تکنیک های افزایش ترافیک سایت

افزایش ترافیک سایت

یکی از مواردی که در سئوسایت و اینکه شما بتوانید رتبه و جایگاه مناسبی را در نتایج موتورهای جستجو بدست آورید ترافیک وب سایت بالا می باشد.

حال باید چه کار کنیم که ترافیک سایتمون افزایش پیدا کرده و سئو سایت موفق تری نسبت به سایر وب سایتهای دیگر داشته باشیم؟

ما به شما خواهیم گفتم که با انجام چه کارهایی می توانید ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید.

افزایش ترافیک سایت

ترافیک سایت

تکنیک های افزایش ترافیک سایت

همانطور که قبل تر هم اشاره کرده بودیم ترافیک سایت مهم ترین دلیل طراحی وب سایت برای کسانی است که از دنیای کسب و کار سنتی به کسب و کار آنلاین روی آورده اند و به زبان ساده تر به دنبال مشتری بیشتری برای خود می باشند

در حقیت باید بگوییم که ترافیک وب سایت یک شاخصKPI می باشد که در موفقیت سئو نقش بسیار مهمی دارد. اما تکنیک های افزایش ترافیک سایت که می توانید با کمک آن ها کاری کنید که بازدیکنندگان بیشتری را برای وب سایت خود جذب نمایید شامل موارد زیر می باشد که ما با معرفی آن ها سعی کرده ایم درباره هریک به اختصار توضیحاتی را هم در اختیارتان قرار دهیم.

  • تولید محتوای مفید برای مخاطبین
  • فراموش نکردن فعالیت در فضاهای مجازی
  • طراحی سایت برای تلفن های همراه
  • افزایش سرعت سایت
  • تبلیغات کلیکی

تولید محتوای مفید برای مخاطبین

همیشه در تمام مقاله هایی که درباره سئو وب سایت منتشر شده اند درباه میزان اهمیت محتواهایی که تولید می شود صحبت بسیار شده است.

سئو ایران هم در بیشتر مقاله های خود به اهمیت محتواهایی که برای وب سایت ها منتشر می شود اشاره کرده است. اینبار می خواهیم برای بار چندم و یادآوری مجدد به شما عزیزان بگوییم که محتواهای تولید شده در وب سایت شما چقدر میتوانند به شما کمک کنند که ترافیک سایت شما افزایش پیدا کرده و سایت شما ورودی های بیشتری را دریافت نماید.

از شما میخواهیم که حتما در زمان تولید محتواهای سایت مشتریان خود را هدف اصلی قرار دهید و برای آنها محتواهایی را تولید کنید که ارزشمند و مفید باشد. زمانیکه شما خود را به جای مشتری گذاشته و تولید محتوا می کنید شک نداشته باشید بهتر و راحتر می توانید نیاز و خواسته آن ها را شناخته و کاری کنید که مشتریان بیشتری را در دنیای کسب و کارهای آنلاین جذب نماید.

با این کار خود اقدامی خواهید کرد که الگوریتم رنک برین گوگل (Google RankBrain Algorithm) با قابلیت هوش مصنوعی محتوا محوری که دارد به شما کمک کند تا محتوای شما به دست مشتریان هدف برسد.

ترفیک وب سایت

راه های افزایش ترافیک سایت

فراموش نکردن فعالیت در فضاهای مجازی

رماینکه شما در دنیای مجازی مانند اینستاگرام، فیسبوک، تویتر و… فعالیت داشته باشید و با اشتراک گذاری محتواهای خود در این فضاها کاری خواهید کرد که مشتریان بیشتری به سایت شما دسترسی پیدا کنند.

شاید برایتان قبول اینکه فعالیت در دنیای مجازی بتواند به افزایش ترافیک وب سایت شما کمک کند کمی سخت باشد اما باید بگوییم که تولید و به اشتراک گذاشتن محتوا در فضای مجازی مزیت های زیر را برای شما به همراه دارد

  • افزایش بک لینک
  • افزایش ترافیک سایت
  • رشد سئوسایت
  • شبکه اجتماعی رایگان فضایی برای معرفی برند شما و محصول، خدمات است.
  • متن شما به ۱۰۰ ها نفر نمایش داده می‌شود.
  • اشتراک‌گذاری در آن آسان است

طراحی سایت برای تلفن های همراه

سومین تکنیک از سری تکنیک های افزایش ترافیک سایت طراحی وب سایت برای تلفن های همراه می باشد.

این روزها دیگر کمتر کسی به سراغ کامپیوترهای شخصی می رود تا به کمک آن در دنیای اینترنت گشتی بزند. همه افراد یک گوشی هوشمند همراه خود دارند که در 24 ساعت شبانه روز می توانند به راحتی و به کمک آن سری به دنیای اینترنت بزنند.

اما مسئله این است که آیا تمام وب سایت های موجود در موتورهای جستجو طراحی سایت خود را به گونه ای انجام داده اند که به راحتی در تلفن های همراه با همان کیفیت در کامپیوترهای شخصی برای کاربران نمایش داده شود یا خیر؟!

پس به خاطر داشته باشید که در زمان طراحی وب سایت خود باید قالب تلفن های همراه را هم برای طراحی سایت خود در نظر داشته باشید زیرا که تعداد کاربرانی که از طریق تلفن همراه به وب سایت های مختلف سر می زنند بیشتر از کاربرانی است که توسط کامپیوترهای شخصی در دنیای اینترنت گشت و گذار می کنند.

با طراحی قالب تلفن همراه برای سایت خود می توانید کاری کنید که ترافیک سایت شما نسبت به سایت رقیب افزایش بیشتری داشته باشد.

افزایش ترافیک سایت

تاثیر محتوا بر ترافیک سایت

افزایش سرعت سایت

کاربرها اصلا حوصله و زمان اینکه بخواهند مدت زمان زیادی را منتظر باشند تا صفحه ای از صفحات وب سایت شما برایشان بارگذاری شود را ندارند و ترجیح می دهند در کوتاهترین زمان ممکن به آنچه در جستجویش هستند دست پیدا کنند.

این کاملا امری طبیعی و قابل قبول می باشد. شما هم اگر خودتان را جای کاربرانی که وارد سایت می شوند بگذارید بدون شک به آن ها حق خواهید داد.

متعادل ترین زمان ممکن برای بارگزاری سایت که کاربر باید برای آن صرف کند نهایت 5 ثانیه می باشد نه بیشتر. اگر سرعت وب سایت شما در 5 ثانیه ای که کاربر انتظار دارد نباشد باید بگوییم که متاسفانه کاربران زیادی را بخاطر همین موضوع به ظاهر ساده از دست داده اید.

تبلیغات کلیکی

اما آخرین تکنیکی که برای افزایش ترافیک سایت می خواهیم به شما معرفی کنیم تبلیغات کلیکی است که در مقاله های قبلی سئو ایران به آن پرداخته ایم.

شما می توانید با استفاده از کلمات کلیدی متناسبی که به هدف شما نیز نزدیک می باشد از تبلیغات کلیکی در جهت افزایش ترافیک سایت استفاده کنید.

تبلیغات کلیکی، از سرعت بازدهی بسیار بیشتری در افزایش ترافیک سایت برخوردار است و شما به کمک ابزارهای تبلیغات کلیکی می توانید بهتر برای بالابردن ترافیک سایت خود اقدامات لازم را انجام دهید.

ابزارهای تبلیغات کلیکی که می توانید از آن ها استفاده کنید شامل موارد زیر می باشند.

  • تبلیغات کلیکی مایکروسافت
  • تبلیغات کلیکی توییتر
  • تبلیغات درون برنامه ای
  • تبلیغات استوری اینستاگرام
  • تبلیغات کلیکی لینکدین
  • تبلیغات کلیکی بنری
  • تبلیغات کلیکی پینترست

سوالات مربوط به سئو

1اگر محتواهایی که در وب سایت تولید می شوند برای مخاطبین مفید نباشند ترافیک سایت کاهش پیدا میکنه؟
قطعا می توانیم بگویم که بانس ریت سایت کم می شود و چون بانس ریت رو به کاهش است رتبه سایت کاهش پیدا کرده و ترافیک هم کم می شود.

2چطور متوجه شویم که تکنیک هایی که در سایت خود به کار برده ایم باعث افزایش ترافیک سایت شده اند؟

اگر جایگاه سایت تغییر خوبی داشته باشد یعنی تکنیک ها تاثیر گذار بوده اند و ترافیک افزایش داشته است در غیر اینصورت از متدهای دیگری باید استفاده شود و این نکته را در نظر بگیرید که کارهایی که روی سایت انجام می دهید زمان لازم دارند تا تاثیرات خود را نشان دهند

3تاثیری که تبلیغات کلیلی بر ترافیک سایت دارد بیشتر از سایر تکنیک های افزایش ترافیک سایت می باشد؟

برای سئو سایت ابتدا مسائل مربوط به سئو داخلی را باید انجام دهیم و سپس به سئو خارجی می پردازیم که تبلیغات کلیکی در دسته بندی سئو خارجی قرار دارد و نسبت به خرید بازدید برای سایت( که راه حل اشتباهی است) بسیار مفیدتر می باشد. مخصوصا از لحاظ برندینگ سایت

حرف آخر

تیم سئو ایران سعی کرده است که آنچه که مورد نیاز شما در افزایش ترافیک وب سایت می باشد را در اختیارتان قرار داده و شما را راهنمایی کند تا با کمک گرفتن از تکنیک های افزایش ترافیک سایت بتوانید سئو سایت بهتر و موفق تری را نسبت به رقبای خود داشته باشید.

آموزش های مرتبط با ترافیک سایت

Untitled 1 6

Referral Traffic چیست؟

257216 20 1556985096

کاهش ترافیک ارگانیک سایت

5/5 - (1 امتیاز)
84 / 100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 8 =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو