کرنر استون چیست

CornerStone
سئو سایت

کرنر استون چیست؟

راهکاری از طرف سئو سایت برای اینکه بتوانید استراتژی محتوا و کلمه کلیدی که در وب سایت خود ارائه می دهید را بهبود ببخشید را CornerStone می گویند. کرنر استون چیست؟ در واقع مقالاتی هستند که ارزش محتوای شما را نسبت به محتواهای دیگر سایت شما مشخص می کند.

مثلا اگر شما در سایت خود چندین مقاله آموزشی داشته باشید که کلمه کلیدی آن بر فرض مثال” سئو سایت” باشد احتیاج دارید که بهترین و مهم ترین مقاله سایت خود را که بیشترین بازده را برای کسب و کارتان دارد در آن کلمه کلیدی مشخص کنید و کرنر استون به شما در این زمینه کمک می کند.

کرنر استون چیست

CornerStone

کرنر استون چه کار می کند؟

کرنر استون چیست؟ کرنر استون برخلاف تصوراتی که دارید به سایت شما هیچگونه تگ و کدی را اضافه نمی کند بلکه به صفحاتی که در وب سایت شما داری کلمات کلیدی یکسان می باشند لینک میدهد و با این کار به سایت شما کمک می کند تا الگوریتم های گوگل بهترین صفحه را با کلمه کلیدی مورد نظر شما پیدا کرده و در نتایج جستجو بهترین رنک را به آن بدهد. همان مثال بالا را مجدد تکرار می کنیم فرض کنید که شما تگ h1 تمام صفحاتی که در وب سایت خود دارید را “سئوسایت” گذاشته اید پس در نتیجه صفحه اصلی سایت شما با اسم” سئو سایت” در نتایج و رقابت های سایت های دیگر نمایش داده می شود.

اما شما تنها یک محتوا درباره سئو سایت در وب سایت خود دارید و در آن درباره اینکه سئو سایت چیست و چه کارهایی انجام می دهد توضیح داده اید بنابراین در نتیجه سئو سایت در 2 صفحه در رقابت بین صفحه های دیگر ایندکس می شود. CornerStone با لینک دهی مشخص می کند کدام صفحه شما اولویت بیشتری دارد و شما دقیقا می خواهید ترافیک این کلمه جستجو شده را به کدام صفحه از وب سایت خود اعمال کنید تا قرار گرفتن در صفحه اول گوگل را تجربه کنید. به خاطر داشته باشید تا زمانیکه در مقاله ها و محتواهای وب سایت خود دارای 2 کلمه کلیدی نباشید کرنر استون هیچگونه کارائی ندارد.

خصوصیاتی که کرنر استون باید داشته باشد

  • طول مطلبی که منتشر می کنید بلند باشد و تعداد کلماتی که به کار می برید از 900 کلمه بیشتر باشد
  • از کلمات کلیدی پر بازدید استفاده کنید
  • محتواهای تولید شده نسبت به دیگر محتواهای سایت شما از سئو بهتری برخوردار باشد
  • لینک های داخلی منظم تری داشته باشد
  • در سر تیترها از کلمات کلیدی بیشتر استفاده شده باشد
  • از عکس های بیشتر استفاده شده باشد و یا دارای یک ویدئو باشد
CornerStone

کرنر استون

نکات مهم کرنر استون

در برخی مواقع ممکن است به دلیل اینکه مطالب دارای حجم زیادی می باشند آن را به دو بخش تقسیم کنید و از یکی به عنوان مطلب شاخص و از دیگری به عنوان کرنر استون استفاده شود اما بهتر است برای داشتن سئو موفق تر این کار را انجام ندهید و بگذارید همان یک مطلب باقی بماند زیرا در این صورت رتبه بهتری را بدست خواهید آورد، در انتخاب محتوای شاخص 2 صفحه حتما دقت کنید که از صفحه دوم به صفحه اصلی که در اولویت قرار داده اید لینک دهید، توجه داشته باشید که اگر تمام صفحات وب سایت خود را صفحات کرنر استون انتخاب کنید و یا آنها را بصورت رندوم در نظر بگیرید تاثیری در جایگاه شما در نتایج جستجو نخواهد داشت.

برای بررسی سئو سایت خود با ما همراه باشید.

4.3/5 - (6 امتیاز)
74 / 100

1 Comment

  1. سایت ژنوس گفت:

    عالی بود، حتی اسم کرنر استون رو هم 99% اینکاره ها نشنیدن
    دمتون گرم

    تیم تون معرکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو