سئو سایت در تعطیلات

سئو ذر تعطیلات

با اوضاع پیش آمده و شیوع ویروس کرونا در کل دنیا این احتمال وجود دارد که باز هم مجبور به قرنطینه شویم و از کسب و کار خود دور بیافتیم. اگر هم این مسئله پیش نیاید در فصلی از سال قرار داریم که تعطیلات خوبی را به همراه دارد و اکثر افراد برای اینکه بتوانند بازدهی بالاتر و بهتری در کارهایشان داشته باشند برای مدتی از محیط کاری خود دور خواهند افتاد و به اصطلاح به مرخصی خواهند رفت تا ریلکس کرده و با توان بیشتری مجدد در محل کار خود حضور داشته باشند.

اما سوال این جاست که تکلیف سئو سایت در تعطیلات چه خواهد شد و این تعطیلات چه تاثیری می تواند روی کسب و کارهایی که به صورت آنلاین فعالیت دارند داشته باشد؟

بدون شک می دانید که فرایند سئو سایت یک مسئله زمانبر می باشد و با توجه به تعطیلات پیش رو باید خود را هر چه زودتر برای اقدامات لازم در زمینه سئو سایت آماده کنید.

تیم سئو ایران قصد دارد در این مطلب نکاتی را که شما می توانید در کوتاهترین زمان ممکن انجام دهید تا در تعطیلات از سئو سایت خود خیالتان آسوده باشد را برایتان عنوان کند.

سئو سایت در تعطیلات

سئو سایت در تعطیلات

سئو سایت در تعطیلات

بررسی جایگاه و وضعیت کنونی سایت

اولین کاری که برای سئو سایت در تعطیلات باید انجام دهید این است که بدانید وب سایت شما در نتایج موتورهای جستجو دقیقا کجا می باشد.

اصلا وضعیت سئو سایت شما چگونه است؟ آیا نیاز به بهینه سازی دارد یا نه؟! شاید ندانید که حتی کوچکترین و ساده ترین تغییرات هم میتوانند تاثیر مثبتی روی بهبود سئو سایت شما و جایگاهتان در موتورهای جستجو داشته باشد.

پس قبل از هر کاری ابتدا روی این مسئله از وب سایت خود کار کنید و بخش هایی از سایت که نیاز به بهینه سازی و بهبود دارند را مورد بررسی قرار دهید.

روی عنوان ها و توضیحات محصولات خود کار کنید

تمام مدیران وب سایت ها می خواهند که مشتریان بیشتری را جذب کرده و ترافیک سایت خود را افزایش دهند زیرا که این مسئله به بهبود سئو سایت و ارتقاء پیدا کردن جایگاه سایت آن ها در نتایج موتورهای جستجو کمک بسیاری خواهد کرد.

خب با توجه به این مسئله که کاربران در زمان تعطیلات تایم بیشتری دارند تا در نیای اینترنت به دنبال محصول و خدمات مورد نیاز خود بگردند پس شما هم باید کاری کنید که در این تعطیلات شاهد تغییرات و تاثیرات مثبت بسیاری برای سایت خود باشید.

بروزرسانی کردن محصولات و خدماتی که در سایت دارید از جمله کارهایی است که باید قبل از آغاز تعطیلات بر روی سایت خود انجام دهید.

برای این منظور بهتر است از عنوان ها و توضیخاتی برای خدمات و محصولات خود استفاده کنید که برای مخاطبین جذاب بوده و با دیدن آن بلافاصله بر روی سایت شما کلیک کنند. این مسئله بسته به شناخت شما نسبت به نیاز مشتریانتان فرق می کند و هر چه شما شناختتان نسبت به نیازهای کاربرانی که وارد سایت شما می شوند بیشتر و دقیق تر باشد بدون شک در این مرحله از سئو سایت در تعطیلات موفق تر خواهید بود.

بهینه سازی سایت درتعطیلات

بهینه سازی سایت در تعطیلات

سرعت سایت

بارهای بسیار زیادی شده است که در مقاله های مختلف سئو ایران به این مسئله اشاره کرده ایم و گفته ایم که سرعت لود شدن و بارگزاری در سایت تا چه اندازه ای برای کاربران و افزایش ترافیک وب سایت می تواند مهم و تاثیر گذار باشد.

اینکه به خاطر تعطیلات سرعت سایت شما کاهش پیدا کند یک خطر کاملا جدی برای افت سئو سایت شما خواهد بود و متاسفانه باید بگوییم که بعد از تعطیلات باید زمان بیشتری را صرف کنید تا هر آنچه که قبلا به آن دست پیدا کرده بودید را مجدد بدست آورید.

طبق آمارهای بدست آمده نشان داده شده است که چیزی نزدیک به 16 درصد نارضایتی کاربران به خاطر کاهش سرعت سایت بوده است و همین مسئله باعث شده است که بدون رسیدن به هدف خود سایت مورد نظر را ترک کرده و به سراغ وب سایت دیگری بروند. برای اینکه در تعطیلات کاربران شما با مشکل کاهش سرعت سایت مواجه نشوند یکی از کارهایی که می توانید انجام دهید این است به فکر بهبود تصاویر سایت خود باشید. معمولا تصاویری که در سایت استفاده می کنید بیشتر تاثیر را می توانند روی سرعت سایت شما داشته باشند. بنابراین در وب سایت خود از تصاویری با حجم کم وکیفیت بالا استفاده کنید.

سئو به تعطیلی میرود؟

آیا سئو به تعطیلی میرود؟

موبایل را فراموش نکنید

این روزها دیگر کمتر کاربری را پیدا خواهید کرد که با کامپیوتر در دنیای اینترنت گشب و گذار داشته باشد. بیشتر کاربران دارای تلفن های هوشمند همراه می باشند که به راحتی همه جا همراه آن هاست و می توانند در کوتاهترین زمان ممکن به هر آنچه که میخواهید در گوگل دست پیدا کنند.

پس اقدام بعدی برای موفقیت سئو سایت این است که طراحی سایت خود را در قالب موبایل بهینه سازی کنید.

سوالات مربوط به سئو سایت در تعطیلات

1در روزهای تعطیل افت سئو سایت چند درصد می باشد؟

به دلیل اینکه سایت های رقیب در این ایام از کار دست نکشیده و روی سایت خود فعالیت دارند جایگاه ما تحت می شود و به خطر می افتد و اینکه ما فعالیت داشته باشیم باعث کسب جایگاه بهتر شده زیرا سایت رقبا یا فعالیتاشن کم است و یا به طور کامل فعالیت ندارند. در نتیجه میزان درصد افت سئو سایت و پیشرفت سئو سایت ما به فعالیتهای ما در ایام تعطیلات بسستگی دارد

2بهترین کاری که می توانیم برای سئو سایت در تعطیلات انجام دهیم چه کاری است؟

کارهای عقب افتاده مربوط به سایت داریم را انجام بدهیم مثلا به فِرش مطالب بپردازیم و از انتشار محتوای با کیفیت غافل نشویم، در شبکه های اجتماعی فعالیتی متناسب با مناسبت ها و تعطیلات داشته باشیم

3آیا در تعطیلات این امکان که سایت توسط گوگل پنالتی شود وجود دارد؟

امکان پنالتی شدن سایت شما توسط گوگل به دلیل عدم فعالیت در روزهای تعطیل  احمال کمی دارد ولی اگر سایت شما در نتایج موتورهای جستجو دارای جایگاه مناسبی باشد امکان دارد که افت جایگاه پیدا کنید

حرف آخر

ما سعی کردیم هر آنچه که شما می توانید بر روی وب سایت خود در زمان سئو سایت در تعطیلات انجام دهید را در این مقاله برایتان بیاوریم و امیدواریم که با در نظر گرفتن آن ها بتوانید در مدت زمان تعطیلات جایگاه خود را در نتایج موتورهای جستجو حفظ کرده و حتی آن ها را ارتقاء دهید.

آموزش سئو در ایام تعطیلات

%D8%AA%D8%A7%D8%AB%DB%8C%D8%B1 %D8%B3%D8%A6%D9%88 %DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%A7

تاثیر سئو در کسب و کارهای اینترنتی در زمان کرونا

%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C %D8%AA%D8%A7%D8%AB%DB%8C%D8%B1 %DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%A7 %D8%B1%D9%88%DB%8C %D8%B3%D8%A6%D9%88

بررسی تاثیر کرونا روی سئو 

5/5 - (1 امتیاز)
71 / 100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − هشت =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو