نکات طلایی سئو سایت

بهینه سازی وب سایت
سئو سایت

مهم ترین نکات طلایی سئو سایت

با در نظر گرفتن مطالبی که در مقاله های قبلی بیان شد برای اینکه وب سایتی ارتقا پیدا کند در موتورهای جستجو و در نتیجه میزان بازدیدش افزایش پیدا کند باید بهینه سازی سئو در برنامه کار تمام وب مستر ها وجود داشته باشد.

حتما برای شما هم پیش آمده که بارها برای پیدا کردن مطلبی از اینترنتی و گوگل استفاده کرده باشید و در کل از آنها کمک گرفته باشید. برای این کار و جستجو در گوگل مسلما از کلمات کلیدی استفاده می کنید. برای مثال وقتی روی لباس شما لکه ای ایجاد شده که هیچ راه حلی برای از بین بردن آن به ذهنتان نمیرسد بلافاصله در گوگل سرچ میکنید روش های پاک کردن لکه های لباس و مسلما مقالاتی با توجه با کلمه کلیدی که شما سرچ کرده اید در صفحه اول گوگل نمایش داده می شود.

اکنون شما میخواهید مقاله سایت شما در صفحه اول گوگل نمایش داده شود، شما می بایست با آموزش سئو سایت که دوره های گوناگون آن را می گذرانید و با توجه به نکات طلایی سئو سایت که در مقالات مبخوانید آن موارد را رعایت کنید تا به خواسته خود برسید.

نکات طلایی وب سایت

بهینه سازی وب سایت

این روزها کسب و کارهای بسیاری هستند که با طراحی وب سایت در فکر رونق دادن به حرفه و کار خود می باشند و بدین منظور هم روزانه تعداد بیشماری از این افراد در دنیای وب و گوگل در جستجو مواردی همچون: سئو، آموزش سئو، قیمت سئو، خدمات سئو و غیره می باشند تا بتوانند برای موفقیت وب سایت خود در دنیای کسب و کارهای مجازی راه حل هایی را پیدا کنند که بتوانند یک سایت موفق را داشته باشند و در واقع به دنبال نکات طلایی برای موفقیت در سئو وب سایت خود می باشند.

نکات طلایی سئو

نکات سئو

ما در مقاله امروز می خواهیم به چند نکته از نکات طلایی که به شما در موفقیت سئو سایت کمک خواهد کرد بپردازیم بنابراین پیشنهاد می کنیم برای اینکه با این نکات به خوبی آشنا شده و آنها را به درستی در وب سایت خود اعمال نمایید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

برای موفقیت در سئو چه کنیم؟

کارها و نکات طلایی سئو سایت بسیار زیاد و متفاوت می باشند که ما در این مقاله تنها به چند نمونه از اصلی ترین آن ها اشاره کرده ایم.

  1. ساختار وب سایت براساس استانداردهای سئو طراحی شده باشد
  2. طراحی سایت با نمایش موبایل و تبلت هماهنگی داشته باشد
  3. سایت در یک هاستینگ بدون مشکل باشد
  4. برای اینکه کاربران زمان بیشتری در سایت باشند برنامه ریزی شده باشد
  5. در سایت بخشی به نام وبلاگ و مقالات وجود داشته باشد
  6. ارائه مقاله های آموزشی در زمینه تجربه های شخصی شما در حرفه ای که فعالیت دارید
  7. از کلمات کلیدی مرتبط استفاده شود
  8. مقاله ها مرتبط با سایت خود را در سایت های خارجی پیدا کرده و آن ها را ترجمه نموده و انتشار دهید
  9. مقالات سایت خود را به صورت ریپورتاژ آگهی در سایتهای خبری معتبر انتشار دهید

نکات طلایی سئو سایت

همانطور که می دانید وب سایت شما بصورت خود خود بهینه سازی نمی شود. و شما در صورتی میتوانید از بهینه سازی وب سایت خود مطمئن باشید که نکات طلایی سئو سایت شما می بایست رعایت شود را نادیده نگیرید. و این مهم را هم نیز به افرادی که در بخش سئو سایت شما هستند هم متذکر شوید.

نکات طلایی سئو سایت

نکات طلایی برای موفقیت در سئو

استفاده از تیتر مناسب

یکی از نکاتی که می بایست رعایت شود تا وب سایت شما بهینه شود استفاده از تیتر مناسب است. در واقع تیتر سایت معرف یک موضوع وب سایت است برای کاربرانی که به جستجوی مطلبی هستند دقیقا مثل نام خانوادگی یا شماره ملی شما زمانیکه در یک مجموعه اداری یا مثلا مطب پزشک برای تشکیل پرونده لازم است. همین تیتر یک سایت مهمترین عاملی است که باعث جذب بازدیدکنندگان می شود. در حقیقت کلید اصلی که وقتی به درستی از آن استفاده شود سبب می شود تعداد بازدید کننده ها افزایش پیدا کند که در نتیجه رتبه آن صفحه نیز افزایش پیدا می کند. زمانیکه شما یک تیتر انتخاب میکنید می بایست با موضوعی که درباره آن مطلب نوشته اید و منتشر کرده اید رابطه مستقیمی داشته باشد.

آموزش سئو مقدماتی

آموزش سئو

تگ Description

تگ دیسکراپشن (Description) یکی از تگ های مهمی است که به موتورهای جستجو یا گوگل تنها توضیح کوتاه و مختصری درباره صفحه ای که شما سرچ کرده اید می دهد و میتواند از کلمه و عبارت مهم باشد و یا اینکه در حد یک جمله و یا پاراگراف باشد.

 تگ Keywords

تگ کیبورد (Keywords) هم باز یکی دیگر از تگ های مهم می باشد که در واقع کلمات کلیدی هستند که در متن روی آن ها تاکید می شود و خیلی هم مهم می باشند. در واقع درصد خیلی زیادی از کاربران در موتورهای جستجو کلمات کلیدی را دنبال می کنند.

این دو تگ گفته شده از نکات طلایی سئو سایت هستند که روند بهینه سازی وب سایت شما را مشخص میکند و هر چه بیشتر رعایت شوند مسلما رتبه وب سایت شما بالاتر خواهد بود.

بک لینک حرفه ای برای سئو حرفه ای

ببینید برای اینکه یک مقاله در گوگل به عنوان یک رفرنس و منبع و مرجع انتخاب شود و بالا بیاید(دارای جایگاه شود) نیاز دارد که سایت ها و وبلاگ های دیگر آنرا معرفی کرده باشند. پس حتما برنامه ای داشته باشید تا مقالات و صفحات سایت از جاهایی دیگر به عنوان منبع به گوگل معرفی شوند.
برای لینک سازی حرفه ای این مقاله را مطالعه کنید.

برای درک روش های مختلف سئو سایت بزرگ و سئو سایت کوچک از با سئو ایران همراه باشید.

همان طور که می‌دانید برای بک لینک و لینک‌سازی انواع روش وجود دارد که شما بایستی با توجه به نوع کسب و کار و همچنین میزان رقابتی که بر روی کلمات کلیدی وجود دارد، از آن‌ها استفاده نمایید. در ادامه مطلب شما را با چند روش عمده از لینک سازی، آشنا خواهیم کرد.

  • لینک‌سازی در شبکه‌های اجتماعی
  • بک لینک حرفه‌ای در انجمن‌ها و تالار‌های گفتگو
  • لینک‌سازی کامنتی
  • بک لینک حرفه‌ای با ساخت وبلاگ

گفتنی است ۵۰ شبکه اجتماعی در جهان وجود دارد که شما به راحتی می‌توانید در آن‌ها حساب مختص به خود و کسب و کارتان را ایجاد کنید و از طریق آن‌ها بک لینک دریافت کنید. سایت‌های forum و انجمن‌ها از دیگر بسترهایی است که شما می‌توانید از طریق آن ها، بک لینک سودمند دریافت کنید.

لینک‌سازی کامنتی که جزو روش‌های ضعیف اما تاثیر گذار لینک‌سازی است نیز روش دیگری است که شما می‌توانید از آن استفاده کنید. شما در روش لینک‌سازی کامنتی با کامنت گذاشتن در مطالب دیگران کاری می‌کنید که با کمک اسم شما که همان کلمه کلیدی است، به سایت شما رجوع کنند. در مقاله تکنیک های کامنت مارکتینگ حرفه ای دقیق تر به این موضوع پرداخته ایم.

یکی دیگر از استانداردترین روش‌هایی که شما با کمک آن می‌توانید لینک‌سازی موثری را برای وب سایتتان به ارمغان آورید، لینک‌سازی حرفه‌ای با کمک وبلاگ است به این صورت که مطالب مفید و یونیک را در وبلاگتان قرار دهید و آن را در گوگل واکشی کنید و بعد از آن مطالب را مرتب، بررسی کنید، همچنین باید توجه داشته باشید که از تعداد مناسبی از لینک‌های داخلی در این روش استفاده نمایید.

از چه سایت‌هایی میتوانیم بک لینک بگیریم

تا اینجای مطلب با انواع روش از لینک‌سازی و بستر‌های مناسب جهت دریافت بک لینک آشنا شدید، در ادامه مطلب قصد داریم شما را با انواع روش‌هایی که می‌توانید این وب سایت‌ها را پیدا کنید، آشنا کنیم:

  • استفاده از روش query زدن توی گوگل
  • لینک‌سازی در سایت‌هایی که به رقیب‌هایمان بک لینک داده‌اند

در مورد روش اول باید بگوییم که شما با کمک سرچ کردن آدرس زیر می‌توانید لیست کاملی از فروم فعال در زمینه رستوران را پیدا کرده و سپس با مراجعه به آن ها، اقدام به ساخت بک لینک کنید. (رستورانsite:.ir inurl:forum intitle:).

*این موردی که در خط بالا گفتیم ، هر جایی نیست واقعا کمک خوبیه و ازش استفاده کنید.

در مورد روش دوم باید گفت که شما با مراجعه به الکسای وب سایت‌های دیگر که در زمینه کسب و کار شما فعالیت دارند، به راحتی می‌توانید ۵ سایتی که از طریق آن‌ها بک لینک دریافت کرده‌اند را مشاهده کنید. seoreviewtools. com نیز وب سایت دیگری است که در آن می‌توانید ۱۰۰ بک لینک از رقیبانتان و وب سایت‌هایی که بک لینک را از آن جا دریافت کرده‌اند را ببینید.

در سایت بخشی به نام وبلاگ و مقالات وجود داشته باشد

با مشخص کردن بخشی در سایت خود به عنوان بخش مقالات و یا بخش وبلاگ این امکان را برای کاربران سایت خود به وجود خواهید آورد که به راحتی بدانند زمانیکه در سایت شما به دنبال صفحه مشخصی می باشند می توانند از کدام بخش سایت وارد صفحه مورد نظر خود شوند.

همچنین شما می توانید در این بخش مقاله هایی درباره موفقیت هایی که در زمینه کاری خود بدست آورده اید را در اختیار کاربران قرار دهید. زمانیکه کاربران شما با تجربه هایی که شما بدست آورده اید آشنا شوند بدون شک اعتمادی که به شما و سایت شما خواهند کرد بیشتر خواهد شد و این یعنی افزایش ترافیک سایت و تغییر جایگاه در نتایج موتورهای جستجو.

برای اینکه کاربران زمان بیشتری در سایت باشند برنامه ریزی شده باشد

سرعت سایت خود را به گونه مدیریت و هدایت کنید که باعث کلافگی در کاربران نشود و بدون اینکه بتوانند به آنچه در جستجویش بودند دست پیدا کنند سایت را ترک کنند.

سایت را به گونه با تکنیک های سئو همچون ux طراحی کنید که مخاطب جذب سایت شده و زمان بیشتری را در وب سایت شما سپری کند. اینکه شما بتوانید حس خوبی را در اختیار کاربرانتان قرار دهید یعنی توانسته اید یک پله از هزاران پله موفقیت در دنیای اینترنت را به خوبی پشت سر بگذارید.

طراحی سایت با نمایش موبایل و تبلت هماهنگی داشته باشد

یکی از نکات طلایی سئو سایت این است که شما سایت طراحی شده خود را به گونه ای طراحی و راه اندزی نمایید که قالب موبایل و تبلت آن هم به زیبایی کامپیوترهای شخصی باشد.

در دنیای امروز که همگی ما بیشتر از تلفن های همراه و تبلت برای گشت در دنیای اینترنت استفاده می کنیم اینکه نتوانیم به راحتی به وب سایتی که مورد نظرمان است از طریق تلفن همراه و تبلت خود دسترسی داشته باشیم طبیعتا چهره زیبایی برای صاحبین وب سایت ها نمی باشد. بنابراین در زمانیکه قصد دارید وب سایت موفقی را راه اندازی نمایید باید تمام جوانب آن را هم در نظر داشته باشید و کاری کنید که سایت شما در موبایل و تبلت هم به آسانی در اختیار کاربرانتان قرار گیرد. همین موضوع باعث می شود که ترافیک وب سایت شما افزایش پیدا کرده و در کسب رتبه وب سایت شما هم تاثیر گذار می باشد.

ساختار وب سایت براساس استانداردهای سئو طراحی شده باشد.

رمانیکه می خواهید سایت خود را راه اندازی و طراحی نمایید برای اینکه بتوانید در نتایج موتورهای جستجو در گوگل بهترین جایگاه و رتبه را بدست آورید باید بدانید که چه کارهایی باید در زمینه طراحی سایت خود انجام دهید.

طراحی سایت شاید اولین کاری باشد که باید انجام دهید ولی همین طراحی نیاز دارد که شما بدانید چه طراحی مناسب کسب و کار شما می باشد و گوگل چه اصولی را برای این کار مورد تایید قرار داده است. شما با راه اندازی سایت خود باید این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که سایت راه اندازی شده مورد تایید گوگل هم باشد و کاری انجام نداده باشید که در ابتدای کار باعث شود که سایت شما جریمه شود.

سوالات متداول درباره نکات طلایی سئو سایت

1نکات طلایی برای سئو حرفه‌ای سایت کدام اند؟
استفاده از تیتر مناسب، تگ Description و تگ Keywords از جمله کلیدی‌ترین و موثرترین نکاتی است که رعایت آن‌ها باعث بهبود سئو وب سایت شما تا حد زیادی می‌شود.
2انواع روش‌ های ساخت بک لینک حرفه‌ ای کدام اند؟
بک لینک حرفه‌ای با ساخت وبلاگ، لینک‌سازی کامنتی، بک لینک حرفه‌ای در انجمن‌ها و تالار‌های گفتگو و بک لینک حرفه‌ای در انجمن‌ها و تالار‌های گفتگو از جمله رایج‌ترین و در عین حال موثرترین راه‌هایی هستند که شما می‌توانید با کمک آن‌ها اقدام به لینک‌سازی کنید.
3چگونه می ‌توانیم سایت‌ هایی که رقیبانمان از آن ‌ها بک لینک دریافت کرده‌ اند را مشاهده کنیم؟
شما به راحتی می‌توانید به الکسای وب سایت رقیب مراجعه کنید و یا به وب سایت seoreviewtools. com رجوع کنید تا لیست جاهایی که از آن بک لینک دریافت کرده‌اند را مشاهده کنید.

4.5/5 - (6 امتیاز)
83 / 100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + ده =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو