سئو سایت کوچک

آموزش سئو سایت کوچک
سئو سایت

سئو سایت کوچک

سئو سایت کوچک

سئو سایت

آموزش سئو سایت های کوچک

در ابتدا نیاز است با تعریف سایت کوچک آشنا شویم.

منظور از سایت کوچک سایتی است که در محدوده ای خاص که دارای مخاطبین خاص و نه عموم مردم می باشد، فعالیت می کند. برای مثال اگر سایتی که بر روی آن می خواهید فعالیت کنید سایتی برای: شرکت تولید کننده ورق های گالوانیزه، جراح و متخصص مغز، معرفی قلعه رودخان می باشد این موارد یک سایت کوچک شمرده می شود، اما اگر شما برای آموزش آشپزی سایت دارید این یک سایت بزرگ می باشد چرا که با جامعه ی بزرگ زنان و آشپزان و هرکس که میخواهد آشپزی کند درگیر می شوید.

روش سئو سایت کوچک شرکتی

برای سئو سایت هایی با این سطح خیلی کار دشواری ندارید، اگر محتوای خوب و جذاب تولید کنید و هر هفته یک یا دو مطلب تولید کنید می توانید به هدف های خود در سئو برسید.

معمولا اتفاقی که میوفتد این است که وقتی به جایگاه اول در گوگل می رسید، رقبا هرچند کم احساس خطر می کنند و شروع به هزینه می کنند تا بتوانند از سئو عقب نمانند.

برای چنین کارهایی لازم نیست هزینه ی زیادی برای سئو سایت خود انجام دهید اگر چند آموزش خوب را بخوانید و آنها را رعایت کردید و بعد جواب خوبی بدست نیاوردید آن زمان با یک سئو کار شروع به کار کنید تا با خیال راحت جواب مورد نظر را بگیرید.

پس دقت کنید کافی است که ویژگی های محتوای خوب را بدانید و در حد 2 تا 3 مطلب مناسب در سایت خود منتشر کنید تا گوگل هم به شما اهمیت دهد و در سئو سایت کوچک خود موفق شوید. چیزی که می شود در اینجا بیان کرد این است که سئو سایت کوچک به دلیل نزدیک بودن به هدف و سهل الوصول بودن به نتیجه بسیار جذاب است و سربعا می تواند کسب و کارهای کوچک را کمک کند.

نکته طلایی اینجاست: خیلی از سایت های کوچک با عملکرد حرفه ای خودشون و موفق ظاهر شدن در بخش خدمات رسانی در کنار سئو سایت (که بتونن خدماتشون رو به مردم عرضه کنن) به سایت بزرگ تبدیل شدن از این نمونه ها میشه به سایت ایران هدفون ، سایت همخونه و سایت هایی از این دست اشاره کرد.

اگر سایت بزرگی دارید برای موفقیت سئو آن سئو سایت بزرگ را مطالعه کنید.

نتیجه گیری برای سئو سایت کوچک

اگر شما سایت کوچکی دارید که می خواهید در لیست گوگل در صفحه اول نمایش داده شوید راه های متفاوتی دارد با ما همراه باشید تا به شما نحوه سئو کردن سایت های کوچک را به شما بگوییم تا بتوانید بترکونید:)

دستورالعمل­هایی برای سئو سایت کوچک

مرحله 1: راه اندازی وب­سایت فعلی خود را تجزیه و تحلیل کنید.

قبل از شروع، شما باید اطلاعات اولیه در مورد وب­سایت خود را بدانید. در اینجا مواردی است که هنگام تجزیه و تحلیل  باید به دنبال آن­ها باشید:

  • بستر وب­سایت شما چیست؟
  • آیا لازم است طرح فعلی خود را تغییر دهید؟
مرحله 2: ایجاد موضوع و تحقیق در مورد کلمات کلیدی برای سئو سایت کوچک

همانطور که قبلاً گفته شد، بسیار مهم است که به جای کلمات کلیدی، ابتدا موضوعات را بهینه­ سازی کنید. با این حال، هنوز هم نیاز به تحقیق در مورد کلمات کلیدی دارید تا ببینید که چه نوع کلمه کلیدی در آن موضوع خاص را نیز قصد دارید بهینه­ سازی کنید.

در ابتدا باید موضوعاتی را مشخص کنید. این کار را در یک جلسه طوفان مغزی انجام دهید. هر تعداد از موضوعاتی را که به ذهنتان خطور می­کند، بنویسید. یک موضوع معمولاً فقط یک یا دو کلمه دارد، مانند “بازاریابی دیجیتال” یا “درباره ما”. برای شروع موارد زیر را از خود بپرسید:

  • مشتریان شما به دنبال چه هستند؟
  • چه محصولات / خدماتی را ارائه می­دهید؟
  • چه پیامی دارید؟
  • قصد دارید درباره چه موضوعاتی بنویسید؟
  • در حال حاضر درباره چه موضوعاتی می­نویسید؟
مرحله 3: یک استراتژی محتوای ستونی ایجاد کنید.
مرحله 4: حسابرسی یا آنالیز SEO را انجام دهید.

در اینجا برای به دست آوردن یک فهرست از کلیه URL­های صفحه، از عنوان­های فعلی Meta و توضیحات Meta استفاده کنید. برای حسابرسی، می­توانید از Google Search Console استفاده کنید. این ابزار رایگان است و لیستی از خطاهای فنی مداوم را که در وب­سایت شما وجود دارد، ارائه می­دهد. برای ارزیابی بهینه ­سازی سایت، وب­سایت خود را از طریق یکی از ابزارهای جستجوگرها در همه موارد که قبلاً ذکر کردیم، اجرا کنید. این ابزار به شما کمک می­کند خطاهای بهینه سازی موجود در وب­سایت را تعیین کنید. خطاهایی مانند: موارد Meta Title، مشکلات Meta Description، مشکلات ساختار URL و غیره.

مرحله 5: اهداف خود را تعریف و پیگیری کنید.

مرحله 6: روی بهینه­سازی در محل کار کنید.

مرحله 7: روی SEO محلی کار کنید.

مرحله 8: روی بک­ لینک­ ها کار کنید.

سوالات متداول درباره سئو سایت کوچک

1آیا یادگیری سئو سایت کوچک راحت است؟
یادگیری سئو کار سختی نیست. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که مایل باشید زمان و تلاش لازم را برای یادگیری مفاهیم مختلف سئو اختصاص دهید. اگر به تازگی شروع به کار سئو کرده­اید و قصد دارید به یک متخصص سئو تبدیل شوید کافیست وقت بگذارید، منابع درست مطالعه کنید و کار کنید.
2آموختن سئو چه مدت زمان می­خواهد؟
برای سئو سایت کوچک ممکن است 1 تا 3 ماه طول بکشد تا اصول SEO را یاد بگیرید. اصول بهینه­سازی موتور جستجو را می توان در عرض 3 ماه درک کرد و یاد گرفت. با این حال، مفاهیم پیشرفته تر ممکن است تا 18 ماه طول بکشد. این به شخص بستگی دارد.
3هزینه سئو برای سایت­ها متفاوت است؟
بله. به هر حال نوع و اندازه سایت­های مختلف، نیاز به اقدامات متفاوت جهت سئوی سایت دارد. هر قدر سایت بزرگتر باشد، درخواست­های کارفرما بیشتر باشد، تعداد مخاطبین آن بیشتر باشد و مواردی از این قبیل؛ روی هزینه سئوکار تاثیر می­گذارد.

4.4/5 - (7 امتیاز)
80 / 100

8 Comments

  1. تینا راد گفت:

    مگه سایت کوچیک و بزرگ داره
    و اگر داره
    مگه سئو سایت کوچیک با سایت های دیگه فرق داره؟

  2. سارا رجبی گفت:

    منظور از سایت کوچیک عمر سایته؟

  3. هاشمی گفت:

    سلام .خسته نباشید.من یه سایت کوچک دارم…می خواستم ببینم برای سئو سایت کوچک چیکار باید کرد؟

  4. sima گفت:

    منظورتون از سایت های کوچیک، برای بیزنس های کوچک هست ؟

  5. آرین گفت:

    آموختن سئو چه مدت زمان می­خواهد؟

  6. روشنک رستمی گفت:

    خیر، منظور میزان گستردگی فعالیت آن بیزنس است.

  7. الهه گفت:

    سئو سایت بزرگ و سایت کوچک چه فرقی داره؟

  8. مبینا گفت:

    چه ابزارک هایی برای سئو سایت کوچک مناسب تر اند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − دو =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو