سئو شبکه های اجتماعی

سئو شبکه اجتماعی
سئو سایت

آموزش سئو شبکه های اجتماعی

آموزش سئو

سئو شبکه اجتماعی

شبکه های اجتماعی نقش پر رنگی در بین مردم دارند و تاثیر زیادی بر روی زندگی آنها میگذارند از این رو شبکه های اجتماعی میتواند به جذب بیشتر ورودی و افزایش ترافیک سایت کمک کند و به دنبال آن سئو سایت را بهبود بخشد. سئو شبکه های اجتماعی به واسطه قابلیت هایی نظیر به اشتراک گذاشتن مطالب و عکس ها، ارتباط مستقیم کاربران و … بسیار در بازاریابی حائز اهمیت است و طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

اهمیت سئو شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی کاربران را از طریق کلیک و … به سمت سایت ها سرازیر میکنند در نتیجه موتور های جستجو گر برای تعیین رتبه سایت ها توجه بسیار زیادی به شبکه های اجتماعی کرده و با بررسی آنها رتبه سایت ها را مشخص میکند پس استفاده از خدمات سئو در کنار شبکه های اجتماعی عامل موفقیت سایت است.

اگر میخواهید در کسب و کار خود موفقیت بی نظیری را بدست آورید باید با توجه به هدفتان، کاربران و نیاز های آن ها در شبکه های اجتماعی درست و متناسب با مخاطبینتان فعالیت های لازم را انجام دهید از این رو بتوانید بازدیدکنندگان سایتتان را به مشتری خود تبدیل کنید تا از تمامی خدمات سایت استفاده کنند.

با توجه به گفته های بالا سئو شبکه های اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار است. برای توسعه کسب و کار در شبکه های اجتماعی، سئو سایت و سئو شبکه های اجتماعی بهترین راه است. فیس بوک در بین کاربران محبوبیت زیادی دارد ولی همه ی شاخه های سئو را شامل نمیشود. در بین شبکه های اجتماعی بی شک توتییتر را مهمتر از فیس بوک بدانید، شما با لینک و مطلبی که در توییتر به اشتراک میگذارید میتواند توسط موتور های جستجوگر شناخته شوید.

سئو شبکه‌ های اجتماعی چه کمکی به سئو وب سایت می‌کند؟

اکنون که مشخص شده است که رسانه‌های اجتماعی عامل مستقیم رتبه‌بندی Google نیستند اما در اینجا پنج راه وجود دارد که شبکه‌های اجتماعی در واقع به وب سایت شما کمک می‌کنند تا رتبه بهتری داشته باشد. در مقاله تاثیر شبکه های اجتماعی در سئو بیشتر به این موضوع پرداخته ایم.

معیارهای ارزیابی تبلیغات و بازاریابی در شبکه های اجتماعی

معیار ارزیابی شبکه اجتماعی

لینک‌های با کیفیت بهتری دریافت کنید

وقتی که صحبت از رتبه‌بندی یک وب سایت در موتورهای جستجو می‌شود، بک لینک‌ها همیشه یک عامل مهم بوده اند. هر دو کیفیت و کمیت بک لینک‌ها در درجه‌بندی سایت شما تأثیر زیادی دارند.

وقتی محتوای شما تعداد بیشتری از اشتراک شبکه‌های اجتماعی را داشته باشد مورد توجه اینفلوئنسرها و بسیاری از وب مسترهای (وبلاگ نویسان) مرتبط که ممکن است بخواهند به شما پیوند دهند؛ قرار می‌گیرد.

طبق مطالعه ای که توسط Dan Zarrella از Hubspot انجام شده است بین تعداد اشتراک‌گذاری شبکه‌های اجتماعی محتوای شما و میزان بک لینک‌ها رابطه مثبت و مشخص وجود دارد.

ایجاد یک مخاطب قوی با سئو شبکه‌ های اجتماعی

بدیهی است که ایجاد یک محصول عالی اولین قدم برای دستیابی به اهداف عالی بازاریابی است. بازار امروز بسیار رقابتی است که در آن مشاغل آماده سرمایه‌گذاری واقعی برای گرفتن سهم خود هستند. به همین دلیل است که شما باید تلاش اضافی لازم را انجام دهید تا به طور فعال با مخاطبان خود تماس بگیرید. هرچه در رویکرد خود پیشگام‌تر باشید نتایج بهتری را مشاهده خواهید کرد.

شبکه‌های اجتماعی به شما امکان می‌دهند با مخاطبان ارتباط برقرار کنید. آن‌ها نه تنها آماده شنیدن صحبت‌های شما هستند بلکه می‌خواهند با شما تجارت کند.

تعداد جستجو های مرتبط با برند را افزایش دهید

رشد مخاطبان و ساختن یک برند قدرتمند بخش بزرگی از هر کمپین بازاریابی آنلاین سرمایه گذاری در شبکه های اجتماعی است. بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی تفاوتی ندارد. پروفایل و صفحات شبکه‌های اجتماعی شما کمک می‌کنند با مجموعه مخاطبان انتخابی خود ارتباط برقرار کنید. با به روزرسانی مداوم شبکه‌های اجتماعی و ارائه اطلاعات با کیفیت به طور منظم به مخاطبان برند خود را بشناسانید.

با این کار آن‌ها می‌دانند شما که هستید و چه نوع محتوایی ایجاد می‌کنید و شروع به دنبال کردن شما به عنوان یک منبع معتمد در شبکه‌های اجتماعی می‌کنند.

با ایجاد آگاهی از نام تجاری در شبکه‌های اجتماعی افراد بیشتری به طور خاص در جستجوی آن خواهند بود. سپس این کار باعث افزایش بازدید جستجوی ارگانیک به وب سایت شما و همچنین صفحات شبکه‌های اجتماعی شما می‌شود.

آنچه مخاطب می‌خواهد به او بیاموزید

در حالی که اهمیت کلمات کلیدی در SEO به همان اندازه مهم باقی مانده است اما روش تحقیق در طول سال‌ها تکامل یافته و امروزه یافتن و انتخاب کلمات کلیدی مناسب شامل درک کاملی از «هدف کاربر» است.

روش‌های زیادی برای یادگیری درمورد آنچه مخاطبان شما می‌خواهند وجود دارد مانند نظرسنجی از طریق ایمیل، اما شما می‌توانید همین کار را با با استفاده از سئو شبکه‌های اجتماعی انجام دهید. با ردیابی و بررسی انواع ارتباطات مخاطبان شما در شبکه‌های اجتماعی می‌توانید از نیازها و خواسته‌های آن‌ها اطلاع یابید. این امر به شما کمک می‌کند تا محتوایی متناسب با نیاز آن‌ها ایجاد کنید که به نوبه خود Google و سایر موتورهای جستجو را به دنبال آن خواهد کشاند.

روی جستجوی محلی ضربه بزنید

اگر یک کسب و کار کوچک یا متوسط با آدرس فیزیکی دارید نباید قدرت جستجوی محلی را نادیده بگیرید. گوگل به جغرافیا و ارتباط آن با دادن تجربه کاربری بهتر به مردم اهمیت می‌دهد.

سوالات متداول درباره سئو شبکه های اجتماعی

1سئو شبکه‌های اجتماعی چیست؟
سئو شبکه‌های اجتماعی به این ایده اشاره دارد که لینک‌ها و تعاملات شبکه‌های اجتماعی سهم قابل توجهی در رتبه‌بندی جستجوی وب سایت دارند. اصولاً سئو به معنای بهینه‌سازی محتوا چه در وب سایت شما و چه در بستر رسانه‌های اجتماعی است که باعث رتبه‌بندی بهتر وب سایت می‌شود.
2آیا سئو شبکه ‌های اجتماعی به سئو کمک می‌کند؟
بله. حتی اگر شبکه‌های اجتماعی عامل رتبه‌بندی نباشند با زمان حضور در وب سایت قطعاً به آن کمک می‌کنند.
3سئو و رسانه‌ های اجتماعی چگونه با هم کار می‌کنند؟
اولین راهی که رسانه‌های اجتماعی می‌توانند (به طور غیر مستقیم) به رتبه‌بندی موتور جستجوگر شما کمک کنند، ارتقای محتوا است. شبکه‌های اجتماعی به شما این امکان را می‌دهند که محتوای با کیفیتی را که برای تولید آن زحمت کشیده‌اید از چندین کانال برای اطلاع‌رسانی آن استفاده کنید. رسانه‌های اجتماعی ساده‌ترین و موثرترین روش برای بیرون کشیدن محتوای مبتنی بر SEO شما هستند.

4.7/5 - (3 امتیاز)
69 / 100

1 Comment

  1. سارا گفت:

    با سلام
    آیا با اینستاگرام هم میشه تاثیری بر سئو سایت داشته باشیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 16 =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو