سئو کلاه خاکستری کمرنگ

تکنیک های سئو کلاه خاکستری کمرنگ
سئو سایت

اگر مدت زمان زیادی است که در زمینه سئو سایت فعالیت دارید می دانید که سئو به چند دسته تقسیم می شود. اما اگر تازه با سئو و بهنیه سازی سایت آشنا شده اید باید بگوییم که براساس دسته بندی سئو دارای سه دسته می باشد. سئو کلاه سفید، سئو کلاه سیاه، سئو کلاه خاکستری.

ما در مقاله های سئو ایران درباره هریک از این سه دسته بندی به طور جداگانه توضیح داده ایم و اطلاعاتی را در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

در تکمیل مطالب قبلی می خواهیم شما را با سئو کلاه خاکستری کمرنگ آشنا کنیم. حتما با خودتان می گویید که مگر سئو در سه دسته کلاه سفید، سیاه و خاکستری تقسیم بندی نشده است پس این سئو کلاه خاکستری کمرنگ دیگر چیست؟

ما می خواهیم روشی را در سئو سایت به شما معرفی کنیم که طبیعتا سئو کلاه سفید نیست و آن قدرها هم مانند سئو خاکستری تاثیر کم و پایینی ندارد و شما می توانید با درصد خطا و ریسک کمتری از آن استفاده کنید تا جایگاه خوبی را بدست آورید.

gray hat در سئو خوب است یا بد؟

کلاه خاکستری در سئو خوب یا بد؟

سئو کلاه خاکستری

قبل از اینکه به سراغ معرفی سئو کلاه خاکستری کمرنگ برویم می خواهیم بار دیگر سئو کلاه خاکستری را به شما معرفی کنیم. سئو کلاه خاکستری چیزی بین سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه است. زمانیکه گوگل متوجه شود شما خطاهایی در سایت خود انجام داده اید شک نداشته باشید که شما را جریمه خواهد کرد.

از میان مدیران وب سایت ها برخی هستند که دوست ندارند و نمی خواهند که نشان دهند از قانون و اصول سئو در سایت خود پیروی نکرده اند و به نوعی طرفدار بی قانونی هستند به همین خاطر از تکنیک های کلاه خاکستری استفاده می کنند اما اگر استفاده از این تکنیک ها به درستی انجام نشود شما در لبه پرتگاه قرار خواهید گرفت و با کوچکترین اشتباه هر چه که رشته بودید پنبه خواهد شد. یعنی تمام تلاش هایتان بی ثمر خواهد ماند.

سئو کلاه خاکستری کمرنگ

حال دیگر میخواهیم به سراغ بحث اصلی خود یعنی سئو کلاه خاکستری کمرنگ برویم.

اساس و پایه این روش همچون کلاه سفید است. نکته مهم این است که تولید محتوا در سئو کلاه سفید اصلی ترین چیزی است که شما در رسیدن به رتبه اول گوگل کمک خواهد کرد.

در کلاه خاکستری کمرنگ همان اصول کلاه سفید مورد بررسی قرار می گیرد و با بهره گیری از آن ها مسیر راه برایتان روشن و مشخص خواهد شد.

بعد از اینکه با تکنیک های سئو کلاه سفید پیش رفتید به سراغ تکنیک های سئو کلاه خاکستری رفته و رویکردهای آن را به دقت بیشتری آنالیز و ارزیابی می کنیم. اینگونه هم آنچه که مورد نیازمان است را در اختیار داریم و با اضافه کردن آن ها به روشهای مربوط به کلاه سفید مشکل زمان را در سئو کلاه سفید نیز بر طرف کرده ایم

در نتیجه باید بگوییم که سئو کلاه خاکستری کمرنگ ترکیبی از کلاه سفید و کلاه خاکستری است.

داستان رنگ کلاه های سئو چیست؟

رنگ کلاه خاکستری سئو مثبت یا منفی؟

چرا خاکستری کردن سئو وب سایت؟

حتما این سوال برای شما پیش خواهدآمد که اصلا چرا باید از سئو کلاه خاکستری استفاده کرد؟ در جواب به سوال پیش آمده شما باید بگوییم که این روش از سئو با استفاده از لینک بیلدینگ های اصلاح شده می تواند مشکل زمان را در سئو کلاه سفید برطرف کند و روشی است که اغلب سئو کارها به سمت آن کشیده شده اند زیرا که به کمک آن سریعتر می توانند به نتیجه و جایگاهی که مد نظرشان است دست پیدا کنند و از این طریق مشکلات مالی خود را نیز تا حدودی کاهش دهند.

در زمینه سئو سایت هر چه زمان بیشتر بگذرد و شما با این علم بیشتر آشنا شوید متوجه خواهید شد که گوگل الگوریتم های هوشمندی دارد که مدام در حال بروزرسانی کردن آن ها می باشد و هدف از این کار هم این است که سایت هایی که قصد دور زدن گوگل را دارند شناسایی و جریمه شوند و دوم اینکه سایت هایی که در تولید محتوا موفق هستند و محتواهای خوبی را ارائه می دهند مورد تشویق قرار گیرند.

کمتر کردن رنگ خاکستری در تکنیک های سئو

ما کاری با سئو کلاه خاکستری نداریم فقط می خواهیم کمی از شدت رنگ آن کم کنیم تا بتوانیم با استاندارها و اصول سخت گیرانه تری از قدرت لینک بهره مند شویم. برای این کار لازم است طبق اصول زیر پیش رویم

  • ایجاد کامنت کامل در بازده زمانی منظم ومشخص
  • فعالیت داشتن مستمر در شبکه ها یاجتماعی یا سوشال مدیا
  • استفاده و بهره گیری حرفه اس از لینک های داخلی
  • دریافت بک لینک ها بعد از ماه سوم کاری به بعد
  • دریافت لینک از سایت های هم زبان و معتبر
  • دریافت لینک برای انکرتکست هایی که با آن ها صفحه اول گوگل هستیم
  • تمرکز روی تولید محتوا و لینک سازی میان آن ها

زمانیکه شما راه های گفته شده در متن بالا را بر روی سات خود اعمال کنید در حقیقت سئو کلاه خاکستری کمرنگ را اجرا کرده اید و به کمک آن ریسک کمتری را متحمل شده و هم زمان به صفحه اول گوگل در کوتاهترین زمان دست پیدا کرده اید.

فقط کلاه سفید یا کلاه خاکستری کمرنگ؟

سئو کلاه سفید یا کلاه خاکستری کمرنگ؟

جمع بندی

اینکه سئو هر روز به سمت کلاه سفید پیش می رود کاملا طبیعی است زیرا که برنامه نویسان حرفه ای در موفق ترین شرکت دنیا یعنی گوگل در حال فعالیت هستند و به هیچ وجه حاضر نیستند اعتبار و کیفیت کارخود را از دست داده و زیر سوال ببرند

ما سعی کردیم چند راه تاثیر گذار را به شما در این مطلب معرفی کنیم تا به کمک آن ها بتوانید ترکیبی از سئو کلاه سفید و سئو کلاه خاکستری را در سایت خود اعمال کنید تا گوگل فکر نکند که شما آن را دور زده و از سئو کلاه سیاه برای کسب رتبه و جایگاه استفاده کرده اید.

آموزش انواع سئو

white hat seo 1

سئو کلاه سفید

Gray hat SEO

سئو کلاه خاکستری

4.5/5 - (2 امتیاز)
77 / 100

2 Comments

  1. ناشناس گفت:

    Visitor Rating: 4 Stars

  2. ناشناس گفت:

    Visitor Rating: 5 Stars

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 10 =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو