طراحی سایت انگلیسی

طراحی سایت انگلیسی
سئو سایت

طراحی سایت انگلیسی

طراحی سایت انگلیسی برای شرکت‌های تجاری، بازرگانی یا فروشگاه‌هایی که قصد دارند محصولات و خدماتشان را به صورت بین‌المللی عرضه کنند؛ کاربرد بسیار زیادی دارد. طراحی سایت انگلیسی تفاوت چندانی با سایت فارسی ندارد و حتی می‌توان گفت طراحی سایت به زبان انگلیسی بسیار راحت‌تر است. بحثی که باید به آن توجه کنید سئو سایت ارزان سایت های انگلیسی است.

مراحل طراحی سایت به زبان انگلیسی

بررسی ۶ مرحله زیر برای طراحی سایت به زبان انگلیسی

تعیین هدف از طراحی سایت انگلیسی

برای شروع کار شما باید ابتدا هدف خود را از طراحی سایت به زبان انگلیسی مشخص کنید. معمولاً سایت‌ها را در دسته‌بندی‌های زیر طراحی می‌کنند:

  • وب سایت شخصی
    درب سایت های شخصی، مطالب مختلفی به صورت نوشته، تصویر یا ویدئو قرار داده می‌شود و معمولاً هدف از طراحی این نوع وب سایت فقط اطلاع رسانی یا به اشتراک گذاشتن عقاید و نظرات در مورد موضوع خاصی است.
  • وب سایت شرکتی
    طراحی وب سایت شرکتی همانطور که از نام آن پیداست برای شرکت‌های تجاری، بازرگانی، خدماتی و غیره انجام می‌گیرد. شرکت‌هایی که در حوزه بازرگانی و تجارت بین الملل کار می‌کنند ترجیح می دهند؛ وب سایت شرکت خود را به زبان انگلیسی طراحی کنند تا به راحتی محصولات یا خدمات خود را به کاربران سایر جهان معرفی کنند.
  •  وب سایت فروشگاهی

وب سایت های فروشگاهی یا ایکامرس وب سایت (ecommerce websites) با هدف فروش محصولات مجازی، واقعی یا دانلودی طراحی می‌شود. این گونه وب سایت ها کاملا متناسب با فضای یک فروشگاه طراحی خواهد شد و اغلب وب سایت هایی که قصد دارند محصولات خود را در کشورهای خارجی به فروش برسانند و یا محصولات آنها مجازی و دانلودی است که می‌تواند توسط کاربران در سایر کشورها نیز مورد استفاده قرار گیرد، به دنبال طراحی وب سایت فروشگاهی به زبان انگلیسی هستند.

انتخاب نام برای سایت انگلیسی

نام مناسب برای سایت انگلیسی باید با توجه به نوع کسب و کار یا هدف از طراحی سایت انگلیسی انتخاب شود. اگر قصد دارید سایت خود را به نحوی طراحی کنید که برای کاربران تمام کشورهای جهان مورد توجه قرار گیرد بهتر است از نام برند خود برای ساخت وب سایت استفاده کنید و یا نامی را برگزینید که

  • برای همه قابل درک باشد
  • به راحتی تلفظ شود
  • نحوه نوشتن آن به زبان انگلیسی پیچیدگی خاصی نداشته باشد

خرید هاست و دامنه برای شروع طراحی سایت انگلیسی

خرید هاست و دامنه اولین مرحله در طراحی وب سایت انگلیسی با توجه به نامی است که انتخاب کرده اید. شما می توانید از وب سایت های مختلفی که خدمات هاست و دامنه را ارائه می دهد اشتراک بخرید.

البته شما ابتدا باید بررسی کنید که آیا نامی که انتخاب کرده اید به عنوان دامنه وب سایت دردسترس است یا خیر. درصورتیکه دامنه ای با این نام موجود باشد شما باید نام دیگری برای وب سایت خود انتخاب کنید.

تفاوتی ندارد که این اشتراک را از وب سایت های خارجی مثل بلوهاست خریداری کنید و یا از سایت های داخلی مثل میهن وب هاست. در هر صورت شما می توانید از دامنه و هاست خریداری شده برای طراحی سایت انگلیسی‌ خود استفاده کنید.

خرید host , domain

تهیه هاست و دامین برای استارت سایت به زبان انگلیسی

معمولاً توصیه می‌شود که برای وبسایت های زبان انگلیسی یکی از پسوندهای بین المللی مثل دات کام (.com) را به عنوان پسوند دامنه وب سایت خود خریداری کنید. هر چند شما می توانید هر نوع دامنه ای را به زبان انگلیسی در اینترنت منتشر کرده و جهانی کنید اما آمارها نشان می‌دهد؛ کاربران به سایت های خارجی که با پسوند دات کام در اینترنت منتشر می‌شوند؛ بهتر اعتماد می‌کنند.

انتخاب پلت فرم و زبان برنامه نویسی برای طراحی سایت انگلیسی

برای طراحی سایت به زبان انگلیسی، شما نیاز به یک پلتفرم دارید که در آن رنگ، فونت و مطالب گوناگون و محصولات و خدماتتان را به نمایش بگذارید. اگر قصد دارید یک وب سایت حرفه ای به زبان انگلیسی طراحی کنید می توانید طراحان حرفه ای سایت که با زبان های برنامه نویسی مختلف مثل html یا css آشنایی دارند را استخدام کنید تا سایت مورد نظرتان را دقیقاً با اهدافی که مد نظر دارید طراحی کنند.

اما برای طراحی وبسایت انگلیسی رایگان می توانید از پلتفرم های آماده مثل وردپرس (WordPress) استفاده کنید که این روزها بسیار پرطرفدار شده است. وردپرس نرم افزاری است که به شما اجازه می دهد صفحات مختلف وب سایت تان را با استفاده از پلاگین ها و ابزارهایی که در این برنامه موجود است، طراحی کرده و سپس آن را در بستر اینترنت منتشر کنید.اگر میخواهید بدانید بهترین ابزار گوگل برای طراحی سایت و کمک به بهتر شدن سایت چیست با ما همراه باشید

برای طراحی سایت انگلیسی رایگان در وردپرس کافیست به وب سایت رسمی وردپرس مراجعه کرده و آن را دانلود کنید. سپس با یک جستجوی ساده در اینترنت می توانید آموزش‌های مختلفی را به صورت متنی، تصویری و ویدئویی برای طراحی سایت انگلیسی رایگان در وردپرس پیدا کنید.

البته پلتفرم های دیگری هم وجود دارد که می توانید از آنها برای طراحی سایت انگلیسی رایگان استفاده کنید از جمله:

  • Constant Contact Website Builder
  • Gator by HostGator
  • com Website Builder
  • BigCommerce
  • Shopify
  • Weebly

اما وردپرس به علت رابط کاربری ساده و پلاگین های متنوعی که در اختیار شما می گذارد؛ طرفداران بیشتری در طراحی سایت انگلیسی پیدا کرده اند. به عنوان مثال، اگر شما قصد طراحی یک سایت فروشگاهی داشته باشید به راحتی با نصب افزونه ای به نام ووکامرس (Woocommerce) روی وردپرس قادر خواهید بود سایت خود را به یک سایت فروشگاهی تبدیل کرده و امکانات مختلفی را برای فروش محصولات و خدمات خود در اختیار داشته باشید.

ظاهر سایت خود را سفارشی سازی کنید

یکی از مهمترین مراحل در طراحی سایت انگلیسی انتخاب تم، رنگ و فونت مناسب برای وب سایت تان است. شما باید دقت کافی را در انتخاب این عناصر در سایت خود داشته باشید و فقط به اینکه قرار است یک وبسایت انگلیسی طراحی کنید؛ فکر نکنید. شما باید از این تم، رنگ یا فونت در سایر روش های بازاریابی خود شبکه های اجتماعی و برای برقراری ارتباط با مخاطبین مختلف در پلتفرم های گوناگون استفاده کنید. در عین حال ظاهر سایت شما باید جذاب و کاربرپسند باشد.

ظاهر سایت کاربر پسند

سفارشی سازی ظاهر سایت

بهینه سازی و سئو سایت

بهینه سازی و سئو سایت پس از انتشار وب سایت در اینترنت باید مورد توجه قرار گیرد. در حقیقت هر طراحی سایت انگلیسی فقط با انتشار آن به پایان نمی رسد. بلکه هدف اصلی شما از طراحی سایت این بوده که توجه کاربران و مخاطبین مختلف را در سراسر جهان به آن جلب کنید.

بهبود سئو سایت

بهینه سازی سایت

بهینه سازی و سئو سایت به شما کمک می‌کند که رتبه سایت خود را در موتورهای جستجو مثل گوگل بالا بیاورید و به این ترتیب وب سایت شما با جستجوی کاربران در صفحات اول نمایش داده شده و بازدید از آن نیز افزایش می‌یابد.

روشهای مختلفی برای بهینه سازی و سئو سایت انگلیسی وجود دارد که مهمترین آنها عبارتند از:

  • تولید محتوای انگلیسی جذاب حاوی کلمات کلیدی مهم
  • بهینه سازی عناوین تگ ها برای سئو
  • بهینه سازی بالا آمدن سریع سایت
  • پیگیری نتایج سئو با استفاده از گوگل سرچ کنسول
  • بهینه سازی تصاویر سایت طبق سئو
  • استفاده از لینک های داخلی مناسب
  • گرفتن بک لینک از سایت های پربازدید

سوالات متداول

1آیا روش طراحی سایت انگلیسی با فارسی تفاوت دارد؟
در طراحی سایت به هر زبانی مهم ترین موضوع این است که به رقبای خود در آن کشور نگاه کنید که آنها چکار کرده اند بعد اقدام به طراحی سایت کنید
2چگونه در طراحی سایت انگلیسی عمل کنیم تا سئو سایت هم خوب انجام شود؟
باید منو های سایت و محتوای سایت بر اساس اهدافی که برای سئو در نظر گرفته شده انتخاب شود، خصوصا در طراحی سایت های انگلیسی چرا که رقبا بسیار بیشتر و قوی تر هستند
3برای طراحی سایت های انگلیسی هم میتوان از cms هایی مانند وردپرس استفاده کرد؟
بله استفاده از سیستم های مدیریت محتوا هیچ اشکالی ندارد
4.7/5 - (3 امتیاز)
84 / 100

4 Comments

  1. لیمونیا گفت:

    سلام هزینه طراحی سایت انگلیسی برای یک شرکت چقدر میشه ؟ و چند روز طول میکشه ؟

  2. SEO IRAN گفت:

    سلام
    به خیلی موارد بستگی داره
    الان طراحی سایت لاتین یا همون خارجی از 3 تومن انجام میدن تا 50 تومن

  3. فاطمه گفت:

    آیا شرکت شما خدمات سئو سایت ارزان ارائه می دهد؟

  4. محمد مرادی گفت:

    بله سئو سایت ارزان یکی از خدمات سئو ایران است. می توانید برای آگاهی از خدمات سئو ارزان و تعرفه های آن روی لینکی که برایتان قرار داده ایم کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 3 =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو