انتشار مطالب سایت در اینستاگرام

اینستاگرام
سئو سایت

این روزها مدیران وب سایت ها برای اینکه بتوانند کسب و کار خود را رونق دهند و جایگاه بالاتری در بازار کاری خود بدست آورند در شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام برای معرفی کسب و کار خود صفحه ای راه اندازی کرده اند تا به کمک آن بتوانند خدمات و محصولات خود را به افراد بیشتری معرفی کنند و سهم خود را در بازار افزایش دهند. از آنجایی که اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی پرطرفدار در دنیای امروز و خصوصا ایران می باشد اغلب افراد با به اشتراک گذاشتن ویدئو و عکس سعی می کنند به بهبود کسب و کار خود کمک کنند.

اغلب این افراد علاوه بر فعالیت در شبکه های اجتماعی دارای وب سایت نیز می باشند و دغدغه اکثریت این افراد نداشتن زمان کافی برای اشتراک گذاری مطالب خود در صفحه اینستاگرامشان می باشد. به همین منظور ما قصد داریم امروز درباره انتشار مطالب سایت در اینستاگرام با شما صحبت کنیم.

انتشار مطالب سایت در اینستاگرام

اینستاگرام

انتشار مطالب سایت در اینستاگرام

مدیران وب سایت ها برای بهترشدن سئو سایت و فعالیت در شبکه های اجتماعی دوست دارند که مطالب و محتواهای وب سایت خود را در شبکه های مجازی نیز با افراد بیشتری به اشتراک بگذارند اما اکثر آن ها زمان کم می آورند و یا اینکه بودجه کافی برای اینکه بتوانند برای پیج اینسناگرام خود یک ادمین استخدام کنند را ندارند.

اصلا جای نگرانی نیست شما می توانید برای انتشار مطالب سایت در اینستاگرام از یک ربات وردپرسی استفاده کنید. این ربات به نام افزونه Social Auto Poster شناخته شده است که می تواند در وقت و هزینه شما صرفه جویی کند  و شما تنها کافی است که یکبار تنظیمات اولیه را بر روی سایت خود انجام دهید تا به صورت خودکار کارهای شما را انجام دهد.

آموزش کار با افزونه Social Auto Poster

گفتیم که برای انتشار مطالب سایت در اینستاگرام می توانید از یک افزونه به نام Social Auto Poster استفاده کنید که در زمان و هزینه شما صرفه جویی شده و به صورت خودکار مطالب شما در صفحه اینستاگرامتان انتشار داده شود.

حال می خواهیم شما را با این افزونه و طریقه استفاده از آن بیشتر آشنا کنیم. برای اینکه بتوانید از این افزونه استفاده نمایید باید در ابتدا این افزونه را دانلود و سپس آن را نصب کنید. در مرحله بعدی زمانیکه افزونه را نصب کردید، افزونه وارد بخشی به نام ارسال خودکار به پنل مدیریت وردپرس یا همان پیشخوان وب سایت شما خواهد شد. با کلیک بر روی این قسمت وارد بخشی می شوید که می توانید در آن گزینه شبکه های اجتماعی را مشاهده کنید و شبکه اجتماعی مورد نظر خود که همان اینستاگرام می باشد را انتخاب کرده و بر روی آن کلیک کنید. کار شما تقریبا به اتمام رسیده است و فعال سازی خودکار به شبکه اجتماعی برای شما صورت گرفته است.

حالا باید در بخش بعدی گزینه فعال سازی خودکار برای اینستاگرام را تیک بزنید تا آن هم فعال شود به همین راحتی انتشار مطالب سایت شما امکان پذیر خواهد شد.

انتشار مطالب سایت در اینستاگرام

زمان مناسب انتشار مطالب اینستاگرام

امکانات افزونه ارسال خودکار مطالب به اینستاگرام

پیش تر گفتیم که برای انتشار مطالب سایت در اینستاگرام می توانید از افزونه استفاده کنید و درباره این افزونه و طریقه نصب آن نیز توضیح داده ایم. از دیگر امکانات این افزونه مواردی می باشد که در ادامه به آنها اشاره کرده ایم.

  • قابلیت ارسال و انتشار مطالب به صورت خودکار
  • غیر فعال کردن ارسال خودکار
  • ارسال مطالب به صورت جداگانه با یک کلیک
  • پشتیبانی از مطالب به زبان فارسی
  • نصب با یک کلیک
  • تنظیمات برای تغییر پیام ارسالی اینستاگرام
  • قابلیت ارسال محصولات ووکامرس به اینستاگرام

تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو سایت

داشتن شبکه های اجتماعی و فعال نگه داشتن آن ها امر بسیار مهمی است زیرا گوگل به شبکه های سئو و بهینه سازی سایت اهمیت بسیاری می دهد. بنابراین وب سایت هایی که در شبکه های اجتماعی نیز فعالیت دارند می توانند با کاربران بیشتری در تعامل بوده و امتیاز ویژه ای را از نظر برقراری ارتباط از گوگل بدست آورند.

هر چه میزان کاربرانی که در شبکه های اجتماعی با خدمات و کسب و کار شما آشنا می شوند بیشتر باشد طبیعتا ورودی وب سایت بیشتری هم خواهید داشت و این مسئله به افزایش ترافیک سایت کمک کرده و می تواند بر روند بهبود وضعیت سایت شما در نتایج موتورهای جستجو نیز تاثیر بگذارد.

زمانیکه ترافیک وب سایت بالا رفته و کاربران بیشتری مدت زمان بسیاری را در سایت شما سپری کنند به گوگل نشان داده خواهد شد که تجربه کاربری وب سایت و سئو سایت شما بسیار بالا می باشد در نتیجه گوگل رتبه و جایگاه مناسبی را برای شما در نظر خواهد گرفت.

حرف آخر

برای انتشار مطالب در اینستاگرام اگر زمان کافی دارید بهترین کار این است که خودتان بر روی آن مدیریت داشته باشید وگرنه می توانید از افزونه ای که در مطالب بالا به آن اشاره کردیم استفاده نمایید.

زمانیکه شما به عنوان مدیر وب سایت مطالب را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک می گذارید بهتر می توانید با کاربران و مخاطبین خود ارتباط گرفته و آن را متقاعد کنید که از خدمات و محصولات شما استفاده نمایند زیرا حس بهتری را به آن ها انتقال خواهید داد تا اینکه یک ربات بخواهد به جای شما این کارها را انجام دهد.

آموزش های مرتبط با اینستاگرام

Untitled 1 2

سئو اینستاگرام

Untitled 2 5

بهینه سازی وب سایت برای شبکه های اجتماعی

5/5 - (7 امتیاز)
70 / 100

7 Comments

  1. فریماه گفت:

    Social Auto Poster فقط برای اینستاگرامه یا همه ی شبکه های اجتماعی پست میزاره؟

  2. SEO IRAN گفت:

    بیشتر شبکه های اجتماعی رو پوشش می دهد

  3. على رادفر گفت:

    تاثير شبكه هاى اجتماعى روى سؤ مثبت يا منفى؟!

  4. SEO IRAN گفت:

    شبکه های اجتماعی روی سئو تاثیر به سزا و مثبتی دارند.

  5. محمد نوبرى گفت:

    انتشار مطالب در اينستاگرام مى تواند از نظر رشد كسب و كار به ما كمك كند؟

  6. SEO IRAN گفت:

    بله قطعا می تواند مثبت باشد از انجایی که موجب حتی رشد سئو می شود به صورت غیر مستقیم تاثیر خیلی مثبتی در رشد کسب و کار دارد.

  7. amin گفت:

    عالی بود
    فقط چندتا روش جدید هم اومده برای انتشار مطالب سایت در اینستا اشتراک گذاری پست در اینستاگرام ( در دایرکت ) هم جوابه

    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 4 =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو