تکنیک های افزایش بازدید گوگل به صورت رایگان

افزایش بازدید گوگل به صورت رایگان
سئو سایت

فهرست موضوعات در این آموزش

افزایش بازدید گوگل

یکی از پرچالش ترین مفاهیمی که درباره سئو سایت وجود دارد افزایش بازدید گوگل و درنتیجه افزایش کاربران سایت و فروش بیشتر از سایت می باشد. همچنین افرادی هستند که به دنبال روش ها و تکنیک های جدیدی هستند که بتوانند سریع تر به کمک آن ها بازدید سایت خود را در گوگل افزایش دهند.

راه اندازی یک سایت جزو نخستین و در عین حال مهم‌ ترین گام ها و اقداماتی است که هر کسب ‌و ‌کار آنلاین یا هر استارتاپ اینترنتی جهت دستیابی به موفقیت و پیشرفت، باید آن را مدنظر داشته باشد. اما برای دستیابی به این موفقیت، بایستی کاری کرد که وب سایت موردنظر دیده شود. برای افزایش بازدید گوگل باید سئو سایت را به نحو احسن انجام دهید.

مهم ترین کار افزایش بازدید گوگل است

وقتی این بحث به میان می آید، هدف ما افزایش بازدید یا اصطلاحا کسب ترافیک سایت از طریق موتور گوگل میباشد. این نخستین دغدغه صاحبان تجارت آنلاین است که قادر باشند با شیوه های گوناگون، افزایش بازدید از گوگل را برای سایت خود به ارمغان آورند. برای افزایش بازدیدکنندگان از طریق گوگل، باید همه روش های مربوط به سئو را بلد باشید که در ادامه اصلی ترین آنها را آموزش داده ایم.

افزایش بازدید گوگل

بالا بردن بازدید گوگل

تیم سئو ایران تصمیم گرفته است امروز مهم ترین نکته هایی که در این زمینه وجود دارد را به شما معرفی کند. ما سعی کرده ایم در این مقاله تا حد امکان مواردی را برای شما عنوان کنیم که ارزش بالایی دارند.

کسب بازدید سایت به چه معنا است؟

پیش از آغاز این مبحث، بهتر است که به طور خلاصه با اساس و پایه مبحث ترافیک و بازدید وب سایت آشنا شوید. کسب بازدید یا ترافیک وب سایت یعنی هنگامی که بازدیدکنندگان به سایت شما وارد می شوند، شما از گوگل بازدید گرفته اید. در حقیقت ورود هر شخص برابر است با یک بازدید.

افزایش بازدید سایت

بازدید سایت

افزایش بازدید سایت

یکی از اصلی ترین کارهایی که برای مدیران سایت ها از اهمیت بالایی برخوردار می باشد افزایش بازدید سایت است. اگر شما صاحب کسب و کاری هستید که به صورت آنلاین آن را راه اندازی کرده اید باید برای بالا بردن بازدید کنندگان وب سایت خود کاری مفید انجام دهید و این موضوع هیچ فرقی نمی کند که شما چه خدمات و محصولاتی را ارائه می دهید بلکه مسئله مهم این است که شما باید به فکر افزایش بازدید سایت خود باشید و این مسئله را با راه های مختلفی باید پیش ببرید ، روش های دیجیتال مارکتینگ بهترین انتخاب میباشد، که در ادامه باهم آنها را بررسی میکنیم.

حتما توجه کنید که اگر وب سایت شما از لحاظ برنامه نویسی و طراحی سایت عالی باشد ولی ترافیک خوبی نداشته باشد بدون شک درآمد زایی مناسبی را هم از سایت خود نخواهید داشت. بنابراین می توانیم به جرات بگوییم که علت اصلی مشکلات بسیاری از کسب وکارهای آنلاین نداشتن ترافیک کافی است.

همین حالا که ما در حال نوشتن این مطلب برای شما هستیم وب سایت های بسیاری وجود دارند که از لحاظ کیفیت طراحی در حد بالایی هستند اما مشکل اصلی آن ها دیده نشدن سایت در نتایج موتورهای جستجو مانند گوگل می باشد که این مسئله نشان دهنده ناتوانی مدیران سایت برای افزایش ترافیک سایت و خصوصا سئو می باشد.

تیم سئو ایران قصد دارد در مقاله امروز روش هایی را به شما مدیران وب سایت ها معرفی کند که توسط آن بتوانید افزایش بازدید سایت به صورت رایگان داشته باشید.

افزایش بازدید سایت به صورت رایگان

افزایش بازدید سایت

چرا افزایش بازدید گوگل اهمیت دارد؟

همانطور که می‌دانید گوگل یکی از بزرگترین و مهم‌ترین موتورهای جستجو بوده که کاربران بسیاری برای پاسخ به نیازهای خود به آن روی آورده‌اند. این امر موجب شده تا بسیاری از صاحبین کسب و کار به ایجاد سایت ترغیب شوند و دغدغه ی افزایش ورودی به وب سایت خود را داشته باشند. در واقع تعداد افزایش بازدید و ورودی به وبسایت مورد نظر، رابطه‌ی مستقیمی با افزایش فروش و تبدیل کاربر به مشتری ثابت داشته که دلیلی شده تا استراتژی‌های گوناگونی برای افزایش رتبه سایت در گوگل به کار گرفته شود.

افزایش بازدید سایت به صورت رایگان

برای گرفتن ورودی بدون صرف هزینه، این کارها را انجام دهید:

  • سئو سایت حرفه ای
  • محتوای پر بازدید منتشر کنید
  • تولید و انتشار ویدئو
  • انتشار فایل صوتی، پادکست
  • همکاری در فروش خدمات و محصولات با سایت های دیگر
  • انتشار محتوا در سایت های دیگر به صورت تعاملی
  • فعالیت در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و یوتیوب

سئو سایت حرفه ای

اولین مطلبی که می خواهیم درباره افزایش ترافیک سایت به آن بپردازیم بهینه سازی یا همان سئوسایت می باشد که از بهترین روش های افزایش بازدید برای وب سایت شما می باشد. هر سایت برای اینکه بتواند ترافیک واقعی و هدفمندی را دریافت کند این است که بر روی سئو وب سایت خود کارهای لازم و نتیجه بخشی را انجام دهد تا در نتایج گوگل به رتبه های بالاتری برسد. سرمایه گذاری روی سئو از بهترین استراتژی هایی می باشد که می تواند به افزایش ترافیک سایت کمک کند.

نوشتن محتوای پربازدید

دومین کاری که می توانید برای افزایش بازدید سایت به صورت رایگان انجام دهید نوشتن محتواهایی می باشد که برای کاربران سایت و موتورهای جستجو جذابیت داشته باشد.

افراد بسیاری هستند که بر این باورند که تنها باید در حوزه کاری خودشان یک مطلب منتشر کرده و به دلیل اینکه تعداد صفحات سایت آن ها زیاد می باشد باید ترافیک سایت هم بالا باشد. در صورتیکه این مسئله اصلا درست نیست.. شما باید مقاله ای را که می نویسید دارای جستجو بالایی در ماه باشد و برای این کار باید از کلمات و عبارت هایی که دارای سرچ بالایی هستند در مقاله های خود استفاده نمایید. نکته مهم اینکه کلماتی که از آن ها استفاده می کنید باید مرتبط با وب سایت شما و حوزه فعالیت شما باشد

در مقاله های قبلی بارها برایتان عنوان کرده ایم که چگونه می توانید کلماتی که داری سرچ بالایی می باشند و با کسب و کار شما نیز ارتباط دارند را شناسایی و مورد استفاده قرار دهید. اما بار دیگر و برای یادآوری می گوییم که برای پیدا کردن کلمات پربازدید می توانید از ابزارهایی همچون Google Trends و Google Keyword Planner استفاده کنید.

تولید و انتشار ویدئو

یکی از محبوب ترین کارهایی که می توانید برای افزایش بازدید در سایت خود انجام دهید انتشار محتواهای ویدئویی می باشد و به نوعی می توان گفت که تاثیر گذاری زیادی می توان روی مخاطبین سایت شما بگذارد.

اینکه چگونه می توانید یک محتوای ویدئویی تولید کنید کار چندن سختی نمی باشد و حتما نیاز نیست که خودتان جلوی دوربین باشید. تنها کافی است که یک ویدئو تبلیغاتی بسازید. برای ساخت ویدئو کافی است یکی از مقاله هایی را که قبلا در سایت خود منتشر کرده اید را نتخاب کرده و محتوای همان مقاله را در پاورپوینت به صورت تیتر وار درآورید و یا اینکه از مراحل انجام دادن یک کار مشخص که در حیطه فعاعیت های شما می باشد فیلم گرفته و آن را به صورت یک ویدئو آموزشی در اختیار کاربرانی که وارد سایت شما می شوند قرار دهید.

افزایش بازدید سایت

محتوای پربازدید

انتشار فایل صوتی و پادکست

روش ساخت فایل صوتی هم مانند ویدئو کار آسانی است و برای این کار شما باید مقاله های متنی خود را به صوتی تبدیل کنید. برای اشترک محتواهای خود باید آن را به فرمت های مختلفی تبدیل کنید. زمانیکه شما فایل صوتی در سایت خود منتشر می کنید به راحتی می توان آن ها را در سایت های دیگر نیز به اشتراک بگذارید.

همکاری در فروش خدمات و محصولات

از بهترین روش های افزایش بازدید سایت به صورت رایگان همکاری در فروش محصولات و خدمات می باشد . با راه اندازی کردن سیستم همکاری در سایت می توانید ترافیک سایت خود را به صورت کاملا رایگان چند برابر افزایش دهید. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که زمانیکه با عبارت “همکاری در فروش” مواجه می شوید ناخواسته ذهنتان به سمت فروش کالاهای فیزیکی رفته باشد. باید بگوییم که همکاری در فروش برای سایت های خدماتی و یا وب سایت هایی که محصولات دیجیتالی می فروشند بسیار مفید و تاثیر گذار خواهد بود.
اگر شما هم دارای کسب و کاری  که می خواهید ترفیک آن را افزایش دهید می توانید از این سیستم همکاری استفاده نمایید.

انتشار محتوا در سایت های دیگر

با توجه به این موضوع که این روزها تولید محتوا در وب سایت حرف اول را می زند باید بگوییم که تولید محتوای با کیفیت کار سختی می باشد که متاسفانه برخی از وب سایت ها در این زمینه ناتوان می باشند. سایت های محتوایی بسیاری وجود دارند  که می توانند به عنوان یک سایت میهمان برای شما تولید محتوا کنند و سایت خود را نیز در آن نوشته ها تبلیغ کنند. در نقطه مقابل وب سایت های دیگری هم وجود دارند که کار آن ها باز نشر مقاله ها در سایت های دیگر می باشد متل اخبار رسمی که در زمینه تولید و انتشار اخبار دیگر سایت فعالیت می کنند. با این کار شما می توانید بدون اینکه هزینه را پرداخت نمایید مقاله های خود را در سایت های دیگر به اشتراک بگذارید.

افزایش بازدید سایت به صورت رایگان

بهینه سازی سایت

فعالیت در شبکه اجتماعی

یکی از پرطرفدارترین راه های افزایش بازدید سایت فعالیت هایی است که شما در شبکه های اجتماعی انجام می دهید لبته به این معنای این نیست که هر آنچه در سایت خود منتشر می کنید را در شبکه های اجتماعی هم به اشتراک بگذارید. این کار تنها برای بهبود سئو سایت می باشد و فعالیت هایی که شما در شبکه های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام انجام می دهید هیچ ربطی به سئو ندارد. سعی کنید همیشه از تصاویر جذاب با کپشن های درگیر کننده و ویدیو هایی که نکته های مهم و ضروری در آن ها گفته می شود برای شبکه های اجتماعی استفاده کنید.

گرفتن ورودی از گوگل

توجه کنید که صرفا ورود یک فرد به تکرار، به معنای کسب بازدید بیشتر نخواهد شد. به طور معمول بازدیدها طبق IP کاربران شمارش می‌ شود. در واقع می توان گفت که ملاک اصلی افزایش بازدید گوگل رتبه‌ بندی‌ طبق این شمارش (ورود یک فرد به تکرر)، به صورت روزانه محاسبه می شود. نکته مهم دیگر در این باره این است که تنها کاربران اینترنتی نیستند که در افزایش ترافیک سایت تان نقش دارند. چرا که علاوه بر آنها، ربات و سایر ابزارهای آنلاین نیز وجود دارند که بازدیدهای این چنینی را برای شما به ارمغان می‌ آورند، که البته گاها قابل مشاهده و ارزیابی نیستند.

آموزش سئو مقدماتی

تعریف بیان شده در بالا تنها یک تعریف ساده با ظاهر فریبنده‌ ای است که موجب شده تا اشتباهی رایج گریبان ‌گیر افرادی شود که در دنیای وب ‌مستر فعالیت می کنند. بیشتر این افراد حتی آن هایی که با تجربه ‌تر نیز هستند، تمرکز و انرژی خود را با هدف “کسب بازدید” به کار می گیرند. در حالی که بارها و بارها گفته شده که در بحث بازاریابی آنلاین، هیچ‌ گاه کمیت بر کیفیت برتری نخواهد داشت.

تکنیک های افزایش بازدید گوگل به صورت رایگان

  • استفاده از کلمه های کلیدی و هدف های بازاریابی که عمیق باشند
  • نام دامنه و تنظیمات وردپرس مناسب را انتخاب کنید
  • تغییر تنظیمات اصلی وردپرس را برای بهبود سئو سایت خود فراموش نکنید
  • برای وردپرس خود از یک پلاگین همچونyoast استفاده کرده و آن را بر روی وردپرس خود نصب کنید
  • تجربه کاربری یا همان UX چیست، سایت خود را با دقت بیشتری بهبود دهید
  • از پست های مهمان در سایت خود استفاده کنید
  • مقاله ها و مطالب منتشر شده در سایت را مدام بروزرسانی کنید
  • عبارت های کلیدی طولانی را هدف سایت خود قرار دهید
  • از عنوان هایی در سایت خود استفاده کنید که کاربران نتوانند در برابر آن ها مقاومت کنند
  • توجه به سئو داخلی سایت را فراموش نکنید
  • نشانه گذاری های اسکیما را در سایت پیاده سازی کنید
 افزایش بازدید گوگل

تکنیک های افزایش بازدید گوگل

ترافیک دریافتی از گوگل اهمیت زیادی دارد

ترافیک و بازدید طبیعی که سایت شما از گوگل بدست می آورید بهترین نوع ترافیکی است که می توانید از صفحات سایت خود داشته باشید زیرا این نوع بازدید و ترافیک از سایت به صورت رایگان انجام می شود. این ترافیک به مرور زمان افزایش پیدا خواهد کرد زیرا معمولا افرادی از گوگل استفاده می کنند که دارای ذهنی آماده هستند.

نکته ای که درباره افزایش بازدید سایت به صورت رایگان باید بدانید این است که شما نباید به این افزایش بازدید تکیه کنیدچون ممکن است در آینده با مشکلاتی برای سئو وب سایت خود مواجه شوید. بنابراین شما باید مطابق با جدیدترین و بروزسانی ترین الگوریتم های گوگل همراه باشید. به خاطر داشته باشید اگر چنین نکنید این امکان وجود دارد ترافیک سایت شما شدید افت پیدا کند.

شاید در حال حاضر که شما دارید این مقاله را مطالعه می کنید وب سایت های زیادی وجود داشته باشند که عملکرد و بازدید خوبی دارند. اما با تحلیل و بررسی عملکر آن ها متوجه می شوید که متاسفانه این سایت ها آینده چندان درخشانی را پیش رو ندارند و اگر در روند خود بهبودی را حاصل نکنند بدون شک با شکست مواجه خواهند شد.

یکی از اصلی ترین دلایلی که می تواند باعث شکست این سایت ها شود این است که توسط گوگل جریمه می شوند. پس شما سعی کنید که برای کسب رتبه مناسب در نتایج گوگل تمام تمرکز خود را به روی تکنیک های افزایش بازدید گوگل به صورت رایگان بگذارید و در این زمینه اساسی ترین نکات سئو سایت را به خوبی در روند استراتژی های خود پیاده سازی کنید.

افزایش بازدید سایت به صورت رایگان

افزایش بازدید سایت

زمان لازم برای افزایش بازدید سایت به صورت فوق العاده

اگر شما هم به دنبال یک سری راه و روش در زمینه سئو اونهم به صورت حرفه ای هستید تا بتوانید ترافیک بازدید وب سایت خود را در مدت زمان کوتاهی افزایش دهید، باید بگوییم که مطلب امروز کمک چندانی به شما نخواهد کرد زیرا افزایش بازدید سایت در گوگل نیاز به زمان و صبر شما دارد. البته دقت کنید که این زمان برای هر سایتی متفاوت می باشد که این هم به فعالیت هایی بستگی دارد که شما در سایت خود انجام می دهید تا بتوانید ترافیک و بازدید سایت خود را افزایش دهید.

افزايش بازديد گوگل به صورت رايگان

ایجاد یک کانال YouTube

کانال‌های YouTube نیز می‌توانند به افزایش بازدید سایت شما کمک کنند. با ایجاد یک کانال YouTube، می‌توانید ویدیوهای جذابی را در زمینه فعالیت خود تولید کنید و آنها را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید.

تازه‌سازی محتوا

تازه‌سازی محتوا یکی دیگر از روش‌های موثر برای افزایش بازدید گوگل است. محتوای جدید و جذاب به کاربران انگیزه می‌دهد تا به سایت شما مراجعه کنند. سعی کنید محتوای سایت خود را به‌طور منظم به‌روزرسانی کنید و از موضوعاتی بنویسید که برای مخاطبان شما مرتبط است.

ایجاد یک برنامه بازاریابی محتوا

یک برنامه بازاریابی محتوا می‌تواند به شما کمک کند تا محتوای مناسب را برای مخاطبان خود تولید کنید و آن را به روشی موثر به آنها برسانید.

حال می خواهیم به اصل مطلب امروز یعنی افزایش بازدید سایت به صورت رایگان بپردازیم. شما برای اینکه بتوانید بازدید وب سایت خود را افزایش دهید باید از دستور العمل های خاصی اطاعت کنید. اگر این تکنیک هایی که در ادامه به شما معرفی می کنیم را قدم به قدم رعایت کرده و پیش ببرید در آینده نه خیلی دور می توانید به نتیجه مورد نظر خود برسید. اگر میخواهید برای سایت خودتون افزایش کلیک گوگل داشته باشید از اینجا دانشتون رو بالا ببرید.

روش های ورودی گرفتن از گوگل

تنها 2 راه برای افزایش ورودی از گوگل وجود دارد:

  1. سئو
  2. گوگل ادز

سئو: برای موفقیت در سئو نیاز به کمک گرفتن از یک سئوکار دارید و یا اینکه خودتان آموزش سئو ببینید.

گوگل ادز: برای موفقیت در گوگل ادز باید از یک نفر که بارها کمپین دیجیتال مارکتینگ اجرا کرده و همینطور با ابزار google ads آشنا میباشد مشاوره بگیرید.

آمار بازدید سایت در وب مستر

این نوع طرز فکر که بیشتر وب ‌مسترها با آن درگیر می باشند، تنها بحث جذب “بازدید” بوده نه “بازدیدکننده حقیقی” و دقیقا این مسئله است که موجب شده تا تلاش دائمی این اشخاص آن گونه که باید نتیجه بخش نبوده است. با این اوصاف باید بگوییم که تمرکز اصلی افراد نبایستی تنها روی تعداد بازدیدی باشد که کسب شده، بلکه تمرکز باید روی نرخ تبدیل، باشد.

نرخ تبدیل چیست؟

به طور یقین هر چه تعداد بازدیدهای حاصل شده بیشتر باشد، به همان میزان نیز شانس بالا رفتن نرخ تبدیل بیشتر می ‌شود. در زمینه بازاریابی اینترنتی، نرخ تبدیل به نرخ مبدل شدن کاربران و افراد بازدیدکننده معمولی به مشتری گفته می ‌شود. نتیجه این که تمرکز افراد بایستی روی این مسئله باشد. چرا که اگر این گونه نباشد، حتی اگر میلیون‌ها بازدید هم جذب کنید، باز هم سودی از افزایش بازدید گوگل برای شما حاصل نمی شود. مگر آن که از کسب بازدیدها، تنها با هدف دریافت سفارش تبلیغات نمایشی، سود ببرید.

نرخ تبدیل همان ctr میباشد که در آموزش ctr چیست کاملا آنرا برای سئو کاران باز کرده ایم.

رابطه بین افزایش رتبه سایت و افزایش بازدید سایت

ارتباط بین افزایش رتبه سایت و بالا بردن بازدید سایت

رابطه بین افزایش رتبه سایت و افزایش بازدید سایت

پس از آشنا شدن با مبحث بازدید و ترافیک وب سایت، توصیه می کنیم با مبحث رتبه سایت، مبحث مرتبطی که آگاهی داشتن نسبت به آن بسیار مهم است، آشنا شوید. درست است که رتبه وب سایت و بازدید و ترافیک وب سایت بسیار با یکدیگر مرتبط هستند، اما فاکتورهایی که موجب افزایش بازدید گوگل می‌ گردد ممکن است در افزایش بازدید سایت نقش مهمی ایفا نکند.

اشخاص با ایجاد نمودن یک بستر مناسب و بدست آوردن بازدیدهای روزانه قادرند رتبه وب سایت شان را نیز به مقدار قابل توجهی، بهبود بخشند. اما از آن جا که رتبه‌بندی وب سایت‌ های موجود کمی پیچیده است، بدین علت بایستی در کنار مسائل بیان شده، در مورد افزایش بازدید ‌سایت، به موارد دیگری نیز توجه نمایید.

شیوه های افزایش بازدید گوگل

در ادامه روش های افزایش بازدید گوگل را باهم بررسی میکنیم:

  • بهبود تجربه کاربران سایت
  • تولید محتوای با کیفیت
  • لینک سازی
  • افزایش سرعت لود سایت
  • لینک شکسته و صفحه ۴۰۴
  • بهینه سازی تصاویر وب سایت
  • به کار بردن تگ های H1 و H2
  • توجه به سئو محلی
شیوه های افزایش بازدید گوگل

روش های بالا یردن بازدید گوگل

ربات های افزایش بازدید گوگل

همان طور که پیش تر نیز بیان شد، ربات هایی وجود دارد که کارشان افزایش بازدید از گوگل است. از جمله ربات‌ ها و الگوریتم‌ های معروف گوگل که با هدف بررسی و تجزیه و تحلیل وب سایت ‌ها، وارد سایت می‌ شوند. لازم به ذکر است که گوگل فقط منبع ارسال این گونه ربات‌ ها نمی باشد و به همین علت در بین آن ها، بدافزارهایی هم با هدف سرقت اطلاعات و یا تخریب قسمت هایی از یک وب سایت نیز وجود دارد.

بهبود تجربه کاربران سایت

طبق تحقیقات صورت گرفته، مهم ترین فاکتور های بهینه سازی وب سایت ها و افزایش بازدید گوگل عبارت اند از: میزان بازدید هر وب سایت، مدت زمان ماندگاری کلیه کاربران در هر وب سایت، بازدید در ازای صفحه و همچنین نرخ پرش وب سایت.

همه موارد ذکر شده در بالا با تجربه کاربری که وب سایت تان برای کاربران ایجاد نموده است، ارتباط مستقیم دارند. چنانچه وب سایت تان دارای یک ظاهر ساده و محتوای مفید باشد، ترافیک آن افزایش خواهد یافت. از این رو مدت زمان ماندگاری افراد در سایت بیشتر می شود و شانس دیده شدن صفحات مرتبط نیز افزایش پیدا می نماید در نتیجه، کلیه این عوامل باعث افزایش بازدید گوگل از سایت به واسطه سرچ ترافیک گوگل می گردد.

تولید محتوای با کیفیت

گفتنی است که برخورداری سایت ها از محتوای با کیفیت و در عین حال یونیک منجر به افزایش ترافیک و بازدید گوگل می شود. طبق تحقیقات انجام شده، بیشتر از ۵۷ درصد افراد بر این باورند که دارا بودن محتوای با کیفیت از مهم ترین فاکتورها در سئو On-page به حساب می آید. گفتنی است که برخورداری سایت ها از محتوای با کیفیت و در عین حال یونیک منجر به افزایش ترافیک و بازدید گوگل می شود. طبق تحقیقات انجام شده، بیشتر از ۵۷ درصد افراد بر این باورند که دارا بودن محتوای با کیفیت از مهم ترین فاکتورها در سئو On-page به حساب می آید.

لینک سازی

لازم است بگوییم که لینک گرفتن از محتوای یک وب سایت با اتوریتی بالا، برای افراد ترافیک، ارزش و همچنین بهبود رتبه سایت و افزایش بازدید گوگل را در پی دارد. بک لینک‌ها بخشی از سئو خارجی بوده که نقش بسیار مهمی در افزایش بازدید گوگل و ترافیک سایت دارد. هنگامی که سایت معتبری به سایت مورد نظر شما لینک دهد، گوگل سیگنال‌هایی جهت اعتبار سایت شما در کلمه ی لینک شده دریافت می‌کند.

افزایش سرعت لود وب سایت

گوگل اعلام کرده که سرعت لود صفحات موبایل را به عنوان فاکتوری مهم در رتبه بندی استفاده می نماید. بدین علت توصیه می شود تا جایی که امکان دارد وب سایت خود را از لحاظ سرعت لود بهینه نمایید. تا امتیاز این فاکتور را به شکل کامل به دست آورید.

لینک شکسته و صفحه ۴۰۴

توصیه می شود با کمک نرم افزارهایی همچون Screaming Frog اقدام به شناسایی و حذف لینک های شکسته وب سایت تان نمایید.

بهینه سازی تصاویر وب سایت

با کمک ابزارهایی همچون فتوشاپ و … حجم کلیه تصاویر وب سایت را بهینه نمایید. با توصیف عکس و درج ALT برای عکس هایتان در HTML، تصاویر را برای موتور جستجو بهینه کنید.

به کار بردن تگ های H1 و H2

سر تیتر ها علاوه بر جذاب کردن متن ها برای کاربران، موجب بهبود جایگاه وب سایت در گوگل و افزایش بازدید گوگل و ورودی از آن می شود. توصیه می شود کلمات کلیدی اصلی را در تگ H1 تا H3 وب سایت تان استفاده نمایید. این نکته را به یاد داشته باشید که بهتر است یکبار از H1 استفاده کنید.

توجه به سئو محلی (local seo)

امروزه اکثر جستجوها در اینترنت طبق محل جغرافیایی انجام می گیرد برای مثال فردی که در سعادت آباد قرار دارد با سرچ کلمه رستوران نزدیک من، بهترین نتیجه را از گوگل طبق نیاز خود دریافت می نماید از این رو توصیه می شود که بر روی سئو محلی وب سایت تان کار کنید.

به کارگیری کلمات کلیدی Long-Tail

کلمات کلیدی طولانی با حجم جستجو کم، می‌تواند کمک بسیاری به افزایش اعتبار صفحه شما داشته باشد. همچنین استفاده از کلمات مترادف و هم معنی با کلمات کلیدی اصلی، تضمین کننده‌ی افزایش ورودی به سایت شما خواهد بود.

دلایل کاهش بازدید سایت چیست؟

یکی از چالش‌هایی که بسیاری از افراد درگیر آن هستند، کاهش رتبه سایت است. دلایل بسیاری می‌توان گفت که با وجود تلاش‌ها، منجر به کاهش رتبه سایت خواهد شد. همچنین می‌توان با در نظر گرفتن و رفع مواردی که در ادامه به آن خواهیم پرداخت، از کاهش بازدید جلوگیری کرده و به افزایش اعتبار وبسایت خود کمک کنید. این موارد به طور خلاصه شامل:

  1. عدم رعایت ریسپانسیو بودن سایت
  2. پایین بودن سرعت سایت
  3. عدم استفاده از عناوین جذاب در محتوا
  4. به کارگیری محتوا نامفهوم
  5. وجود مشکل در اجرای کد‌های سایت

حرف آخر در مورد افزایش بازدید گوگل

در مطلب امروز به معرفی برخی از تکنیک ها که به شما کمک خواهد کرد تا بازدید سایت خود را به صورت رایگان افزایش دهید پرداخته ایم اما یک نکته مهم دیگر و یک روش دیگر نیز وجود دارد که در بخش پایانی می خواهیم به آن بپردازیم.

خیلی از کسب و کارهای امروزی هستند که برای اینکه بتوانند مشتریان و کاربران بیشتری را برای وب سایت خود جذب نمایند از یک روشی به نام ایمیل مارگتینگ استفاده می کنند برخی از سئو کاران عقیده دارند که این روش در کشور ما تاثیر زیادی ندارد اما این بدان معنا نمی باشد که شما از این روش که یکی از تکنیک های افزایش بازدید گوگل به صورت رایگان می باشد را نادیده گرفته و از آن چشم پوشی کنید. پس سعی خود را بکنید که با مخاطبین و کاربران سایت خود از طریق ایمیل ارتباط داشته باشید زیرا که این راه نیز یکی دیگر از راه های افزایش بازدید گوگل می باشد.

آموزش های مرتبط با گوگل و افزایش رتبه سایت

Untitled 4

بررسی رتبه سایت در گوگل

increase website traffic 1

بازدید کننده واقعی بهتر از بک لینک

سوالات متداول درباره افزایش بازدید گوگل

۱بهترین راه افزایش بازدید گوگل چیست؟
سئو کلاه سفید و تولید محتوای خوب و تبلیغات هدفمند باعث میشود گوگل هم به شما رتبه و بازدید خوبی دهد
۲به چند روش میتوان از گوگل بازدید گرفت؟
با سئو و تبلیغات گوگل ادز
۳چه مدت زمان لازم است تا در گوگل بازدید های سایت افزایش یابد؟
حداقل ۶ ماه از زمانیکه شروع میکنید طول میکشد تا گوگل به سایت شما بازدید کننده در کلمات سخت بدهد و این زمان تا ۱۸ ماه نیز ممکن است طول بکشد
4.5/5 - (4 امتیاز)
87 / 100

3 Comments

  1. SEO IRAN گفت:

    این همه تکنیک
    آیا ایمان نمی آورید 🙂

  2. جابربن پارسی گفت:

    حاجی این بهترین مقاله ای بود که برای افزایش بازدید و سئو گوگل میشد خوند
    دم سئو ایران گرم

    ایشالا رتبتون تو سئو سایت همیشه ۱ باشه

  3. مهدی سخن آرا گفت:

    ممنون از اطلاعات مفیدتون.
    لطقا در افرایش قدرت دامنه ما به آدرس http://www.sokhanara کمک بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو