پیدا کردن کلمات کلیدی با ارزش

کلمات کلیدی با ارزش
سئو سایت

پیش تر در مقاله های سئو ایران به نکات طلایی سئو، اهمیت سئو، چگونگی کسب رتبه برتر در گوگل و…. پرداخته ایم به طور کلی عنوان کرده ایم که برای بهینه سازی وب سایت خود چه کارهایی می توانید انجام دهید که برای بهبود سئو سایت شما تاثیر گذار باشند.

یکی از مهم ترین اصول برای بهبود سئو سایت انتخاب و استفاده از کلمات کلیدی می باشد در واقع این کلمات کلیدی همان عبارت هایی هستند که کمک می کنند کاربران بیشتری جذب وب سایت شما شوند. بنابراین هر چه در استفاده صحیح و درست این کلمات دقت داشته باشید طبیعتا نتیجه بهتری را در نتایج موتورهای جستجو بدست خواهید آورد. ما در این مقاله میخواهیم به شما کمک کنیم تا بدانید برای پیدا کردن کلمات کلیدی با ارزش چه کار باید بکنید.

پیدا کردن کلمات کلیدی با ارزش

همانطور که می دانید از مهم ترین مواردی که می تواند به شما در تولید یک محتوای کامل و با کیفیت کمک کند استفاده از کلمات کلیدی می باشد. به کار گیری تعداد مشخصی از کلمات کلیدی  باعث بالا رفتن ارزش محتوای تولید شده در وب سایت شما می شود که این مسئله برای سئو و کسب امتیاز وب سایت شما توسط گوگل بسیار مهم و دارای اهمیت می باشد

برای پیدا کردن کلمات کلیدی با ارزش شما می توانید هر یک از راه هایی که در ادامه به آن ها پرداخته ایم را امتحان کنید تا بتوانید کلمه مورد نظر و مرتبط با کسب و کار خود را به راحتی انتخاب کنید و بتوانید رتبه مناسبی را در گوگل بدست آورید.

  • پیشنهادات گوگل
  • جستجو های مرتبط گوگل
  • استفاده از ابزارهای مناسب
  • آنالیزورها
  • بررسی گزارشات تبلیغاتی
  • بررسی سایت پرسش و پاسخ
  • مشاهده ویکی پدیا
  • بررسی و زیر نظر داشتن سایت رقبا
پیدا کردن کلمات کلیدی با ارزش

کلمه کلیدی

پیشنهادات گوگل

یکی از مهم ترین منابع برای پیدا کردن کلمات کلیدی با ارزش گوگل می باشد. برای این کار تنها کافی است که شما کلمه اصلی که در نظر دارید را در گوگل سرچ کنید تا پیشنهادات بسیاری را دریافت کنید. گوگل همیشه در پی این است که مفیدترین نتیجه را در اختیار شما قرار دهد بنابراین زمانیکه گوگل کلمه را به شما پیشنهاد می کند بدون شک تمام بررسی های لازم را انجام داده  و همه جوانب را سنیجیده است و در نهایت چیزی را برای شما نمایش داده است که مفید باشد.

جستجو های مرتبط گوگل

مسئله بعدی در راستای پیدا کردن کلمه کلیدی مورد نظر شما بعد از پیشنهاداتی که توسط گوگل دریافت کرده اید جستجو های مرتبطی است که بعد از سرج کلمه اصلی مورد نظر شما و با زدن دکمه اینتر در انتهای اولین صفحه برای شما نمایش داده می شود. در این بخش شما می توانید به راحتی عبارت و کلمه ای که مد نظرتان است را پیدا کنید. معمولا گوگل هشت عبارت مرتبط را برای شما نمایش خواهد داد.

استفاده از ابزارهای مناسب

برای اینکه بتوانید کلمه کلیدی مناسبی را برای کسب و کا رخود انتخاب نمایید می توانید از ابزارهایی که در این مسئله می توانند به شما کمک کنند استفاده نمایید.

ما در سئو ایران به شما پیشنهاد می کنیم که چند ابزار مختلف و مرجع را به طور همزمان مورد استفاده قرار داده و نتایج بدست آمده از هریک را مورد مقایسه قرار داده تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید. زیرا هریک از این ابزارها آمارهایی را در اختیار دارند که تحلیل کردن آن ها توسط کاربران دارای محدودیت هایی می باشد.

ابزارهایی که برای پیدا کردن کلمات کلیدی با ارزش می توانید از آن ها استفاده نمایید عبارتند از:

·         Google Search Console

·         keywordtool

·          Keyword Shitter

·         keyword everywhere

·         seochat

·         شبکه های اجتماعی

آنالیزورها

آنالیزورها در واقع نقش مهمی را در تعیین استراتژی سئو وب سایت شما ایفا می کنند و مشاهده کانال های ورودی، میزان نرخ تبدیل کاربران و بازدیدکنندگان سایت و تحلیل کردن رفتار آن ها همگی بخشی از امکاناتی هستند که آنالیزورهایی همچون گوگل آنالیتیکس در اختیار شما قرار می دهند.

شاید ابزارهای تحلیل گر همه چیز را به شما نگویند یا با تاخیر اطلاعتی را در اختیار شما قرار دهند اما به شما این امکان را می دهند تا کلماتی که باعث شده بازدید کننده های زیادی به سمت وب سایت شما بیایند را بتوانید در پنل کاربری خود مشاهده کنید.

بررسی گزارشات تبلیغاتی

در صورتیکه از تبلیغات کلیکی در گوگل ادوردز استفاده می نمایید می توانید شاهد وضعیت سایت خود با تو جه به گزارش هایی باشید که از این طریق بدست خواهید آورد. گوگل ادوردز اطلاعات کامل تری را نسبت به گوگل آنالیتیکس به شما ارائه خواهد داد و برای شما مشخص خواهد کرد که کاربران وب سایت شما نسبت به چه کلمات و عباراتی تمایل و رغبت بیشتری از خودنشان داده اند و همچنین مشخص می کند که ارزش کدام کلمه کلیدی بیشتر بوده است.

کلمات کلیدی ارزشمند

انتخاب کلمه کلیدی در ویکی پدیا

بررسی سایت پرسش و پاسخ

یکی از کارهایی که برای پیدا کردن کلمات کلیدی با ارزش می تواند به شما کمک کند بررسی کردن بخش دیدگاه ها در وب سایت می باشد شما با توجه به پرسش هایی که کاربران از شما کرده اند می توانید یک تیتر اصلی همراه با کلمات کلیدی برای مطالب وب سایت خود انتخاب نمایید.

سوالات مطرح شده ممکن است عبارت های طولانی باشند که می توانند امکان رقابت را برای شما ساده تر کنند. البته نباید میزان بازدید صفحات سایت خود را نادیده بگیرید و این مسئله را در نظر داشته باشید که تمام سوالات مطرح شده نمی توانند برای شما مناسب باشند و این احتمال هم وجود دارد که برای گوگل نیز بی ارزش باشند. شما وظیفه دارید که آن ها را به خوبی مورد بررسی قرار دهید

شما می توانید میزان محبوبیت یک عبارت را با مقایسه سوالات مشابه بدست آورید یا با جایگزینی کلمات هم معنی، متداول ترین جست و جو ها را پیدا کنید.

مشاهده ویکی پدیا

ویکی پدیا مرجع شناخته شده ای برای مخاطبین دنیای اینترنت می باشد و نویسندگان آن در بررسی مقالات خود دقت بسیاری می کنند و به همین خاطر است که جزء برترین نتایج جستجو در گوگل به حساب می آید.

با توجه به تیترها، توضیحات و تگ های عنوان که در مقالات از آن ها استفاده می شود به شما کمک خواهد شد تا صحیح ترین کلمه کلیدی را انتخاب کنید.

بررسی و زیر نظر داشتن سایت رقبا

برای پیدا کردن کلمات کلیدی با ارزش باید مدام سایت رقبای خود را مورد بررسی قرار دهید و نتایج جست و جوی کلمه های مرتبط با کسب و کار خود را نیز بررسی کنید.

در ابتدا کلمه کوتاه را انتخاب کنید و اولین نتیجه ای که گوگل برای شما نمایش می دهد را تجلیل نمایید به گونه ای که بتوانیدچگالی کلمات کلیدی را در یک پاراگراف متوجه شوید.

حرف آخر

امیدواریم در مطلب امروز توانسته باشیم به پرسش های شما مبنی بر استفاده از کلمات کلیدی مناسب و پیدا کردن مناسب ترین کلمات به عنوان کلمه کلیدی در راستای کسب و کارتان کمک کرده باشیم. توجه داشته باشید که کلمات کلیدی می تواند راه موفقیت سایت را خصوصا در سئو و درآمد تغییر دهد.

آموزش های مرتبط با کلمه کلیدی

انتخاب کلمه کلیدی

کلمه کلیدی

Untitled 1 9

اهمیت سئو کلمه کلیدی

5/5 - (1 امتیاز)
77 / 100

2 Comments

  1. هانی گفت:

    سلام
    ممنون از این مطلب خوب شما.
    اغلب منابعی که کلمه کلیدی رو پیشنهاد میدن پولی هستن یک منبع رایگان و قابل اعتماد بفرمائید تا بررسی کنیم.
    با تشکر از شما .

  2. ابرار گفت:

    بسیار مطلب خوبی و آموزنده بود لذت بردم. کلا داشتم برای پیدا کردن کلمات کلیدی راه های عجیبی رو امتحان میکردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو