چرا برخی وب سایت ها شکست میخورند؟

علت شکست وب سایت
سئو سایت

مسئله موفقیت و شکست در هر زمینه ای که در آن فعالیت دارید یک امر مهم و نسبی می باشد شاید یک نفر در طول یک ماه بتواند بهترین درآمد مثلا 30 میلیون تومان را از کسب و کار خود بدست بیاورد و یک نفر کمتر. اما این دلیل بر این نمی شود که موفقیت فرد اول و شکست فرد دوم را به هم ربط دهیم با اینکه موضوع مهمی می باشد. درباره افرادی که وارد کسب و کار اینترنتی شده اند و با طراحی وب سایت خود می خواهند کسب و کار خود را رونق دهند معیار یک وب سایت موفق به نحوه کسب سود آن بستگی دارد. در مطلب امروز می خواهیم درباره اینکه چرا برخی وب سایت ها شکست می خورند؟ و این موضوع باعث می شود که قرار گرفتن در صفحه اول گوگل را از دست بدهند با شما همراهان سئو ایران صحبت کنیم.

چرا برخی وب سایت ها شکست می خورند

طراحی سایت

طراحی سایت

زمانیکه برای کسب و کار خود اقدام به طراحی سایت کرده باشید حال آنکه خودتان آن را راه اندازی کرده باشید یا از یک تیم حرفه ای برای طراحی وب سایت خود کمک گرفته باشید اولین قدم را برای رونق دادن به حرفه خود انجام داده اید. در طراحی وب سایت خود باید دقت داشته باشید که آن را براساس تکنیک هایی که وب سایت شما را برای بدست آوردن رتبه و جایگاه مناسب یاری می کند استفاده کنید در حقیقت باید در سئو کردن وب سایت خود دقت بسیاری داشته باشید تا بتوانید وب سایتی طراحی کنید که برای کاربرانتان جذاب و مفید باشد تا ترافیک وب سایت بالا رفته و نسبت به رقبای خود برتر باشید. با برداشتن همین اولین قدم می توان به این موضوع رسید که شما دارای یک وب سایت موفق هستید یا اینکه شکست خورده می باشید.

چرا برخی وب سایت ها شکست میخورند؟

برای اینکه بدانیم که چرا برخی وب سایت ها شکست می خورند؟ باید علت هایی که باعث این شکست می شود را به خوبی شناخت. یکی از مهم ترین علت های شکست وب سایت ها این است که یک پلن اجرایی ندارند. وقتی به بررسی وب سایت خود بپردازید به سادگی می توانید به این موضوع پی ببرید که برای رشد و توسعه وب سایت خود هیچگونه پلن و برنامه ای را در نظر نگرفته اید. بزارید با یک مثال بیشتر برایتان توضیح دهیم. وقتی که یک ساختمان را می خواهند پایه گذاری کنند نقشه اجرایی آن را مهندسین طراحی می کنند و سپس شروع به اجرا پروزه می کنند. درباره وب سایت هم به همین شکل می باشد. زمانیکه وب سایت شما داری پلن اجرایی باشد بدون شک موفقیت شما حتمی خواهد بود و در کسب و کار خود به موفقیتی که می خواهید دست خواهید یافت.

طراحی وب سایت

چرا برخی وب سایت ها شکست می خورند

علت های شکست وب سایت ها

  • طراحی سایت غیر اصولی و بد
  • عدم رعایت نویگیشن سایت یا منو بندی مناسب
  • تبلیغات زیاد و نامناسب
  • استفاده از تیترهای غیر جذاب
  • استفاده از محتوای کپی شده و تکراری
  • نوشتن محتواهای غیر مرتبط با وب سایت
  • استفاده نکردن از تصاویر و ویدئو در محتوا
  • پاسخ ندادن به نظرات کاربران
  • عدم فعالیت در شبکه های اجتماعی

از عواملی که می تواند به وب سایت ها کمک کند تا موفق باشند و خود را از چالش اینکه چرا برخی وب سایت ها شکست می خورند؟ نجات دهند این است که برای بازدید کنندگان خود ارزش قائل شوند. در واقع می توان گفت که مهم ترین عاملی که می تواند در موفقیت سئو سایت نقش داشته باشد ایجاد ارزش برای بازدیدکنندگان است.
وقتی شما بتوانید با تولید یک محتوای جامع و با در نظر گرفتن نیازهای مخاطبین خود اعتماد آنها را به خود جلب کنید بدون شک می توانید به موفقیتی که می خواهید دست پیدا کنید و بازدیدکنندگان خود را به مشتریان وفادار وب سایت خود نیز تبدیل خواهید کرد.

برای جلوگیری از افت سئو سایت با سئو ایران همراه باشید.

5/5 - (2 امتیاز)
71 / 100

2 Comments

  1. ساناز سهرابی گفت:

    آیا عدم انجام هیچگونه تبلیغاتی نیز برای وب سایت مشکل ایجاد می کند.؟

  2. سما گفت:

    آیا شکست خوردن سایت همون پنالتی شدن سایت توسط گوگل هست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − نه =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو