مزایا و ویژگی های گوگل ادوردز و سئو

گوگل ادوردز و سئو
سئو سایت

مزایا و ویژگی های گوگل ادوردز و سئو چیست؟

شاید برای شما هم بحث اهمیت سئو و گوگل ادوردز چالش برانگیز بوده و مبهم باشد. در این مقاله سعی داریم به مقایسه گوگل ادوردز و سئو بپردازیم
قبل از مقایسه میخواهیم با سیستم گوگل ادوردز و سئو کمی آشنا شویم:

گوگل ادوردز چیست؟ گوگل ادوردز یکی از سرویس های قابل ارائه توسط شرکت گوگل بوده که به شما اجازه می دهد با پرداخت هزینه در صفحه نتایج گوگل ظاهر شوید. در واقع گوگل ادوردز، سیستمی است که گوگل برای کمک به بازاریابی محصولات یا خدمات موجود در موتور جستجوی گوگل و سایت های وابسته به آن توسعه داده است.

سئو چیست؟ SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization ،به معنی بهینه سازی موتور های جستجو است. هنگامی که تلاش می کنید در صفحات نتایج موتور جستجو رتبه های بالاتری کسب کنید؛درگیر سئو هستید ، هدف نهایی افزایش ترافیک ارگانیک در آن صفحه است.

مقایسه گوگل ادوردز و سئو ADS & seo

مقایسه گوگل ادوردز و سئو ADS & seo

مقایسه گوگل ادوردز و سئو

در گوگل ادوردز هزینه تنها در ازای یک کلیک است و تنها زمانی که روی آگهی شما کلیک شده باشد، هزینه پرداخت خواهید کرد. بسته به تعداد و موضوع کلمه کلیدی مورد استفاده شما هزینه تبلیغات در گوگل ادوردز متغیر است. از ویژگی های این سیستم قابلیت تعیین هزینه هر کلیک، حداکثر بودجه روزانه یا ماهانه میباشد.

از دیگر ویژگی های سیستم گوگل ادوردز میتوان به نمایش سریع در نتایج موتور های گوگل اشاره کرد. و به نوعی حمایت از کسب و کارهای نوپا برای دیده شدن آنها توسط مشتزی هایشان از مزایای گوگل ادوردز میباشد.

همچنین محاسبه سریع نرخ بازگشت سرمایه در گوگل ادوردز وجود دارد. و نتایج تبلیغات از ابتدا قابل اندازه گیری و بررسی است. هدف گیری دقیق مخاطبین در تبلیغات گوگل از دیگر ویژگی های آن به شمار میرود. هدفمند بودن تبلیغات نتیجه این هدف گیری است که باعث نمایش وبسایت شما برای مخاطبان خاص شما با کلمه کلیدی های مخصوص حرفه و کسب و کار شما میشود.

تفاوت سئو و گوگل ادوردز

مقایسه گوگل ادوردز و سئو

مقایسه گوگل ادوردز و سئو

اما در سئو ساختار متفاوت است . در سئو نمایش به تنهایی هزینه بر نیست و بدون نیاز به پرداخت به گوگل در نتایج موتور های جستجو نمایش داده میشود. لازم به ذکر است که تولید محتوای ارزشمند، به روزرسانی و اصلاحات فنی، ایجاد لینک ها ارزشمند و… نیازمند تخصص بالا و هزینه است.
قرار گرفتن در رتبه های بالای موتور های جستجو در سئو مستمر بوده و نیاز به صرف زمان دارد. بدیهی است که وجود متخصصین سئو و راهکار های آنان در بلند مدت آثار خوبی در رتبه سایت شما برجای خواهد گذاشت.

بازگشت سرمایه نیز در سئو فرایند طولانی مدت را طی میکند. و با توجه به تاثیر تدریجی عوامل به کار گرفته شده در اطلاعات ورودی سایت شما در سئو نمیتوان در کوتاه مدت تاثیر گذاری آن را اندازه گیری کرد.

در سئو رشد به تمام صفحات سایت مربوط میشود و رعایت اصول سئو به ارتقای رتبه کل وبسایت شما منجر میشود.

📌 بطور خلاصه میتوان عنوان کرد مزایا و ویژگی های گوگل ادوردز

🔖 هزینه تنها به ازای کلیک
🔖 نمایش سریع در نتایج گوگل
🔖 محاسبه سریع نرخ بازگشت سرمایه
🔖هدفگیری دقیق مخاطبان

📌 آشنایی با مزیت های سئو

مزایا و ویژگی های SEO

مزایا و ویژگی های SEO، سئو یا ادز؟

مزایا و ویژگی های SEO

💠 نمایش بدون نیاز به پرداخت هزینه
💠 امری مستمر و نیازمند زمان
💠 بازگشت سرمایه در بلند مدت
💠 رشد رتبه تمام صفحات سایت
💠 نمایش در همه موتورهای جستجو

کلام آخر: به طور کلی میتوان ادعا کرد که سئو و پرداخت در ازای کلیک به گوگل ادوردز هردو برای موفقیت یک وبسایت ،دو مقولهء مهم هستند. شما نمی توانید با استفاده از چشم اندازهای جمعیتی، رفتارها یا کلمات کلیدی بدون PPC را هدف قرار دهید. از طرفی نتایج تدریجی فرآیند سئو نیز نباید مورد بی توجهی قرار گیرند.

4.3/5 - (6 امتیاز)
69 / 100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو