جریمه سایت توسط گوگل

جریمه سایت توسط گوگل
سئو سایت

جریمه سایت توسط گوگل

اگر با کاهش بازدید سایت خود توسط کاربران مواجه شده اید باید به دنبال دلیل آن باشید و با پیدا کردن دلیل این کاهش بازدید مجدد سایت خود را فعال کرده تا بتوانید کاربران وب سایت خود را باز گردانید و ترافیک سایت را افزایش دهید. دلیل این کاهش بازدید میتواند جریمه سایت توسط گوگل و یا عوامل دیگری باشد که سایت شما دچار آن شده است. برای اینکه بتوانید از این جریمه خلاص شوید باید قبل از هر چیزی بدانید که به چه علت توسط گوگل جریمه شده اید و اقسام مختلف جریمه سایت توسط گوگل را بشناسید و برای رفع آن جریمه ها فعالیت های مناسب را انجام دهید تا بتوانید با قرار گرفتن در صفحه اول گوگل کاربران بیشتری را جذب نمایید.

انواع جریمه سایت توسط گوگل

جریمه سایت توسط گوگل

انواع جریمه سایت توسط گوگل

  • لینک سازی غیر طبیعی- جریمه دستی
  • جریمه سایت به وسیله الگوریتم پنگوئن
  • جریمه سایت به وسیله الگوریتم پاندا
  • تاثیر نام دامنه بر سئو

لیک سازی غیر طبیعی- جریمه دستی

بدترین جریمه سایت توسط گوگل این است که به صورت دستی یکی از کارکنان گوگل با متوجه شدن این موضوع که لینک های دریافتی وب سایت شما غیر طبیعی و خریداری شده اند انجام می شود. زمانیکه این مشکل در وب سایت شما به وجود آید مطالب شما ایندکس نمی شوند و تمامی مطالب ایندکس شده وب سایت شما نیز حذف می شوند بنابراین در سئو سایت خود دقت کامل داشته باشید تا دچار این نوع از جریمه سایت توسط گوگل نشوید.

جریمه سایت به وسیله الگوریتم پنگوئن

اگر از همراهان ثابت و همیشگی سئو ایران باشید در مطلب الگوریتم پنگوئن با این نوع از الگوریتم گوگل آشنا شده اید و از کاربرد آن نیز اطلاع دارید حال می خواهیم برای یاد آوری مجدد درباره این الگوریتم و اینکه چگونه وب سایت ها توسط این نوع از الگوریتم جریمه می شوند به اختصار توضیحی دهیم. الگوریتم پنگوئن هم مانند جریمه دستی عمل می کند. در حقیقت کار این الگوریتم شناسایی سایت هایی است که اسپم شده اند، تمرکز الگوریتم پنگوئن بر روی لینک های سایت می باشد. هنگامی که شما از سایت ها و وبلاگ های بی ارزش لینک دریافت می کنید الگوریتم پنگوئن متوجه شده و شما با جریمه سایت توسط گوگل مواجه می شوید. اما این الگوریتم یک حسن دارد و آن هم این است که زمانیکه شما به رفع و برطرف کردن جریمه وب سایت خود اقدام کنید و آن را برطرف نمایید و مشکلات و ایرادات گذشته را رفع کنید می توانید مجدد به شرایط گذشته برگردید.

جریمه سایت به وسیله الگوریتم پاندا

جریمه سایت

جریمه سایت به وسیله الگوریتم پاندا

هدف اصلی الگوریتم پاندا شناسایی سایت هایی می باشد که از محتوای تکراری و کپی شده در وب سایت خود استفاده می کنند. برای اینکه بتوانید از جریمه سایت توسط گوگل و الگوریتم پاندا در امان باشید به تولید محتواهای جدید پرداخته و از متون جدید در محتواهای خود استفاده کنید و سعی کنید با حذف مطالب کم ارزش در سایت خود از جریمه شدن به وسیله الگوریتم پاندا درامان باشید.

تاثیر نام دامنه بر سئو

تاثیر نام دامنه یا Exact Match Domain بر سئو سایت بسیار است برای مثال اگر آدرس وب سایت شما SEO.com باشد شما شانس بیشتری در کسب رتبه اول نتایج گوگل دارید. اما با آپدیت شدن گوگل تاثیر نام دامنه درنتایج گوگل کاهش پیدا کرد و خیلی از سایت ها از رتبه اول به دوم و یا حتی صفحه دوم گوگل نیز منتقل شدند. اسم اسن اتفاق را نمی توان جریمه سایت توسط گوگل گذاشت چون شمامرتکب اشتباهی نشده اید و کار اشتباهی در وب سایت خود انجام نداده اید. زیرا این مسئله فقط یک تغییر در الگوریتم های گوگل می باشد که بر بسیاری از سایت ها تاثیر گذار بوده است.

4.5/5 - (4 امتیاز)
78 / 100

1 Comment

  1. Moh گفت:

    گوگل‌ وقتی جريمه میکنه
    مثل
    مارو دور ننداز میمونه
    ما اونقدرام به درد نخور نیستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 20 =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو