تلفیق سئو و تبلیغات کلیکی

تلفیق-سئو-و-تبلیغات-کلیکی
سئو سایت

هنگامی که اقدام به طراحی و راه اندازی وب سایت می کنید تا بتوانید کسب و کار خود را در دنیای اینترنت و تکنولوژی رونق دهید بدون شک این سوال برای شما پیش خواهد آمد که باید بیشتر بر روی سئو سایت ارزان وب سایت خود متمرکز باشید و یا بر روی تبلیغات کلیکی؟

این مسئله را همیشه به خاطر داشته باشید که درست کردن مسیر مناسب برای سایت به کمک سئو یا همان بهینه سازی موتورهای جستجو و تبلیغات کلیکی هر دو می توانند به شما برای جذب کاربر بیشتر کمک کنند و نکته مهمی که این دو استراتراتژی را به هم مرتبط می کند افزایش بازدید سایت شما می باشد.

ما در مقاله امروز می خواهیم درباره تلفیق سئو و تبلیغات کلیکی اطلاعاتی را در اختیار شما همراهان همیشگی سئو ایران قرار دهیم تا بهتر بتوانید بر روی سایت خود مسلط شده و رتبه و جایگاه مناسبی را در گوگل بدست آورید.

تلفیق-سئو-و-تبلیغات-کلیکی

تلفیق سئو و تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی

Ppc که همان عبارت تبلیغات کلیکی می باشد روشی است که توسط آن شما با پرداخت هزینه به موتورهای جستجو می توانید تبلیغات خود را در صفحه نتایج جستجو برای کاربران سایتتان به نمایش بگذارید.

این سبک از تبلیغات برای تعداد مشخصی کلیک مورد استفاده قرار می گیرد و در صورتیکه شما بخواهید تبلیغات خود را برای مدت زمان طولانی به نمایش بگذارید باید مجدد هزینه ای را به موتورهای جستجو پرداخت نمایید.

Pey Per Click با اینکه از نوع تبلیغات ساده می باشد ولی می تواند با سرعت بالایی برای وب سایت شما ایجاد ترافیک کند. این نوع از تبلیغات در اولین فرصت که تبلیغات شما برای کاربران در سایت به نمایش در می آید می تواند جذب کاربر و ترافیک کند و این موضوع زمانی برای شما خوشایند خواهد بود که قصد دارید نتایج وب سایت خود را به سرعت تماشا کنید و ترجیح می دهید زمان زیادی را صرف این کار نکنید.

نتایجی در بررسی رتبه سایت درگوگل توسط تبلیغات کلیکی برای شما به وجود می آیند به خوبی قابل اندازه گیری و ارزیابی می باشد در صورتیکه ممکن است همین روند در سئو به شکل ساده و ملموس نباشد و این موضوع که باعث می شود تبلیغات کلیکی نتایج را به راحتی در اختیار شما قرار می دهند بسیار جذاب می باشد.

SEO

بارها در مقاله های گوناگون درباره اینکه سئو چیست؟ اطلاعاتی را در اختیار شما قرار داده ایم. امروز نیز برای اینکه بهتر بتوانید تلفیق سئو و تبلیغات کلیکی را درک کنید یک بار دیگر و به اختصار به معرفی سئو خواهیم پرداخت. همانطور که می دانید بهینه سازی موتورهای جستجو را سئو می گویند که در حقیقت فرایندی می باشد که به افزایش کیفیت و کمیت بازدید به وسیله نتایج موتورهای جستجو می پردازد.

شما به کمک سئو سایت می توانید میزان دریافت کلیک ارگانیک سایت خود را افزایش دهید. سئو فرآیندی است که به زمان نیاز دارد و در حقیقت شما باید باید به آن نگاهی بلندمدت داشته باشید. هر سایتی که راه اندازی می شود به سئو نیاز دارد حتی افرادی که می خواهند فقط از تبلیغات کلیکی استفاده کنند بعد از مدتی مجبور می شوند به سمت سئو روی بیاورند. پیشنهاد می کنیم حتما مقاله بهینه سازی هزینه ها در سئو را بخوانید.

عنوان کردیم که سئو به روند افزایش کیفیت و کمیت بازدید سایت شما تاثیر می گذارد حال بگذارید این دو موضوع را با یک مثال کاملا ساده برایتان توضیح دهیم.

شما با راه اندازی و طراحی وب سایت می توانید همه بازدیدکنندگان را جذب سایت خود کنید اما اگر گوگل سایت شما را به عنوان سایتی که در زمینه فروش لوازم خانگی سامسونگ فعالیت دارد به کاربران معرفی کرده باشد در حالی که شما به فروش لوازم آرایشی و بهداشتی مشغول می باشید این بازدیدی که کاربران از سایت شما انجام می دهند بازدید کیفی نیست.

برعکس در کمیت ترافیک شما افرادی را در اختیار دارید که به درستی وارد سایت شما شده اند در این صورت است که شما تعداد بیشتری بازدید کننده دارید و این روند بهتری را برای سایت شما در بر دارد.

SEO

سئو

تلفیق سئو و تبلیغات کلیکی

زمانیکه از تبلیغات کلیکی در کسب و کار خود استفاده می کنید باعث می شوید که روند کاری شما رواج پیدا کند. همین رویکرد یک راه میانبر است برای اینکه شما بتوانید به صفحه اول گوگل راه پیدا کنید. ایجاد یک تعادل بازاریابی می‌تواند یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های مدیران بازاریابی باشد.

بنابراین تلفیق سئو و تبلیغات کلیکی و استفاده از این دو رویکرد در کنار یکدیگر می تواند مزیت های بسیار زیادی را در کسب وکار اینترنتی و آنلاین شما به وجود آورد. حتما این موضوع را به خاطر داشته باشید که اگر نتوانید تعادل بین سئو و تبلیغات کلیکی را پیدا کنید بدون شک زمان و هزینه زیادی را هدر خواهید داد و نتیجه دلخواهی را بدست نخواهید آورد.

رابطه بین تبلیغات کلیکی و سئو آن‌طور هم که به نظر می‌رسد یک رابطه پیچیده نیست و با کمی دقت و مطالعه می‌توان یک رابطه متقابل را بین این دو برقرار کرد که بهترین نتایج را برای یک کسب‌ و کار به همراه دارد.

سخن پایانی

در مطالب قبلی که درباره سئو و PPC چیست؟ در سئو ایران برایتان منتشر کرده ایم به این موضوع اشاه کرده ایم که این دو استراتژی دارای مزایا و معایب مخصوص به خود برای بازاریابی محتوایی می باشند. هزینه ای که برای سئو وب سایت پرداخت می شود نسبت به هزینه ای که برای تبلیغات کلیکی صورت می گیرد بسیار کمترمی باشد و اثرات پایدارتری را دارد اما این موضوع را هم باید در نظر داشته باشید که جذب کاربران و افزایش ترافیک سایت به کمک سئو بسیار دشوارتر از تبلیغات کلیکی می باشد.

درست است که هدف قرار دادن کاربران به کمک تبلیغات کلیکی ساده تراست و شما این امکان را دارید که در کوتاه ترین زمان ممکن به رتبه و جایگاهی که می خواهید در نتایج گوگل دست پیدا کنید اما این موضوع را فراموش نکنید که با تغییرات وضعیت ارز انجام دادن تبلیغات کلیکی نیازمند سرمایه گذاری زیادی می باشد ضمن اینکه در این زمینه شما باید با سایر وب سایت های رقیب وارد یک رقابت تمام نشدنی شوید.

در نتیجه برای تلفیق سئو و تبلیغات کلیکی باید تمامی مواردی که می تواند به شما برای موفق شدن در راهی که در پیش گرفته اید کمک کند و یا مانع از موفقیت شما شود را بخوبی شناسایی و بررسی نمایید تا به نتیجه دلخواهی که می خواهید دست پیدا کنید.

آموزش های مرتبط با تبلیغات کلیکی و سئو

ppc، تبلیغات کلیکی

PPC چیست؟

سئو چیست

سئو سایت چیست؟

4.5/5 - (4 امتیاز)
76 / 100

4 Comments

  1. سارا مقدم گفت:

    سلام خسته نباشید ممنون میشم در مورد طراحی سایت آرایشی بهداشتی هم مطلب بگذارید. با تشکر

  2. نازنین گفت:

    عاااااااااااااااااااالی بود
    خیلی مطالبتون کمکم کرد
    ممنونم از سایت خوبتون

  3. رویا عسگری گفت:

    سایت من پنالتی شده چکار باید بکنم؟

  4. سارا گفت:

    بسیار آموزنده بود، مرسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو