لینک نوفالو و تاثیر آن بر سئو

لینک نوفالو و تاثیر آن بر سئو
سئو سایت

لینک نوفالو چیست

لینک نوفالو چیست

لینک نوفالو و تاثیر آن بر سئو

تفاوت لینک فالو و نوفالو

به طور کلی لینک هایی که خودتان برای سئو سایتتان ایجاد میکنید و یا لینک هایی که به صورت طبیعی ایجاد میشوند به شکل لینک های فالو و لینک های نافالو هستند که در ادامه لینک های نوفالو و تاثیر آن بر سئو را توضیح میدهیم.همانطور که میدانید لینک ها تاثیر بسیار زیادی در رتبه بندی سایت شما توسط موتورهای جستجوگر دارند پس طرز صحیح استفاده از لینک ها را برای پیشرفت سایتتان پیش پگیرید چرا که لینک ها به همان اندازه که به سئو سایت کمک میکنند ،استفاده غلط از آنها میتواند تاثیر منفی هم داشته باشد.

همچنین برای درک بهتر تفاوت لینک فالو و نوفالو از این قسمت ، این آموزش را بخوانید.

لینک های نوفالو

لینک های نوفالو : این لینک وقتی در سایت شما استفاده میشوند که شما نمیخواهید موتورهای جستجوگر آنها را دنبال کنند پس شما دارید به موتور های جستجوگر میفهمانید که از لینک های نوفالو در رتبه بندی سایتتان استفاده نکند.حال با آوردن یک مثال درک لینک های نوفالو را برایتان آسان میکنیم : گاهی شما در مطلبتان برای توضیح بیشتر یک کلمه لینکی را به صفحه ای در سایتی که دارای سئو پایینی هست میدهید ، حال برای این که رتبه مطلب شما از نظر موتورجستجو گر پایین نیاید و امتیاز منفی برای شما محسوب نشود لینک خارجی که به سایتی با سئو پایین دادید را به صورت لینک نوفالو انتخاب میکنید.

لینک های نوفالو در لینک سازی داخلی

برای بدست آوردن ورودی خوب و بالا رفتن ترافیک سایت باید هم از لینک های فالو و نوفالو استفاده کنید و با کسب مهارت بتوانید بین آنها تعادل ایجاد کنید.هنگامی که سایت شما از سایت بیرونی لینک میگیرد برای شما امتیاز مثبتی است که همان لینک فالو است و هر چه تعداد این لینک ها بیشتر باشد سایت شما سئو بهتری داشته و رتبه بهتری هم خواهد گرفت و به دنبال آن کاربران بیشتر و کسب و کار بهتر که هدف همه ی ما است.پس تفاوت لینک فالو و لینک نافالو را تا به این لحظه متوجه شدید.

البته الگوریتم هایی وجود دارد که میزان لینک های نوفالو و راستی آزمایی آنها را بررسی می کند(هر چند گوگل به صورت رسمی تا امروز این موضوع را تایید نکرده) و دیده شده سایت هایی که لینک های نوفالوی منطقی دارند در seo (سئو) موفق ظاهر شده اند که این می تواند به دلایل مسائل موازی دیگری مانند برندینگ native (تبلیغات native) باشد.

در آموزش های بعدی بیشتر به تاثیر لینک نوفالو بر سئو و اینکه چطور از لینک نوفالو بهره بگیریم می پردازیم.

در واقع ایجاد لینک نوفالو می­تواند راهی عالی برای افزایش ترافیک­، تقویت SEO، استفاده از سیگنال­های اجتماعی و بازاریابی تأثیرگذار و ایجاد استراتژی لینک­سازی اثر دومینو باشد.

5دلیل برای استفاده از لینک نوفالو و تاثیر آن بر سئو

ایجاد لینک فالو و نوفالو

ایجاد لینک فالو و نوفالو

افزایش بازدید از بک­لینک­ها و لینک­های ردیف دوم

از آن­جا که لینک nofollow هیچ مانعی برای کلیک افراد بر روی آن­ها ایجاد نمی­کند یکی از بهترین مزایای آن­ها پتانسیل بازدید بیشتر به وب سایت شما است. زیرا زمانی که وب­سایت مقابل مخاطبان زیادی داشته باشد؛ همه خوانندگان آن اکنون فرصت بازدید از وب­سایت شما را دارند.

افزایش SEO به صفحات مراجعه شده شما

اگر لینک nofollow را از یک وبلاگ محبوب دریافت کنید به این معنی نیست که این لینک هیچ کاری برای سئو سایت شما انجام نمی­دهد. یک شخصی برای تعیین تأثیر لینک نوفالو آزمایشی انجام داد و بین زمان استفاده از لینک­های nofollow و افزایش رتبه خود رابطه روشنی دید. همچنین در نظر داشته باشید که صفحات رتبه­ بندی شده در گوگل به طور متوسط ​​20٪ تا 40٪ کل لینک­های برگشتی شان nofollow بوده است.

درست است؛ شاید لینک­های nofollow به اندازه لینک­های follow ، جهت سئو سایت تاثیرگذار نباشند اما اینکه ادعا کنیم هیچ افزایشی در رتبه دامنه شما ایجاد نمی­کنند، درست به همان اندازه خنده­دار است که ادعا می­کنید Google نمی­داند وب­سایت­های دارای انتساب nofollow چه کاری می­خواهند انجام دهند.

رسانه­ های اجتماعی

همان طور که می­دانید رسانه­ های اجتماعی می توانند به موفقیت کسب­ و­کار آنلاین شما کمک کنند. هر چند وقت یکبار در بستری از رسانه­ های اجتماعی پست بگذارید تا این عمل باعث ایجاد مخاطب برای وب­سایت شما باشد و افراد از برند تجاری شما آگاه شده و شما را دنبال کنند. Google از سیگنال­های اجتماعی برای تعیین میزان به روز بودن وب­سایت شما، میزان محبوبیت و میزان فعالیت آن استفاده می­کند.

در واقع بین ده نتیجه برتر و حضور این وب­سایت­ها در رسانه­ های اجتماعی ارتباط آشکاری وجود دارد. هرچه فعالیت شما در شبکه­ های اجتماعی بیشتر باشد لینک­های بیشتری به وب­سایت هدایت خواهید کرد به خصوص اگر محتوای وبلاگ را از دامنه خود به اشتراک بگذارید. به این معنی که برای هر بار ارسال، برای هر حساب رسانه اجتماعی به روز شده و هر سهم تولید شده، لینک نوفالو ایجاد می­کنید که به نفع SEO شما هستند.

لینک نوفالو و بازاریابی تأثیرگذار(بازاریابی اینفلوئنسر)

آیا شما در مورد بازاریابی تأثیرگذار چیزی شنیده اید؟ اگر چیزی در مورد آن نمی­دانید با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد آن بدانیم. بازاریابی اینفلوئنسر در تلاش است تا به مخاطبان شخصی دسترسی پیدا کند که طرفداران زیادی دارد و به تجارت یا محصول شما نیز علاقه­ مند هستند. در حالت ایده ­آل پس از کار با اینفلوئنسر برای بازاریابی نام تجاری خود برخی از این افراد به مخاطبان شما تبدیل خواهند شد و به شما امکان دسترسی مستقیم به آن­ها را می­دهد.”مردم به تاثیرگذاران اعتماد می­کنند.”

اما ارتباط هر یک از این­ها با لینک­های nofollow چگونه است؟!

بازاریابی تأثیرگذار اثبات می­کند که لینک­ های نوفالو بی­فایده نیستند. بسیاری از مشاغل از کمپین­های بازاریابی تأثیرگذار برای ایجاد لینک ­های نوفالو استفاده کرده­اند.

اثر دومینو لینک­سازی

دومینو نشان­ دهنده یک حقیقت مهم در دنیای لینک بیلدینگ است. در بازی دومینو اگر اولین ضربه را وارد نکنید در اصل هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. یا اگر بیش از دو دومینو نداشته باشید اصلا به اثر آن پی نخواهید برد. در سئو نیز همین­طور است. شرایط ایجاد لینک­ سازی را ایجاد کنید: اگر بک لینک نداشته باشید نمی­توانید از آن بک ­لینک ­های فعلی بک ­لینک بیشتری ایجاد کنید.

لینک­سازی نوعی چرخه خود­ماندگار است. هرچه لینک­های شما بیشتر باشد لینک­های بیشتری نیز دریافت خواهید کرد. بنابراین افزایش بازدید، سئو، بازاریابی اینفلوئنسر و تأثیر دومینو دلیل این امر هستند که لینک­های نوفالو ارزش زمان و بودجه شما را دارند.

سوالات متداول درباره لینک نوفالو و تاثیر آن بر سئو

1آیا ممکن است لینک نوفالو به سایت آسیب برساند؟
باید بگوییم که لینک­های نوفالو تاثیر بدی روی وب­سایت شما نمی­گذارند. فقط باید بدانید که چه وقت و چگونه از آن­ها استفاده کنید.
2چرا نوفالو مهم است؟
لینک­های Nofollow ذاتاً اقتدار دامنه شما را تقویت می­کنند، آگاهی از برند را بهبود می­بخشند و بازدید وب­سایت شما را افزایش می­دهند. آن­ها همچنین به عادی­سازی مشخصات لینک شما کمک می­کنند. بنابراین نیازی نیست نگران هرزنامه یا لینک­های مشکوک باشید که به رتبه­بندی موتور جستجوگر شما آسیب می­رسانند.
3آیا لینک­دهی رسانه­ های اجتماعی از نوع نوفالو است؟
رسانه­ های اجتماعی باعث افزایش بازدید از سایت می­شوند و تاثیرات مثبتی روی سایت دارند و پیوندی که برقرار می­شود از نوع نوفالو است.

4.2/5 - (4 امتیاز)
80 / 100

9 Comments

  1. محمد گفت:

    لینک نو فالو به سایت آسیب می رساند؟

  2. رها گفت:

    چطور از لینک نوفالو در محتوای خود استفاده کنیم

  3. داریوش گفت:

    الان لینک نو فالو چجوری بدیم لطفا این رو هم بگید؟

  4. سیامک شیخ رضایی گفت:

    خسته نباشید
    دوره های آموزشی هم دارید که در باره این مسئله بیشتر توضیح داده باشین.

  5. محمدی گفت:

    چه تعداد لینک نوفالو برای سایت بیاد طبیعیه؟

  6. تاثیر لینک فالو نسبت به نوفالو خیلی بیشتره، پس طبیعتا برداشتن لینک نوفالو آسیب کمتری به سایت می رساند. اما سعی کنید که این اتفاق نیفتد.

  7. از rel=nofollow در تگ a استفاده کنید.

  8. در تگ a عبارت rel=nofollow را قرار دهید.

  9. محمدی گفت:

    ایا لینک نوفالو تاثیر مثبت برای سایتمون داره ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − شش =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو