چگونه پروژه سئو سایت بگیریم؟

چگونه پروژه سئو سایت بگیریم؟
سئو سایت

یکی از سوالاتی که بسیاری از افراد که به تازگی پا به عرصه سئوسایت گذاشته اند این است که چگونه پروژه سئو سایت بگیریم؟ در واقع یکی از اصلی ترین دغدغه های هر کارشناس سئو، گرفتن پروژه و نحوه دریافت آن می باشد. راهکارهای بسیاری وجود دارد که می توان در ابتدای شروع کار سئو، پروژه های سئو دریافت نمود. در این مقاله قصد داریم تا شما را با راهکارهای دریافت پروژه بیشتر آشنا کنیم. در صورتی که این دغدغه برای شما هم وجود دارد؛ تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

نحوه گرفتن اولین پروژه سئو سایت

برای دریافت پروژه های سئو ابتدا لازم است تا به توانایی خود اطمینان داشته باشید تا پروژه های سئو را بتوانید به بهترین شکل ممکن انجام دهید. این امر مهم ترین اصل در دریافت و انجام پروژه های سئو به شمار می آید. همچنین قبل از اینکه پروژه ایی را دریافت کنید؛ باید آموزش و دوره های لازم را گذرانده تا بتوانید با دریافت پروژه های سئو، کسب درآمد کنید.

کسب درآمد ار پروژه های سئو، رابطه ی مستقیم با تعداد و کیفیت پروژه ها داشته و به مراتب هر چه پروژه بیشتری دریافت کنید، درآمد شما به همان اندازه نیز بیشتر خواهد شد. بنابراین در ادامه ی این مقاله قصد داریم تا شما را با چگونگی دریافت پروژه های سئو آشنا کرده تا بعد از گذراندن دوره ی آموزشی بتوانید به سهولت کسب درآمد کنید.

گرفتن اولین پروژه سئو سایت

روش های گرفتن پروژه سئو

سئو وبسایت، یکی از پردرآمد ترین مشاغل در زمینه ی آی تی بعد از طراحی بوده که به راحتی با آموزش مهارت های گوناگون می توانید به صورت فریلنسری یا فعالیت در شرکت ها، از مهارت خود کسب درآمد کنید. طراحی هر وبسایتی نیازمند انجام سئو سایت بر آن می باشد تا بتوان از وبسایت مورد نظر نتیجه دلخواه را گرفت.

همچنین در صورتی که انتخاب شما، کار کردن به صورت فریلنسری هست، فرایند سخت تری در پیش رو داشته و باید راهکار های متفاوتی را در پیش گرفته تا بتوانید پروژه مورد نظر خود را بگیرید. اما برای اینکه بتوانیم به سوال چگونه پروژه سئو سایت بگیریم؟ پاسخ دهیم، باید گفت راهکار های بسیاری وجود دارد که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

گرفتن پروژه سئو از طریق وبسایت

یکی از روش هایی که می توان پروژه های سئو را دریافت نمود، داشتن سایت مناسب برای خودتان می باشد. شما به عنوان یک متخصص سئو، باید یک دفتر مجازی برای نمایش نمونه کار ها و آموزش های خود داشته باشید و سایت خود را برای هدف گرفتن پروژه مورد نظر، سئو کنید. شما می توانید کلمات مورد نظر را از ابزارهای گوناگون در یافت کنید اما در این بخش از مطلب به کلماتی که می تواند به سرعت سایت شما را به صفحه اول آورد عبارتند از:

گرفتن پروژه سئو از وبسایت

گرفتن پروژه سئو

  • سئو سایت وردپرس
  • آوردن سایت در رتبه اول گوگل
  • خدمات سئو ارزان قیمت
  • سئوسایت در (اسم شهر شما)
  • چگونه سایت خود را سئو کنیم؟

دریافت پروژه از سایت های فریلنسری

سایت های بسیاری وجود دارد که می توانند در این راه به شما کمک بسیاری کنند. در این سایت ها می توانید با پیشنهاد قیمت مناسب، پروژه های بسیاری را برعهده گرفته و از آن ها کسب درآمد کنید. این وبسایت ها مثل پونیشا، جابینجا و غیره بوده که پروژه های مختلف در حوزه های گوناگون ارائه می دهند که می توانید شرایط آن ها را بررسی کرده و هر کدام که متناسب با سطح کاری شما می باشد، را انتخاب کنید. اما باید به این نکته توجه نمود که پروژه های سئو در این سایت ها، بسیار ضعیف می باشد. در نتیجه می توانید پروژه هایی را برعهده بگیرید که ارزش صرف زمان و هزینه داشته باشد.

فعالیت در شبکه های اجتماعی

از محبوب ترین شبکه های اجتماعی، اینستاگرام بوده که می توان با قرار دادن آموزش های مناسب، افراد بسیاری را به عنوان مشتری سئوسایت جذب نمود. علاوه بر این، لینکدین هم یکی دیگر از شبکه های اجتماعی می باشد که می توان فعالیت های بیزینسی را در آن انجام داد و با کسب و کارهای مختلف ارتباط برقرار نمود. همچنین از طریق لینکدین می توانید پروژه هایی که در خارج از کشور هم هستند، بررسی کرده و در صورت تناسب با توانایی شما، درخواست گرفتن پروژه را بدهید.

بازاریابی و برقراری ارتباط با سایت های صفحه 3 به بعد گوگل

یکی دیگر از روش های مناسب و مفید، برقراری ارتباط با وبسایت ها در صفحه 3 گوگل و بیشتر می باشد. بازاریابی به صورت تلفنی امروزه کار بسیار بی فایده بوده و احتمال نتیجه گیری از آن بسیار کم می باشد.

اما دریافت پروژه با شناسایی سایت ها، یکی از بهترین راهکارها به شمار می آید. شما می توانید با صحبت با صاحبین سایت هایی که در صفحات 3 به بعد هستند؛ آن ها را قانع کرده تا پروژه سئو وبسایت خود را به شما بدهند. برای این کار لازم است تا وبسایت ها را بررسی کرده و مشکلات سئویی و پیشنهادات خود را به صورت پروپوزال سئو نوشته تا برای قانع سازی صاحب وبسایت، ارسال کنید.

انجام تبلیغ در نمونه کارهای خود

برای پاسخ به سوال چگونه پروژه سئو سایت بگیریم؟ باید گفت انجام تبلیغ در نمونه کارها با اجازه کارفرما، می تواند پاسخگو نیاز شما باشد. قرار دادن بنر کوچک تبلیغاتی در سایت مشتری، موجب می شود تا همکاران وی با شما آشنا شده و پروژه خود را به شما بسپارند.

دریافت پروژه سئو به کمک بازاریابی محتوا

سایت هایی مانند ویرگول برای انجام بازاریابی محتوا بسیار مناسب هستند. این سایت ها قدرت ایندکس خوبی دارند که می توانید به سهولت آموزش های خود را در معرض دید کاربران قرار دهید. در صورتی که مطلب مناسبی در این وبسایت ها قرار دهید، در مدت زمان بسیار کم توسط کاربران دیده شده و می توانید پروژه های سئو دریافت کنید. با نوشتن مطلب خوب، افراد برای برون سپاری پروژه سئویی خود، شما را در اولین اولویت خود قرار می دهند.

روش های دیگری هم برای گرفتن پروژه سئو وجود دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

روش های دیگر گرفتن پروژه سئو

در صورتی که همچنان درگیر سوال چگونه پروژه سئو سایت بگیریم؟ هستید، می توانید روش های زیر را امتحان کرده و نتیجه بگیرید. این روش ها عبارت انداز:

  • تبلیغ در سایت های عمومی مانند دیوار، شیپور و غیره
  • تبلیغات محیطی مانند تراکت و غیره
  • همکاری با شرکت های معتبر
  • تبلیغات ادوردز برای کلمات Long tail برای سایت شخصی خودتان

اقدامات لازم برای دریافت پروژه سئو

اقدامات لازم برای گرفتن پروژه سئو

اقدامات لازم جهت دریافت پروژه سئو

همانطور که گفته شد؛ یکی از موضوعاتی که برای افراد چالش ایجاد می کند، دریافت پروژه سئو می باشد. اما باید به این نکته توجه نمود که ممکن است در ابتدای کار، توانایی انجام سئو بر سایت نداشته باشید و نیاز است تا به مرور این توانایی را در خود ایجاد کنید. روش هایی وجود دارد که می توانید قبل از دریافت پروژه کامل سئو انجام دهید که در ادامه توضیح بیشتری می دهیم.

  1. تولید محتوا
    شما می توانید در ابتدای کار، به تولید محتوا اصولی و سئو شده بپردازید. این روش می تواند علاوه بر درآمد زایی، به شما برای درک بهتر تاثیر محتوا در سئو داخلی سایت و نکات مهم درباره محتوا هر سایت کمک کند.
  2. انجام کمپین های رپورتاژ آگهی
    شما می توانید با محتوا نویسی برای سایت ها جهت رپورتاژ اگهی یا دریافت سفارش رپورتاژ، به تجارب خود در سئو خارجی سایت کمک کنید. همچنین منبع درآمد مناسبی در ابتدای کار شما محسوب می شود.
  3. انجام سئو سایت
    برای اینکه بتوانید خود را برای دریافت پروژه آماده کنید؛ بهتر است سایتی را برای خود در نظر بگیرید و روش های سئو را بر سایت پیاده سازی کنید. این کار علاوه بر کسب تجربه برای شما، می تواند نمونه کار مناسبی نیز محسوب شود.

سخن پایانی

در این مطلب به سوال چگونه پروژه سئو سایت بگیریم؟ پاسخ دادیم. همچنین اقدامات لازم قبل از دریافت پروژه را بیان کردیم تا دریافت پروژه برای شما آسان تر شود. علاوه بر این باید به این نکته توجه کنید که با ایجاد رضایت برای مشتریان خود، به افزایش پروژه در آینده نیز کمک می کنید. می توانید برای شروع کار در حوزه سئو سایت با مشاورین مربوطه مشورت کرده تا به درستی در این راه قدم بردارید.

سوالات متداول درباره چگونه پروژه سئو سایت بگیریم؟

  1. انجام پروژه سئو به صورت تیم ورک چه مزیتی دارد؟
    با انجام پروژه سئو به صورت تیم ورک علاوه بر کسب تجارب متفاوت، می تواند نمونه کار مناسبی برای شما محسوب شود.
  2. بازاریابی محتوا چه تاثیری بر گرفتن پروژه سئو دارد؟
    نوشتن مطالب مناسب در حوزه سئو در وبسایت هایی مانند ویرگول می تواند شما را در اولویت افراد برای پروژه های سئو قرار دهد.
  3. کدام شبکه های اجتماعی می تواند در دریافت پروژه به شما کمک کند؟
    اینستاگرام و لینکدین از مهم ترین شبکه های اجتماعی محسوب می شود که می توان با آن ها پروژه سئو گرفت.
3.7/5 - (3 امتیاز)
79 / 100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 2 =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو