چگونه کلمات کلیدی مقاله را پیدا کنیم؟

چگونه کلمات کلیدی مقاله را پیدا کنیم؟
سئو سایت

یافتن کلمات کلیدی برای یک مقاله بخش بسیار مهمی از بازاریابی اینترنتی است که ممکن است پیچیده بنظر برسد اما به کمک این آموزش حتی مبتدیان هم می توانند کلمات کلیدی را به سرعت پیدا کنند و از این طریق به سئو سایت خود کمک کنند. شما یا یادگیری کیورد ریسرچ می توانید برای هر مقاله کلمه هدف را مشخص کنید. بازاریابی اینترنتی در حول قرار گرفتن یک وب سایت در بالای نتایج جستجو می چرخد و دانستن اینکه چگونه کلمات کلیدی مقاله را پیدا کنیم؟ نه تنها به شما کمک می کند به این مهم برسید بلکه می توانید کلمات پولساز را پیدا کنید.

بهترین ابزار پیدا کردن کلمات کلیدی مقاله

اگر می خواهید با دقت و بررسی آمار دقیق کلمات به کلمه کلیدی مقاله برسید باید از ابزارهای کیورد ریسرچ استفاده کنید. در دنیای سئو ابزارهای بسیاری هستند که به شما کمک می کنند این کار را انجام دهید اما همه آنها کاربردی نیستند و نمی توانند به شما کمک کنند. در اینجا قصد داریم مهم ترین ابزار تحقیق کلمات کلیدی را به شما معرفی کنیم. همچنین شما می توانید مقاله ابزارهای جستجو کلمات کلیدی برای سئو را مطالعه کنید تا با یک دیتای جامع به سراغ تحقیق کلمه کلیدی بروید.

ابزار پیدا کردن کلمات کلیدی

بهترین ابزار پیدا کردن کلمات کلیدی

  1. گوگل ترندز
    به کمک این ابزار می توانید متوجه شوید که یک عبارت خاص چه حجمی از جستجو را به خود اختصاص داده است و همچنین آن را به سادگی با یک کلمه دیگر مقایسه کنید.
  2. keyword tool
    به کمک این ابزار می توانید به سادگی متوجه شوید کلمات کلیدی مقاله چه تعداد سرچ دارند. از مزیت های این ابزار می توان به این مورد اشاره داشت که به شما کلمات کلیدی دم بلند را پیشنهاد می دهد.
  3. seo Ngram keyword
    یکی از فوق العاده ترین ابزار برای کیورد ریسرچ است که کاملا رایگان است و علاوه بر اینکه به شما در پیدا کردن کلمه هدف کمک می کند به شما پیشنهاد می دهد کدام مقاله ها را به یکدیگر لینک کنید.
  4. kwfinder
    این ابزار رایگان نیست و شما باید نسخه پولی آن را تهیه کنید کنید. اما هزینه کردن برای این ابزار واقعا ارزشمند است زیرا به شما دیتای فوق العاده ای می دهد. به کمک این ابزار می توانید اقدام به پیدا کردن کلمات کلیدی مقاله کنید. همچنین این ابزار به شما می گوید که هزینه گوگل ادز آن کلمه چقدر است.

    ابزار پیدا کردن کلمات کلیدی مقاله

    kwfinder ابزار پیدا کردن کلمات کلیدی

  5. Google AdWords Keyword Planner
    بسیاری از افراد فکر می کنند که برای استفاده از این ابزار جتما باید هزینه کنند اما شما می توانید بصورت رایگان نیز در آن حساب بسازید و عملیات کیورد ریسرچ را انجام دهید. این ابزار به شما کمک می کند پرسرچ ترین کلمات کلیدی را برای محتوای خود انتخاب کنید.

نحوه انتخاب کلمات کلیدی مقاله برای کمک به سئو سایت

انتخاب کلمه کلیدی کار سختی نیست اما نیاز به استراتژی دارد. مهم ترین مولفه هر مقاله عنوان آن است و موتورهای جستجو فرض می کنند که تمام کلمات هدف شما در آن قرار گرفته است. پس در قدم اول شما باید یک عنوان جذاب که حاوی کلمه کلیدی مقاله است را انتخاب کنید. از نکاتی که باید انتخاب کیورد تارگت خود انتخاب کنید می توان به موارد زیر اشاره داشت که عبارتند از:

  1. کلمه کلیدی با یک مفهوم کلیدی را نشان دهد.
  2. کیورد هدف شما باید یک درک کلی از مقاله به مخاطب در نگاه اول بدهد.
  3. یک یا دو مترادف برای کلمه کلیدی خود انتخاب کرده و از آن در مقاله خود استفاده کنید.
  4. حتما به keyword density مقاله توجه داشته باشید و از تکرار بیش از حد پرهیز کنید.
انتخاب کلمات کلیدی مقاله

انتخاب کلمات کلیدی

زمانی که شما کلمه کلیدی را انتخاب کردید نویسنده باید درک خوبی از آن پیدا کرده و سپس شروع به تولید محتوا کند. گرچه تکرار کلمه هدف در مقاله مفید است اما این تکرار نباید خوانایی محتوا را برهم بزند. علاوه بر اینکه این مورد سبب نارضایتی خواننده می شود می تواند سبب جریمه شدن شما توسط ربات های گوگل شود.

نکات مهم در انتخاب عنوان مقاله با هدف افزایش کلیک

پس از انتخاب کلمه کلیدی مقاله شما باید یک عنوان جذاب برای محتوای خود انتخاب کنید تا بتوانید به کمک آن ترافیک ارگانیک وب سایت خود را افزایش دهید. اما چگونه می توان یک عنوان تاثیر گذار برای مقاله انتخاب کرد؟ در اینجا ما به شما در انتخاب یک عنوان مقاله جذاب کمک می کنیم تا به کمک آن بتوانید میزان ctr وب سایت خود را افزایش دهید. از نکات مهم می توان به موارد زیر اشاره داشت که عبارتند از:

  1. سعی کنید از چگونه ها در محتوای خود استفاده کنید. مردم به دنبال این هستند که جواب سوالتشان را بدهید مثلا چگونه کلمات کلیدی مقاله را پیدا کنیم.
  2. سعی کنید از عبارت کمتر از در مقاله خود استفاده کنید. مثلا چگونه در کمتر از یک ساعت کلمات کلیدی مقاله را پیدا کنیم.
  3. راهکار بعدی استفاده از کمتر از در عنوان مقاله است برای مثال چگونه در کمتر از یک ساعت کلمات کلیدی مقاله را پیدا کنیم حتی اگر چیزی بلد نباشیم.
  4. الگوی کمک کننده بعدی چگونه هر … می تواند … است که تاثیر فوق العاده ای بر مخاطب می گذارد. چگونه هر شخص می تواند کلمات کلیدی مقاله را پیدا کند؟
  5. استفاده از اعداد فرد برای افزایش توجه الگوی بعدی در انتخاب یک عنوان مقاله جذاب است. برای مثال 5 ابزار کاربردی و رایگان برای پیدا کردن کلمات کلیدی مقاله
  6. الگوی بعدی می تواند هشدار به مخاطب برای پرهیز از کارهای اشتباه و ترکیب آن با اعداد فرد باشد. 5 ابزار برای خلاصی از شر کلمات کلیدی نامناسب
  7. قالب بعدی در انتخاب عنوان مقاله جذاب دادن هشدار است. برای مثال هشدار! تا قبل از خواندن مقاله پیدا کردن کلمات کلیدی مقاله این کار بسیار دشوار است.

سخن پایانی

تلاش کردیم تا شما هرآنچه که باید درباره کیورد ریسرچ و همچین انتخاب یک عنوان مقاله جذاب بدانید را به شما بگوییم تا به افزایش میزان ctr وب سایت خود کمک کنید. اگر تا بحال مقالات زیادی منتشر کرده اید اما هنوز سایت شما ورودی مناسبی ندارد و یا یک سایت نوپا هستید که می خواهید از همان اول مقالاتتان را هدفمند تولید کنید با کمک 7 الگوی ذکر شده می توانید توجه کاربران را به محتوای خود جلب کنید.

سوالات متداول درباره کلمات کلیدی مقاله

1از چه ابزارهایی برای پیدا کردن کلمه کلیدی استفاده کنیم؟
شما می توانید از ابزارهایی مانند گوگل ترندز، سئو نگرام و… برای اینکار استفاده کنید.
2چگونه یک عنوان جذاب برای مقاله انتخاب کنیم؟
برای انتخاب یک عنوان جذاب کافی است از کلماتی مانند چگونه، عبارت های هشدار دهنده و اعداد فرد استفاده کنید.
3چگالی کلمه کلیدی در مقاله باید چقدر باشد؟
چگالی کلمه هدف در مقاله باید بین 1 تا 2 درصد باشد و خوانایی مقاله را نیز بر هم نزند.
4.6/5 - (7 امتیاز)
85 / 100

1 Comment

  1. میرزایی گفت:

    من که میرم
    تایتل رو داخل گوگل میزنم
    هرچی رو خودش پیشنهاد داد

    به عنوان کلمه کلیدی استفاده می کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو