند تبلیغات گسترده و جذاب می باشند و از آنجایی که تولید محتوای گرافیکی، صوتی، ویدئویی توانسته اند بهتر از محتواهای متنی جای خود را در دنیای وب پیدا کرده و بهتر در خاطر مخاطبین ثبت شوند توانسته اند بیشترین مخاطبین را به خود جذب نمایند به همین خاطر است که برای اینکه شما بتوانید خدمات و محصولات خود را بهتر به مخاطبین خود معرفی کنید تولید محتوا گرافیکی یکی از بهترین گزینه ها در تولید محتوا و موفقیت در سئو برای شما می باشد.

گرافیگ چیست؟

گفتیم که محتوا گرافیکی از بهترین گزینه های تولید محتوا برای رسیدن به بازار هدف می باشد اما اجازه دهید برای آن دسته از دوستانی که آشنایی زیادی با دنیای وب ندارند در ابتدای امر بگوییم که اصلا گرافیک چیست؟

گرافیک را می توانیم از چند لحاظ مورد بررسی قرار دهیم اما در حال حاضر ما به معنای لغوی این کلمه نیاز داریم. در حقیقت گرافیک یعنی ترسیم و نگارش. هر چیزی مانند تصاویر، نقاشی و رنگ های مختلفی که بر روی دیوار و بوم ها مشاهده می کنید به نوعی طراحی گرافیکی می باشد.

تولید محتوای گرافیکی

مدیران وب سایت های بسیاری هستند که این روزها به دنبال جذب سریع مخاطب می باشند و می خواهند در کوتاهترین زمان ممکن ترافیک وب سایت خود را افزایش داده و بتوانند بالاترین رتبه را از گوگل کسب نمانید به همین خاطر برای اینکه بتوانند محتوای وب سایت خود را به خوبی و با سرعت انتقال دهند از تولید محتوای گرافیکی در وب سایت خود استفاده می کنند.

در مطالب بالا به این موضوع اشاره کردیم که دیگر ساختارهای محتوا همچون محتوا گرافیکی می توانند بیشترین تاثیر را بر روی مخاطبین داشته باشند و همین موضوع باعث جذب مخاطبین بیشتری برای وب سایت ها می باشد.

تولید محتوا گرافیکی دارای اصول گرافیکی می باشد که حتما باید توسط کارشناسان گرافیک برای وب سایت شما تولید شود تا هم بازدهی لازم را برای سایت شما در پی داشته باشد و هم برای مخاطبین شما جذاب باشد.

اگر شما بتوانید محتوای گرافیکی را که در وب سایت خود تولید می کنید در شبکه های اجتماعی نیز به اشتراک بگذارید می توانید نرخ اشتراک گذاری بالایی را در شبکه های اجتماعی داشته باشید که این موضوع هم می تواند به جذب مخاطبین شما کمک بسیاری کند.

به خاطر داشته باشید که اگر محتوای گرافیکی را در کنار محتواهای متنی در وب سایت خود تولید کنید کاربرد بسیار بهتری خواهد داشت.

تولید محتوای گرافیکی

محتوای گرافیکی

انواع محتوای گرافیکی

همانطور که می دانید محتوا دارای ساختار متفاوت بسیاری می باشد که هر یک از این ساختارها خود دارای انواع مختلفی می باشد. تولید محتوا ی گرافیکی نیز از این قاعده مستثنا نمی باشد در ادامه به انواع این نوع از تولید محتوا اشاره خواهیم داشت.

انواع محتوا گرافیکی عبارتند از: عکس نوشته، اینفوگرافیک، اسلاید، اسکرین شات، موشن گرافیک و طراحی استیکر که هریک از سبک ها برای تولید محتوا نیاز به کارشناسان گرافیک دارد تا بتوانید یک محتوای گرافیکی جذاب و پر مخاطب را در وب سایت خود به اشتراک بگذارید.

کاربرد تولید محتوای گرافیکی

بارها به این موضوع اشاره کرده ایم که از فاکتورهای مهم و تاثیر گذار بر سئو تولید محتوای جامع و با کیفیت می باشد زیرا گوگل این توانایی را دارا می باشد که بتواند محتوای با کیفیت را از محتوای بی کیفیت تمیز داده و بر اساس محتواهایی که شما در وب سایت خود تولید می نمایید برای رتبه و جایگاه شما تصمیم گری نماید.

تولید محتوای گرافیکی دارای کاربردهایی می باشد که با استفاده از این سبک از تولید محتوا در وب سایت خود می توانید نتایج مطلوبی را بدست آورید.

از کاربردهای تولید محتوای گرافیکی می توانیم به موارد زیر اشاره ای داشته باشم.

  • جذب مخاطبین بیشتر
  • اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
  • تبدیل مخاطبین به مشتری
  • رتبه گرفتن در موتورهای جستجو
  • آسانی در ارائه اطلاعات
  • خسته نشدن مخاطبین
  • ارائه مطالب زیاد در کمتر از چند دقیقه

 

 

آموزش های مرتبط با تولید محتوا

Untitled 2 10

تولید محتوای ویدیوئی

350cef32 9a08 4fad 8cf2 4cb4aa2fbb3b

تولید محتوای تصویری

5/5 - (1 امتیاز)
35 / 100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 2 =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو