سئو سایت آگهی

آموزش سئو سایت آگهی
سئو سایت

در این آموزش سئو همراه ما باشید تا یک موضوع جذاب سئو سایت یعنی سئو سایت آگهی و نیازمندی را با هم بررسی کنیم. در این رابطه حتما بررسی سئو سایت دیوار را مطالعه کنید.

سئو سایت آگهی

سئوی سایت های آگهی و تبلیغاتی معمولا کمی متفاوت است. باهم بررسی می کنیم تا درک صحیحی از ساختار و بهترین روش های سئو این گونه سایت ها داشته باشیم، در ابتدا به این چند مورد دقت کنید که در پیاده سازی سایت های آگهی یکسان است و به نوعی مشکلات این سایت ها می باشد:

  • آگهی ها محتوای چندانی ندارند
  • آگهی ها در شاخه های گوناگونی هستند
  • محتوای سایت های آگهی معمولا تکراری است
  • حجم زیادی آگهی اسپم روزانه درج می شود
  • ساختار گرافی url ها معمولا پیچیده ایجاد میشود
  • ساختار url خود آگهی ها معمولا طولانی است

روش بهتر کردن سئو سایت آگهی

برای بهبود وضعیت اینگونه سایت ها موارد گفته شده را باهم تحلیل و راهکارهایی ارائه می دهیم.

کمبود محتوای سایت های آگهی

برای اینکه آگهی ها محتوای بهتری داشته باشند، در فرمی که به آگهی دهنده میدهیم می بایست با جمله ای جذاب مانند زیر، او را ترغیب به درج محتوای بلند و بهتر بکنیم. “در صورتیکه توضیحات کامل تری درج کنید آگهی شما بیشتر دیده می شود و در گوگل بالاتر قرار خواهد گرفت” برای نمونه این جمله حدود 30% کاربران را تحریک می کند تا یکی دو خط بیشتر در مورد آگهی شان بنویسند.

مشکل پراکندگی موضوعات سایت آگهی

مشکل بعدی این بود که آگهی ها معمولا از همه ی دسته بندی ها هستند و بر روی موضوعی خاص نمی توان سئوی رقابتی کرد و باید همه ی دسته ها را با کمی تفاوت به یکسان در گوگل بلند کرد. حالا راهکار چیست؟

راهکاری که برای این موضوع ارائه می دهیم این است که در تمام دسته ها ، کلمات کلیدی key word همان دسته وجود داشته باشد و یک سری کلمه ی کلیدی تکراری برای همه دسته ها ساخته نشود. دقت کنید که این موضوع را با تیم برنامه نویسی سایت خود حتما تعامل کنید و این امکان برای سایت ایجاد شود که تیم مدیریت محتوای سایت بتوانند این کلمات کلیدی ها را متفاوت ایجاد کنند.

همچنین می توان برای سایت های آگهی توضیحات متا meta description متفاوتی برای بخش های گوناگون در نظر گرفت که این هم می بایست با برنامه نویس سایت مطرح شود. اگر سایت شما asp است می توانید این مطلب را بخوانید . سئوی سایت Asp

راه حل سئو سایت های آگهی

میتوان چند راه کار برای حل این موضوع در نظر گرفت. اول اینکه اگر در زمان تائید آگهی در حد 10% به محتوا اضافه کنید قطعا بهترین کمک را به سایت خود کرده اید شاید در نگاه اول کمی بد جلوه کند حتی برای آگهی دهنده اما دیده شده که سایت های آگهی بزرگ هم چنین کارهایی در برنامه ی کاری خود (تا حدودی مخفی) انجام می دهند.

اما با این تفاسیر این کار کمی سخت می باشد، پیشنهاد های دیگه اینه که برای تصاویر و بخش های مشابه از روی دسته بندی alt خوانده و برای عکس ست شود. از این دست کارها می شود چند نمونه را برای بهتر شدن محتوا انجام داد.

روش سئو سایت آگهی

آموزش سئو سایت آگهی حرفه ای برای موفقیت نمایش آگهی ها در گوگل

رفع مشکل تعداد زیاد محتوای (آگهی) اسپم

این موضوع شما را به سمتی می کشد که شاید هیچ کدام از url های جدید در گوگل به سادگی index اندکس نشود و باید راهی را برای این موضوع پیدا کرد، پیشنهاد می کنیم که برای این مشکل از راهایی مانند تگ های canonical استفاده کنید و برای بهتر شدن سئو با یک مشاور خبره ارتباط بگیرید.

ساختار آدرس url سایت آگهی

این یکی از بزرگ ترین دغدغه های مدیران سایت و سئوکاران است، چرا که تولید url زیاد بر اساس سئو کار خیلی ساده ای نیست خصوصا اینکه بخواهید در url ها از زبان فارسی استفاده کنید.

بهترین پیشنهاد این است که rout سایت (نه root) بر این اساس و ساختار ساخته شود. اول نام دسته بندی بعد زیر دسته و بعد آگهی + یک کد یکتا یا همان unic code که بتوان آگهی ها را تولید و مدیریت نمود. این موضوع در موفقیت و یا عدم موفقیت پروژه بسیار حایز اهمیت میباشد در حدی که پیشنهاد می کنیم، این بخش از کار (طراحی و تولید سایت در این مرحله) با تعامل تیم سئو پیش رود.

کوتاه کردن url سایت

همیشه گقتیم که url صحیح و کوتاه بسیار کلیدی است. پس سعی کنید ساختار url هایی که در مورد سایت آگهی گفته شد، بر این اساس ساخته و تولید شود. آدرس های کوتاه سبب ماندگاری بیشتر در ذهن کاربران می شوند.

نکته ای که در بهینه سازی url سایت باید در نظر داشته باشید این است که حتما از کلمه کلیدی خود استفاده کنید. توجه به این نکته می تواند سبب بهبود جایگاه شما شود.

روش های بهبود سئو سایت آگهی

  1. هر زمان یک آگهی به صفحه اول گوگل آمد آنرا بروز رسانی کنید تا در صفحه اول گوگل بماند، و در مورد آن حوزه مقاله بنویسید.
  2. سعی کنید برای موفقیت در سئو روی یک دسته بندی از آگهی ها تمرکز کنید و بعد به سراغ دسته بندی بعد بروید.

در این قسمت از مقاله قصد داریم به موضوع مهمی در سئو سایت آگهی که دغدغه بسیاری از صاحبان این وب سایت‌ها است بپردازیم. {موضوع تحلیل رقبا} این سایت‌ها به دلیل وجود رقبای زیاد و همچنین رقابت شدید و نزدیک به هم می‌بایست تمرکز زیادی روی سئوی سایت خود داشته باشند تا با انجام تکنیک‌های سئو در جایگاهی بالاتر از رقبای خود در صفحه نتایج جستجوی گوگل قرار گیرند.

تحلیل رقبا در سئو سایت آگهی می‌بایست چگونه انجام شود؟

  • به دسته‌بندی مشاغل و آگهی‌های مختلف توجه کنید. (دسته‌بندی‌ها می‌بایست به درستی و کاملا واضح انجام گردد.)
  • یک آگهی را به صورت رندوم در سایت رقبا جستجو کنید. به نوع مسیریابی آن دقت کنید. آیا شما به راحتی به کالا یا خدمت مورد نظر که جستجو کرده‌اید دست یافتید؟
  • به منوی سایت‌های آگهی دقت کنید. چه فاکتوری مد نظر شماست که در آن وجود ندارد. اگر پاسخی یافتید می‌توانید از آن برای بهتر شدن منوی سایت خود استفاده کنید.
  • به تعداد آگهی‌های درج شده در سایت‌ها توجه کنید.
  • چه کمبودی در سایت آگهی رقبا وجود دارد که احساس می‌کنید اگر بود کار شما را آسان‌تر و یا مشکل شما را برطرف می‌کرد؟
  • آیا می‌توانید در سایت رقبا اطلاعات خود را به عنوان یک کاربر درج کنید؟
  • به تصاویر آگهی‌ها توجه کنید. نقاط قوت و ضعف آن را یادداشت کنید. تصاویر در سئو سایت آگهی بسیار حائز اهمیت هستند.
  • انتخاب کلمات کلیدی سایت رقبا به چه صورت است؟ این می‌تواند نقشه راه مهمی به شما بدهد.
  • در مورد کلمات کلیدی ترند در سایت رقبا تجزیه و تحلیل کنید. استفاده از این نوع کلمات کلیدی به صورت درست و به موقع در رتبه‌بندی سایت کمک شایانی می‌کند.
  • سایت رقیب چطور شما را به عنوان یک کاربر ترغیب به ثبت نام می‌کند؟ آیا به راحتی در سایت ثبت نام کردید؟
  • به رنگ‌ها، اشکال، دکمه‌ها و در کل ساختار و ترکیب رنگ سایت‌های آگهی رقبا دقت کنید.
  • به کلمات کلیدی در لینک بیلدینگ توجه کنید.
جمع بندی

برای موفقیت سئو سایت آگهی از متا تگ canonical خوبه که به روش درست استفاده بشه، در تولید و ساختار آدرس صفحات نکات گفته شده رعایت بشه و همچنین می توانید لندینگ های خود را بر روی همین دسته بندی های ایجاد شده قرار دهید برای مثال این یک نمونه خوب است: خودرو/agahi.com و یا املاک/agahi.com

بنابراین توجه نمائید که این مباحث همگی تخصصی است و بهتر است در مراحل طراحی و ساخت سایت از یک سئو کار حرفه ای کمک بگیرید.

معمولا سئو سایت های این سبک را افقی عمودی و یا به اصطلاح  hor o ver می نامیم.(مخفف horizontal and vertical میباشد) شاید برایتان جالب باشد که تیم ما سئو سایت شیپور را تا سال 1395 انجام میداد. سعی میکنیم در نمونه کارهای سئو آگهی تجربیات خود را بیشتر با شما در میان بگذاریم.

سوالات متداول درباره سئو سایت آگهی

1آیا درج محتوا در سئو سایت آگهی مهم است؟
بله. اتفاقا با محتوای مناسب از نظر فنی و نگارش و همچنین صادقانه در مورد آگهی محصول یا خدمت اعتمادسازی مشتری راحت‌تر شده و در نتیجه فروش افزایش می‌یابد.
2آیا سرعت سایت در سایت‌های آگهی مهم‌تر از سایت‌های با موضوعات دیگر است؟
اصولا افزایش سرعت سایت یکی از فاکتورهای مهم در سئو سایت است. تمام سایت‌های با موضوعات مختلف می‌بایست دارای سرعت لود بالا باشند تا کاربر زود از سایت خارج نشود. اما این موضوع شاید در سئو سایت آگهی مهم‌تر باشد.
3چرا سئو برای یک وب سایت بسیار مهم است؟
اگر وب سایت، وبلاگ یا فروشگاه آنلاین دارید، SEO می‌تواند به شما کمک کند از موتورهای جستجو ترافیک هدفمند رایگان دریافت کنید. SEO مهم است زیرا کاربران به موتورهای جستجو اعتماد دارند و حضور در موقعیت‌های بالایی برای کلمات کلیدی که کاربر در جستجوی آن است، اعتماد وب سایت را افزایش می‌دهد.

4.6/5 - (5 امتیاز)
80 / 100

3 Comments

  1. سارا گفت:

    یکی از بهترین بررسی های سئو سایت های آگهی بود ، واقعا ممنون

  2. رضا گفت:

    با تشکر از مطلب خوب و آموزنده تون. لطفا از سایت آگهیه (agahie{dot}com) که محل درج آگهی های تخصصی به صورت رایگان می باشد نیز دیدن نمایید.

  3. مسعود گفت:

    سلام
    ممنون بابت مطلبتون
    یه سوالی که هست اینه که محتوای اولیه سایت اگهی رو چطور فراهم کنیم؟ درحالی که تازه سایت رو اوردیم بالا و شناخته شده نیست و کسی هم ترغیب نمیشه اگهی ثبت کنه اینطور.
    تشکر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو