آموزش برگه در وردپرس

ایجاد صفحه در وردپرس
سئو سایت

در این سری از آموزش های مربوط به سئو می خواهیم شما را با نحوه آموزش برگه در وردپرس آشنا کنیم.

برگه در وردپرس

برگه در وردپرس هم مانند نوشته یک پست تایپی می باشد که از آن برای در اختیار قرار دادن برخی اطلاعات به کاربران استفاده می شود. برگه و نوشته تفاوت های بسیاری با هم دارند که میتوانید با مطالعه مطلب تفاوت برگه و نوشته در وردپرس بیشتر با این دو قالب آشنا شوید.

آموزش برگه در وردپرس

برگه ها یا صفحات ایستا در وردپرس برای انجام کارهای مختلفی ساخته و منتشر می شوند. برگه در وردپرس بعد از اینکه ساخته شد در مرور زمان نیاز به تغییراتی دارد که این تغییرات نیازی به برچسب و دسته بندی های خاصی مانند نوشته در وردپرس ندارند زیرا که تعداد آن ها به اندازه نوشته ها در وردپرس نبوده و به راحتی می توان آن ها را در سایت داشته باشید.

برگه ها در وردپرس برای صفحات پایه ای سایت و اطلاعات مهم تر سایت استفاده میشود. ما در این مقاله میخواهیم به صورت جامع آموزش برگه در وردپرس را برای شما توضیح دهیم.

آمئزش برگه در وردپرس

ساخت برگه در وردپرس

امکانات برگه ها در وردپرس

همانطور که در متن بالا هم اشاره کردیم برگه مانند نوشته برخی امکانات مانند برچسب و دسته بندی را ندارد و دلیل آن هم نیاز نداشتن به تعداد زیاد برگه در سایت می باشد. از طرفی برگه‌ها در وردپرس به دلیل اینکه میتوانند تا برای اونها خیلی ساده‌تر قالب متفاوت‌تری از برگه اصلی را تعریف کنید، این امکان رو میده تا صفحات گوناگون با ظاهر دلخواه و مختلفی را بسازید.

از آنجایی که محتواهای تولید شده در قالب برگه را نمی توان در سایت دریافت کرد و در صورت ایجاد تغییرات مخاطب باید به خود سایت مراجعه کند و لینک برگه هم در اختیار اون قرار داشته باشه. اگر برگه ای که تولید کرده اید مشابه یکی از نوشته های وردپرس باشد این خود وردپرس است که اجازه نمایش برگه را در سایت به شما نمی دهد  و شما باید از طریق بخش های دیگری که در وردپرس وجود دارند همچون ابزارک وردپرس برای لینک دادن و نمایش برگه تولید شده در قالب سایت اقدام کنید.

امکانات برگه ها در وردپرس

امکانات ایجاد برگه ها در وردپرس

ایجاد صفحه جدید در وردپرس

اولین کاری که باید در قالب و آموزش برگه وردپرس انجام دهید ایجاد صفحه جدید در وردپرس می باشد تا در زمان ورود به صفحه پیشخوان وردپرس با کلیک کردن روی صفحه مربوط به برگه وردپرس هر نوع اقدامی که میخواهید تا روی برگه‌ها داشته باشید را می توانید انجام دهید.

با کلیک روی این منو صفحه ای برای شما نشون داده خواهد شد که اطلاعات اصلی هر برگه در قالب یک لیست برای شما نشان داده میشود.

تا حدودی با طریقه ساخت برگه در وردپرس آشنا شدید اما قبل از اینکه بخواهیم درباره سایر ساختارهای برگه با شما صحبت کنیم نیاز است که به بخشی اشاره داشته باشم که برای کاربرانی که تازه کار هستند جای سوال است که چگونه می توان اطلاعات موجود در برگه ها را نشان داده و آن ها را مدیریت کنیم و بخش هایی را که نیاز نداریم مخفی کنیم؟

مخفی کردن اطلاعات برگه ها در وردپرس

خب ما به شما کاربران تازه وارد خواهیم گفت چه چطور می توانید اطلاعاتی که در برگه وردپرس خود دارید را مخفی کنید.

برای مخفی کردن اطلاعت مربوط به برگه وردپرس لازم است تا طبق عکس زیر عمل کنید.

ساخت برگه در وردپرس

مخفی کردن اطلاعات برگه

در این صفحه کافیه تیک گزینه مورد نظر رو بردارید تا دیگه برای شما نشان داده نشود و از لیست سایر برگه ها مخفی می ماند تا زمانیکه شما نیاز داشته باشید مجدد اطلاعات آن برگه را در اختیار داشته باشید.

برای نمایش دادن برگه های مخفی شدن کافی است مجدد وارد همین صفحه شده و تیک هایی را که غیرفعال کرده بودید را مجدد فعال سازید و در نهایت با کلیک روی دکمه اجرا تنظیمات رو ذخیره کنید تا برای همیشه براتون به این شکل و ساختار مشخص شده نمایش داده شوند.

ویژگی برگه در وردپرس

از ویژگی هایی که برگه دارد این است که شما میتوانید قابلیت هایی مانند برگه مادر را برای هر یک از برگه هایی که منتشر کرده اید را تعیین کرده تا در آدرس درست مثل دسته‌ بندی نوشته‌ها برگه‌هایی که دارای برگه مادر هستند به صورت طبقه‌بندی شده قرار بگیرند و هر زمان که می خواهید آن را به صورت منظم در اختیار داشته باشید.

آموزش برگه در وردپرس

آموزش ساخت برگه در وردپرس

آموزش برگه ها در وردپرس

%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4 %D8%A7%D9%81%D8%B2%D9%88%D9%86%D9%87 %D8%B3%D8%A6%D9%88 yoast %DB%8C%D9%88%D8%A7%D8%B3%D8%AA

آموزش افزونه سئو yoast یواست

%D8%AA%D9%81%D8%A7%D9%88%D8%AA %D8%A8%D8%B1%DA%AF%D9%87 %D9%88 %D9%86%D9%88%D8%B4%D8%AA%D9%87 %D8%AF%D8%B1 %D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%BE%D8%B1%D8%B3

تقاوت برگه و نوشته در وردپرس

4.2/5 - (4 امتیاز)
74 / 100

2 Comments

  1. مریم حسینی گفت:

    سلام ممنون از مطلب خوبتون میخواستم بدونم که Ui سایتم تا یکماه پیش مشکلی نداشته، ممکنه از وقتی ظاهری دادم سایتم از موبایل فرندلی بودن در آمده باشه؟ و رتبه سایتم کم بشه؟

  2. زهرا احمدی گفت:

    میتونه دلیل عمده این اتفاق تغییرات اخیر باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو