قوانین سئو سایت

قوانین سئو سایت
سئو سایت

اشتباهی که اکثر ما هنگام سئو کردن داریم این است که قاعده و قانون جدید کشف میکنیم، ما نباید قانون تولید کنیم، قوانین seo سایت چیزی نیست که ما بخواهیم از خودمان تولید کنیم، اگر هدف شما بهره برداری از تاکتیک های سئو است، از قوانین موجود پیروی کنید، وقتی شما قوانین سئو سایت را رعایت میکنید، گوگل به شما نمره این پیروی کردن از قانون را میدهد، ولی وقتی به دنبال دور زدن قوانین گوگل و موتورجستجو هستید، جریمه هایی برای دامنه شما در نظر گرفته میشود که کمترین آن ایندکس نشدن صفحه شما است و گاها با دور زدن قوانین seo سایت ممکن است جریمه ای مانند پنالتی شدن دامنه برای مدت طولانی باشد، وقتی بجای پیروی از قوانین گوگل از سئو کلاه سیاه Black Hat Seo استفاده میکنید داستان پنالتی گوگل شروع میشود.

قوانین سئو گوگل

قوانین سئو گوگل

به عنوان مثال: گاها وبمستر یا بازاریاب سئو، به دلیل محتوای کم کیفیت و یا کپی جریمه ضعیفی میشوند و آن قرار نگرفتن در لیست نتایج جستجو گوگل است، باید این مطلب را بسنجیم که ایا سئو کلاه سیاه ارزش جریمه شدن را دارد؟ در برخی موارد ( کارهای کوتاه مدت ) ممکن است جوابگو باشد و زمان کمی در نتایج ظاهر شویم ولی بعد از آن پنالتی میشویم.

قوانین سئو چیست؟

قوانین سئو

5 مورد از قوانین سئو سایت

  • یکی از قوانین سئو سایت چگالی است، چگالی بالا برای کلمه کلیدی اصلی خود در متن استفاده نکنید؛
    خب این چه معنی میدهد؟ یعنی چه؟ مثلا من مطلبی در باره وبمستر تولز مینویسیم و کلمه وبمستر تولز را حدود 20 بار در متن 1000 کلمه ای تکرار میکنم گوگل متوجه این تکرار بیش از حد میشود
    برای اینکه از سمت گوگل جریمه نشویم چه کار باید بکنیم؟کاری که باید انجام بدهیم این است که کمتر تکرار کنیم، تاکید بیشتر ما تاثیری برای رتبه بندی بهتر ندارد مثلا اینگونه نیست که من 100بار کلمه وبمستر را تکرار کنم در لینک 1 دیده شوم و 60 بار تکرار کنم در لینک 4 ظاهر شوم، این یک برداشت اشتباه است، سیگنال رتبه بندی را بسیار منفی تغییر میدهد.
    کار بهتری که میشود انجام داد این است از مترادف های کلمه کلیدی و تکرار متوسط استفاده کنیم، در اصطلاح سئو میتوان گفت که از LSL که مخفف Latent Semantic Indexing است (همان مترادف و معنای پنهان کلمه کلیدی است) و مهمترین کار این است که مطلب مفید و جدید در باره کلمه کلیدی بنویسیم، مثلا کاربری که کلمه وبمستر را جستجو میکند علاقه ای به دانستن تاریخچه وبمستر ندارد ولی اینکه مطلبی قرار دهید که آموزش جدیدترین تغییرات وبمستر باشد بسیار بسیار مفید است و کمک به دیده شدن شما در جایگاه بهتر میکند.
  • به سمت کلمه کلیدی که روی آن بسیار کار شده نرویم، زمانی که کلمه ای 70هزار بار استفاده شده و رقبای زیادی دارد (سختی کلمه بالا ) باید با کمک تحقیقات کلمه کلیدی به کلمه ای برسیم که منحصر به فرد و مشابه کلمه کلیدی اصلی باشد و مکمل هم باشند تا بتواند جایی برای پیشرفت داشته باشد، باتلاش زیاد روی کلماتی که سختی بالا دارند، نیمتوانید به جایگاه مدنظرتان برسید، ولی با LSL و LTK میتوان به سمت هدف (کلمه کلیدی اصلی با سختی بالا) حرکت کرد.
    پس به سمت کلمات کلیدی شلوغ نروید، اما با مترادف ها و LTK , LSL استراتژی خود را بسازید.قوانین seo سایت بسیار آسان است، فقط سعی در دور زدن گوگل نداشته باشیم
  • منحصر به فرد باشد، در تولید هرگونه محتوا خاص باشید.تمام کیفیت سایت شما به منحصر به فرد بودن است، اگر میخواهید در سئو حرفی برای گفتن داشته باشید، از محتوای اختصاصی خودتان استفاده کنید، متن را از سایت های دیگر کپی نکنید، ویدیوی آماده ی دانلود شده از گوگل، یوتیوپ و آپارات و… ارزش زیادی ندارد، ویدیوی خودتان را آپلود کنید، تصویر را خودتان بسارید، جذب توجه کاربر با زیبایی محتوا یعنی جذب ترافیک ارگانیک،این یکی دیگر از قوانین سئو سایت است.
  • لینک بیلدینگ کم ارزش نسازید، اگر لینک بیلدینگ نداشته باشید بهتر است تا اینکه از یک جای بسیار ضعیف لینک بگیرید که رتبه شما را نیز کاهش دهد.
  • از سایت خود قافل نشوید و مرتبا سایت خود را به روزرسانی کنید، گوگل تغییر میکند شما هم تغییراتی ایجاد کنید، نه اینکه کل سایت را متحول کنید، تغییراتی ایجاد کنید که گوگل متوجه شود، گوگل به دامنه غیرفعال اهمیت زیادی نمیدهد.طبق دستور العمل های جدید گوگل، االگوریتم های گوگل به روز شوید.
  • سرعت خود رابالا ببرید، علاوه بر سرعت سایت شما در دسکتاپ، سرعت در موبایل را هم بهبود دهید، همیشه سرعت بخشیدن باعث بهبود روند پیشرفت میشود.
قوانینseo

قوانینseo

نتیجه گیری

تاکتیک های سئو برای قوانین سئو سایت بسیار مهم است، از تاکتیک ها غافل نشوید.با کمک اینها میتوانید در رتبه بندی بهتر دیده شوید.

3.7/5 - (3 امتیاز)
80 / 100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو