سئو سایت ارزان

سئو سایت ارزان
سئو سایت

سئو (SEO) مخفف عبارت Search Engine Optimization و به معنای بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو نظیر google ،bing و yahoo می باشد. بهینه سازی سایت برای موتور جستجو فرآیندی است که به افزایش کمیت، کیفیت ورضایت بازدیدکنندگان از سایت شما به شدت بستگی دارد. این مسئله باعث علاقه مندی موتورهای جستجو به وب سایت شما می شود و همین باعث قرار گرفتن در صفحه اول گوگل می شود. در ادامه ابتدا به سراغ روش های سئو سایت خواهیم رفت و سپس سئو سایت ارزان را معرفی میکنیم.

چرا که میخواهیم درک کنیم سئو ارزان و سئو سایت تضمینی چه اتفاقی را رغم میزند و کسی که قیمت خیلی پایینی برای سئو سایت به شما اعلام میکند از کجای کار میزند.

سئو

سئو سایت ارزان

سئو سایت به دو قسمت اصلی تقسیم بندی میشود:

  1. سئو داخلی On-page SEO: بهینه سازی داخلی سایت، تمرکز بر روی بهینه کردن ساختار داخلی وب سایت برای موتورهای جستجو.
  2. سئو خارجی seo off page: تمرکز اصلی بر روی پروسه لینک بیلدینگ می باشد. کلیه فعالیت هایی که در خارج از وب سایت انجام می شود.

برای اینکه بیشتر با سئو داخلی و سئو خارجی آشنا شوید مطالب بعدی ما درباره سئو داخلی سایت On-page SEO و سئو خارجی سایت SEO off page را مطالعه کنید.

سئو سایت ارزان

حقیقتی که درباره سئو سایت ارزان باید بدانید این است که می توان این موضوع را از دو جنبه مورد بررسی قرار داد.

  1. کاهش هزینه تولید محتوا
  2. کاهش هزینه لینک سازی
  3. استفاده از نیروی دورکار و نظارت حرفه ای بر آن
  4. استفاده از نیرو ها روی چند پروژه و مدیریت حرفه ای تر پروژه ها و برنامه ریزی دقیق برای سئو سایت ها

* در تمام موارد ذکر شده بالا می بایست دقت کنید که تمام کردن هزینه سئو به صورت ارزان نباید موجب شود که کیفیت پایین بیاید و خروجی کار کم ارزش شود.

اگر برداشت شما از سئو سایت ارزان، کم هزینه کردن سئو باشد می توان این را گفت که یا باید محتوای بد و تکراری منتشر کنید (محتوا هایی که از قبل هم در اینترنت وجود داشته) که در اینصورت چون این از دید گوگل مخفی نخواهد ماند، شما هم در گوگل جایگاه خوبی به دست نخواهید آورد. پس در تمام سایت ها هزینه خدمات سئو به شدت بستگی به هزینه تولید محتوا دارد. در انتهای این مطلب، راه کم کردن هزینه و ارزان کردن هزینه تولید محتوا را به شما معرفی خواهیم کرد تا هزینه سئو سایت شما کم شود.

مطلب بعدی که درباره سئو سایت ارزان می توان به آن اشاره کرد این است هزینه لینک بیلدینگ خود را کاهش دهید، که البته برخی افراد تصور می کنند با خرید لینک های ارزان، سئو ارزان تری خواهند داشت که خود این موضوع به شدت آسیب زننده می باشد. شاید این شکل از سئو و روشهای خرید بک لینک ارزان، واقعا از دید شما ارزان باشد ولی در حقیقت اینگونه نیست زیرا برایتان هزینه ها و خسارات های جبران ناپذیری به بار خواهد آورد.

سئو سایت ارزان

سئو ارزان

پیشنهاد می کنیم برای درک درست تری از سئو ارزان با سئو ایران همراه باشید تا بجای سئو ارزان و قیمت مناسب، سئو اصولی انجام دهید.

روش های سئو سایت ارزان

سئو به شکل کلاه سیاه (Black Hat Seo)

افرادی که کار سئو انجام می دهند و از روش های غیر اصولی و نادرست استفاده می کنند معمولا سئو سایت ارزان را به صورت سئو تضمینی و آنهم در زمان کوتاه پیشنهاد می دهند و معمولا سایت هایی که به این روش سئو می شوند خیلی زود موفق می شوند و به همین سرعت هم خیلی زود پنالتی می شوند. از جمله اتفاقاتی که برای سایت های این چنینی می افتد، وارد شدن به سند باکس گوگل است و یا بدتر از آن پنالتی شدن سایت در گوگل که گاهی بسیار سخت تر از یک سایت تازه تاسیس سئو میشود و قیمت سئو چنین سایتی بالاتر خواهد رفت.

با مطالعه مطلب سئو کلاه سیاه می توانید درباره این موضوع بیشتر بدانید.

سئو با پشتکار و زمان زیاد

اینکه پس از 3 سال و با درج محتوای روزانه در سایت یک سایت در کلمه ای با رقابت نه چندان زیاد موفق شود هم خود یک روش اشتباه برای کم کردن هزینه سئو سایت می باشد. این هم از دید یک کارشناس خبره سئو ، یک سئو ارزان نمی باشد. چرا که خود زمان هم یکی از فاکتور های هزینه ای می باشد.

پیشنهاد ما استفاده از سئو کلاه سفید استفاده می یاشد.

روش های درست سئو ارزان

  1. تولید محتوای خوب توسط افراد دورکار و قرار دادن یک فرد حرفه ای تر به عنوان ناظر بر روی پروسه تولید محتوا
  2. خرید بک لینک در سایت های خوب، آنهم در زمان های صحیح – حتی این پیشنهاد را می کنیم که به صورت دوره بک لینک های سایت را عوض کنید.
  3. مشورت گرفتن از متخصصین با تجربه ، هزینه سئو سایت را کاهش خواهد داد.
  4. برای سایت های بزرگ که در کلمات سخت تر رقابت می کنند خرید اکانت های خوبی مانند Ahrefs هزینه سئو سایت را می تواند کاهش دهد.

این موارد کمی در ارزان تر شدن سئو سایت به شما کمک خواهد کرد.

برای موفقیت در سئو سایت خود با سئو ایران همراه باشید.

بهترین راه برای بهبود سئوی سایتتان سرمایه‌گذاری بر روی محتوای باکیفیت است. چند نکته مهم را در این زمینه مد نظر بگیرید:

  • محتوای مفید و کاربردی بنویسید. محتواهایی که نیازهای کاربران را برطرف می‌کند.
  • مقالاتتان را با کلمات کلیدی مرتبط تهیه کنید. در هر مقاله چند بار کلمه کلیدی را بیاورید.
  • محتواهایتان را به روز نگه دارید. مطالب تازه‌ای هر ماه بنویسید تا سایتتان زنده باشد.
  • در محتوا از لینک‌دهی کیفی استفاده کنید. لینک‌های مفید به سایت‌های مرتبط بزنید.
  • مشتریان و نظرات آنها را جذب کنید. فرمی برای بازخورد قرار دهید.

ریسک های تحمیل شده با سئو ارزان

چنانچه به جای تجربه و امتحان کردن سئو واقعی و تضمین شده، پیگیر راه حل‌هایی ارزانتر به عنوان سئو ارزان شوید ممکن است ریسک‌های نام برده در ادامه مطلب به شما تحمیل شوند، به گونه‌ای که در آینده مجبور به پرداخت هزینه آن‌ها شوید.

چند مثال در همین رابطه:

سایت سامتیک در کلمه خرید بلیط هواپبما در سال 1398 رقیب ما بود، این سایت با اینکه رتبه نسبتا خوبی هم داشت(رتبه 3 گوگل بود) شروع کرد به کاهش هزینه سئو با خرید لینک های ارزان و تولید محتوای ضعیف، با این کار در مدت 2 ماه پنالتی شد و دیگر نتوانست در این کلمه به جایگاه خوبی برسد.

سایت سئو فاکس، سایتی بود که در سال 1399 میخواست در مدت کوتاهی در کلمه سئو سایت به رتبه های بالای گوگل برسد، اما آن هم با انتخاب این روش غیر اصولی، رتبه های سایت خود را از دست داد.

اول از همه این که سئو ارزان در اغلب موارد به کمک چند شرکت کوچک و یا افرادی که هیچ دسترسی به آنها نخواهید داشت(فریلنسر)، به صورت خودکار و طبق متد قدیمی و منسوخ انجام می‌شود (معمولا بدون تولید محتوا). امروزه بعضی از این روش‌های خودکار از نظر گوگل اسپم شناخته می‌شوند و نه تنها تاثیرات مثبت بلکه فقط تاثیر منفی به دنبال خواهند داشت.

ذکر این نکته ضروری است که در دنیای امروز، سئو واقعی تنها کلیک کردن روی لینک سایت نمی‌باشد بلکه بیشتر تیم‌هایی که سئو ارزان را توصیه می‌کنند تشکیل شده از اشخاصی است که آشنایی نسبی با مقاله نویسی غیر اصولی و HTML مقدماتی دارند. اما هیچ گاه از یاد نبرید که هر شخصی که می‌تواند یک صفحه اینترنتی ایجاد کند و مقاله بنویسد، به علم سئو مسلط نیست. پیشنهاد میکنیم از یک مشاور سئو حرفه ای کمک بگیرید. مشاور سئو کیست؟

ابزار کار اکثر شرکت‌هایی که سئو ارزان قیمت انجام می‌دهند، ابزارهای اتوماتیک اسپم یا هرزنامه می‌باشد که بوسیله آن‌ها به درج لینک های وب سایت شما در فضای وب می‌پردازند. گفتنی است با این ابزارها وب سایتتان در خطر ریسک پنالتی شدن از طرف گوگل قرار خواهند گرفت. پنالتی گوگل چیست؟

همچنین در مورد مجازات سایت های متخلف در ویکی پدیا بخوانید: مجازات گوگل

چرا سئو واقعی هزینه بردار است؟

اگر به دنبال دستیابی به بهترین جایگاه از نظر گوگل هستید و تمایل دارید در صفحات اول گوگل قرار گیرید، بایستی هزینه زیادی را متقبل شوید تا بتوانید قدم به قدم مسیر پیشرفتتان را با امور سئو طی نمایید. شما پاسخ این سوال را که چرا سئو ارزان نیست را در سه مورد بیان شده در ادامه مطلب خواهید یافت.

  • بهینه‌سازی لینک‌ها بایستی به کمک متخصص و به صورت دستی صورت پذیرد، فردی که دقیقا اطلاع داشته باشد که به دنبال چه چیزی است و چه می‌خواهد و نه تنها آموزش لینک سازی دیده، بلکه تجربه لازم را دارد.
  • امور لینک‌ سازی هزینه فراوانی دارد، این فرآیند بسیار زمان بر و در بعضی از پروژه ها تا 2 سال زمان نیاز دارد.

هر چیز ارزانی ممکن است تبعاتی به دنبال داشته باشد، اگر قرار باشد بهینه‌سازی و سئو تخصصی وب سایت با یک کار ارزان جمع شود، باید مسئولیت پایین آمدن ترافیک و مشکلات ناگهانی سایت را نیز بر عهده بگیرید. منظور از تضمین گارانتی در اینجا زمان سئو نمی‌باشد بلکه رتبه ها و خروجی روند سئو سایت میباشد.

سوالات متداول درباره سئو سایت ارزان

1روش های سئو سایت ارزان کدام اند؟
سئو به شکل کلاه سیاه (Black Hat Seo) و سئو با پشتکار و زمان زیاد، انواع روش‌های سئو سایت ارزان می‌باشد.
2سئو سایت به چند قسمت اصلی تقسیم بندی می شود؟
سئو داخلی On-page SEO و سئو خارجی seo off page انواع دسته‌بندی سئو سایت می‌باشد که تمرکز بر روی بهینه کردن ساختار داخلی وبسایت همان هدف سئو داخلی و تمرکز بر روی پروسه لینک بیلدینگ، هدف سئو خارجی است.
3روش های درست سئو ارزان چیست؟
تولید محتوای خوب، خرید بک لینک در سایت‌های معتبر و همچنین مشورت گرفتن از متخصصین با تجربه از جمله روش‌های درست سئو ارزان است.

4.4/5 - (7 امتیاز)
89 / 100

60 Comments

  1. روشنک رستمی گفت:

    بله حتما همینطور است. شاید در ابتدا متوجه این موضوع نشوید، اما رفته رفته کاملا درک خواهید کرد.

  2. محمد گفت:

    چقد طول میکشه یه کلمه کلیدی بین رتبه ۱ تا ۵ باشه

  3. پروانه گفت:

    چه قدر طول می کشه که سئوی کلاه سیاه برای گوگل لو بره؟ اصلا میشه جبرانش کرد بعدا؟

  4. nader گفت:

    یه سایتای ایرانی هستن لینک میفروشن مثلا ۲۰ تا لینک معتبر و…
    اینهارو خوبه بخریم؟
    ترکیبی از پروفایلی و edu و…هست

  5. shahram گفت:

    هیچ ارزانی بی علت نیست
    همه سئو ارزان ها کلاه سیاه هستند؟

  6. روشنک رستمی گفت:

    لزوما خیر، این موضوع بستگی به شرکت سئو دارد. اما به طور معمول برخی از امکانات اعم از بهینه سازی سرعت سایت، سوشیال سیگنال ها و… کاسته خواهد شد.

  7. روشنک رستمی گفت:

    بهتر است سایت ها آنالیز شوند و سپس اقدام به لینک سازی خارجی کنید.

  8. روشنک رستمی گفت:

    برای اینکه گوگل متوجه سئو سیاه شود بستگی به سایت شما و شدت کارهایی که انجام می دهید دارد. برای جبران هم معمولا کار دشواری است که عده ای حوصله به خرج نمی دهند. اما می توان با وقت گذاشتن امید داشت.

  9. روشنک رستمی گفت:

    بستگی به میزان سختی کلمه انتخابی و سایتتان دارد. ولی در شرایط ایده آل، یعنی سایت قوی و کلمه کلیدی راحت حداقل به 6 ماه زمان نیاز است.

  10. SEO IRAN گفت:

    بیشتر از سئو کار در این پروژه ها تصمیمات مدیر سایت تاثیر گذاره و اینکه چقدر به سئو در مقابل ui اهمیت میدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 20 =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو