چرا پشتیبانی سئو سایت مهم است؟

چرا پشتیبانی سئو سایت مهم است؟
سئو سایت

پشتیبانی سئو سایت

امروز در دنیا شاهد گسترش روز افزون کسب و کارهای آنلاین و توسعه بیشمار وب سایت ها می باشیم و در این زمینه رقیبان زیادی در کنار ما در حال فعالیت کردن هستند. برای اینکه شما نیز در دنیای تکنولوژی که دائما در حال تغییر و پیشرفت است عقب نمانید باید وب سایت خود را از طریق انجام دادن نکات کاربردی سئو بهینه کنید، تا بتوانید بیزنس خود را به کاربران در نقاط مختلف دنیا معرفی کنید و در رتبه یک نتایج موتورهای جستجو دیده بشوید.

چرا باید پشتیبانی سئو را انجام بدهید؟

جواب خیلی ساده است شما زمانی که در حال طراحی وب سایت خود هستید. اولین کاری که انجام می دهید این است که بازار هدف خود را برای ارائه خدمات به مشتریان مشخص می کنید.قدم بعدی تلاش کردن شما برای خلق محتوای مرتبط و قابل درک برای مشتریان است

شما به کمک محتوا که می تواند متن باشد یا تصویر یا ویدئو، باید بتوانید خلاصه ای از موضوع کاری و وب سایت خود را به شکل کاملا شفاف برای کاربران شرح بدهید.در این حالت نرخ بازدید افزایش پیدا می کند و با توجه به ماندگاری بالای کاربران در صفحات شما، گوگل تصمیم می گیرد که رتبه وب سایت شما را افزایش بدهد و شما را به دنیای بزرگ بیزینس معرفی کند

اما این پایان داستان نیست. زیرا شما رقیبان بزرگی را در حوزه کسب و کارتان دارید و وقتی که رتبه برتر در نتایج موتورهای گوگل را کسب کردید در واقع باعث شده اید که رتبه آن ها کاهش پیدا کند و آنان تلاش می کنند که با به روز رسانی خود جایگاه شما را به دست بیاورند. در این زمان است که شما باید حتما از امکانات پشتیبانی سئو سایت استفاده کنید تا همیشه و در همه حال به روز و آپدیت باشید زیرا پشتیبانی سئو سایت پروسه ایی است که هرگز تمامی ندارد و در تمام مراحل کاری شما باید به صورت روزانه انجام بگیرد تا هرگز رتبه برتر خود را به رقیبان واگذار نکنید.

برای انجام پشتیبانی سئو سایت تیم ما در این زمینه به شما دو پیشنهاد می دهد

  •  انجام پشتیبانی سئو توسط مدیران سایت
  • برون سپاری پشتیبانی وب سایت
پشتیبانی سئو توسط مدیران سایت

سئو سایت توسط مدیران سئو، سئو داخلی و خارجی

برون سپاری پشتیبانی سایت خود به متخصصین سئو

زمانی که مدیران وب سایت برای کاهش هزینه ها تصمیم می گیرند که خودشان پشتیبانی سئو را انجام بدهند باید به این نکات توجه کنند

  1. قدرت تجزیه و تحلیل بالایی را درباره وب سایت خود داشته باشند یعنی به همه مراحل طراحی وب سایت خود اشنا باشندو بتوانند برای انجام سئو مناسب، محتوای جذاب و تبلیغات حرفه ایی را ایجاد کنند
  2. وبمستران باید بتوانند هدف خود را از ایجاد وب سایت مشخص کنند. اگر هدف کاربران هستند پس باید نیازهای اولیه آن ها رابشناسند.اگر هدف بازار است پس باید نیازهای اولیه بازار که دائما در حال تغییر است را به همراه تمام رقیبان خود شناسایی کنند تا با این اطلاعات به دست آمده بتوانند سئوی کارآمدی را در سایت خود پیاده کنند.
  3. ازدانش فنی بالایی در مورد سئو بر خوردار باشند. باید بتوانند تمام تکنیک های سئو را مانند ( سئو خارجی،داخلی و تکنیکال ) را به درستی پیاده سازی کنند و ریسک تمام این موارد را از اول شناسایی کنند.
    پس کلا نتیجه می گیریم که اگر مدیران سایت تمام این فاکتورها و زمان کافی را، برای پشتیبانی سئو وب سایت را داشته باشند باید برای به حداقل رساندن هزینه ها و بالا بردن اثر بخشی و بهره وری از وب سایت، خودشان پشتیانی سئو را انجا م بدهند.

حالت دومزمانی است که شما تصمیم می گیرید (پشتیبانی سئو وب سایت) را برون سپاری کنید، در این حالت به شما پیشنهاد می کنیم که در ابتدا سابقه کاری شرکت مد نظر را بررسی کنید.از معتبر بودن آن در زمینه پشتیبانی سئو اطمینان حاصل کنید و بعد از یک برآورد زمانی از روند انجام پروژه قرار داد ببندید به این صورت که شرکت طرف قرار داد با توجه به تعیین بودجه و انجام پروژه در یک بازه زمانی خاص به شما خدمات پشتیبانی سئو را ارائه می دهد

سود طرفین یا شرایط برد-برد در حالتی است که هردو طرف به هدف خود برسند و راضی باشند یعنی وب سایت شما در قبال خدمات سئو انجام شده و افزایش نرخ بازدید از سایت، رتبه بالایی در نتایج موتورهای جستجوی گوگل کسب کند و از طرفی آن ها نیز هزینه های خدمات پشتیبانی سئو خود را دریافت کنند

این شرکت ها یا تیم های متخصص سئو چه خدماتی را باید برای پشتیبانی سئو سایت به شما ارائه بدهند؟

پشتیبانی سئو داخلی

سئو داخلی به منظور ایجاد یک ساختار بهینه و یکپارچه برای وب سایت انجام می شود در واقع مربوط به تمام فعالیت هایی است که در بدنه اصلی خود سایت اتفاق می افتد مانند کد نویسی ( css جاوا اسکریپت html )

برون سپاری پشتیبانی وب سایت

برون سپاری پشتیبانی سئو سایت

وظایف تیم پشتیبان سئو در سئو داخلی؟

  • پشتیبانی کلمات کلیدی : باید کلمات کلیدی به شیوه ایی انتخاب شود که در باره موضوع بیزینس سایت باشد. کلمات کلیدی باید در جهت رفع نیازهای کاربران باشد.این کلمات کلیدی حتما باید در تگ عنوان نوشته بشود و در زمان ایجاد لینک به کار گرفته شود( ولی به اندازه ) قدرت انتخاب مناسب کلمات کلیدی به اندازه ایی است که می تواند کاربران را جذب سایت شما کند و نرخ بازدید را افزایش بدهد و وب سایت رتبه یک، گوگل را کسب کند .
  • پشتیبانی محتوا : اولین کاری که متخصصین سئو باید انجام بدهند خلق تولید محتوایی است که به شیوه ای خوانا و قابل فهم، اطلاعات را در اختیار کاربران بگذارد. نباید تکرای یا کپی باشد. متن شما باید بیش از 800 کلمه باشد، محتوایی که ایجاد می کنند می تواند متن ،تصویر یا ویدئو باشد ولی باید در راستای رفع نیاز کاربران باشد که آن ها را در صفحات ماندگار کنند تا بتوانند به صورت عمقی در صفحات شما پیمایش کنند و اطلاعات جانبی و دسته اولی را به دست بیاورند. پشتیبانی محتوا به این شکل رضایت کاربران را به دنبال دارد و شما در رتبه بندی گوگل جایگاه بالایی را کسب می کنید.
  • ایجاد و پشتیبانی لینک داخلی : ایجاد کردن لینک داخلی در خود سایت و در بین صفحات دورن سایت ایجاد می شود و نشان دهنده این است که به کاربران بفهماند علاوه بر صفحه جاری که درآن قرار دارند صفحات با ارزش تری هم در سایت وجود دارد و باید دقت کرد هرگز نباید در فوتر لینک داخلی ایجاد کرد.
  • پشتیبانی توضیحات متا : توضیحات متا در سایت باید یک شرح خلاصه و مفید درباره کاری باشد که شما دقیقا در سایت خود در حال انجام آن هستید باعث هدایت کاربران به سایت می شود.

پشتیبانی سئو خارجی

پیشتیبانان سئو سایت با انجام دادن سئوی خارجی باعث بالارفتن وب سایت شما در نتایج موتورهای گوگل می شوند، سئو خارجی به این شکل است که شما از سایت خود به سایت های دیگری لینک می دهید یا برعکس، وب سایت های دیگر در صفحات خود به سایت شما لینک می دهند به این عمل ساختن لینک خارجی می گویند

این کار نقش اساسی و پر رنگی را در افزایش رتبه سایت شما ایفا می کند زیرا زمانی که سایت ها و کاربران دیگر به سایت شما لینک می دهند با این عمل به شما امتیاز مثبتی داده اند و رضایت خود را از وب سایت شما و کسب و کارتان اعلام کرده اند. ولی حتما از میزان معتبر بودن وب سایت هایی که لینک می دهند مطمعن بشوید و از به کار بردن anchor text غافل نشوید. گوگل با تجزیه و تحلیل کردن این نتایج و دیدن میزان رضایت کاربران سایت شما را در رتبه بندی یک گوگل قرار می دهد.

پشتیبانی کردن سرعت: پشتیبان سئو با کم کردن حجم تصاویر و فشرده کردن فایل های کد نویسی به شما کمک می کند که سرعت بارگذاری صفحات خود را افزایش بدهید زیرا برای حفظ ماندگاری کاربر در سایت سرعت لود صفحات نباید بیشتر از 3 ثانیه طول بکشد این چنین است که در نتایج گوگل دیده می شوید . نشان می دهد که یک سایت حرفه ایی دارید.

پشتیبانی سئو سایت به وسیله صفحه فرود :این صفحه نقش بسیار کاربردی و به جایی در ارتقای رتبه بندی دارد چون اولین صفحه ایی است که کاربران به محض ورود به سایت وارد آن می شوند پس پشتیبان سئو سایت باید محتوای کاملا جامع و حرفه ایی را برای این صفحه در نظر بگیرد.

پشتیبانی سئو سایت با استفاده از شبکه های اجتماعی :امروزه 90درصد کاربران در شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند و در این شبکه ها عضو هستند، با واردشدن در شبکه های اجتماعیی مانند: اینستاگرام، فیسبوک ،توییتر و شبکه اجتماعی لینکد ین، می توان برند و کسب و کار خود را در معرض دید همگان قرار داد وشناخته شدو کاربران را جذب خود کرد، در واقع پشتیبان سئو توانسته است با استفاده از نام و نشان منحصر سایت شما در شبکه های اجتماعی فعالیت کند و نرخ کلیک را برای شما افزایش می دهد و هرچقدر تعداد بازدید بالاتر برود گوگل متوجه می شود که سایت شما بسیار کاربردی و قوی است و کاملا طبیعی است که رتبه بندی شمارا ارتقا بده.

پشتیبانی سئو محلی

چرا باید پشتیبانی سئو را انجام بدهید؟

چرا باید پشتیبانی سئو را انجام بدهید؟

پشتیبان سئو باید بتواند دامنه جغرافیایی کسب و کار و وب سایت را کاملا برای کاربران مشخص کند، یعنی باید به گونه ایی باشد که مشتریان بتوانند به نزدیک کسب و کارها در محدوده جغرافیایی خود دسترسی داشته باشند پس یک پشتیبان سئو برای رسیدن به هدف خود در این زمینه باید بتواند به صورتی کاملا حرفه ایی با ابزار گوگل مپ کار کند و سایت را در مکان مورد نظر نشان بدهد و مشتریان محلی را جذب کند و فروش را چند برابر کند.

پشتیبانی سئو تکنیکال : این قسمت مربوط به ساختار بیرونی و فیزیکی سایت است سئو تکنیکال، درباره گرافیک و زیبایی ظاهر وب سایت است زیرا ظاهر زیبا و ساده سایت برای جدب کردن کاربران بسیار گزینه مناسبی است که باید پشتیبان سایت به آن اهمیت بدهد پس بهتر است روی انتخاب تصاویر کاربر پسند تمرکز کند. تا به هدف خود که افزایش نرخ بازدید است برسد.

پشتیبانی امنیت

امنیت یک سایت بسیار حیاتی است. اگر وب سایت بزرگ و برند معتبری هستید و در نتایج بالای گوگل قرار دارید قطعا مورد حملات هکرها قرار خواهید گرفت پس پشتیبان سایت می تواند از راه های مختلفی مانند فعال کردن cdn و استفاده کردن از ماژول های https امنیت وب سایت را بالا ببرد. و کاربران را از افشا نشدن اطلاعات خصوصی خود مطمعن کند تا آن ها به مشتریان دائمی وب سایت تبدیل بشوند، رضایت بالای کاربران برابر با افزایش رتبه وب سایت است

سخن پایانی

در مقاله امروز ما شما یادگرفتید که بعد از طراحی وب سایت خود برای رقابت کردن در بازار جهانی و پیشی گرفتن از رقبا باید وب سایت خود را به پشتیبانی سئو بهینه سازی کنید تا همیشه بتوانید جایگاه یک خود را در موتورهلی جستجوی گوگل حفظ کنید، پشتیبانی سئو سایت را می توانید به عنوان مدیر سایت (اگر دانش کافی در باره سئو دارید) خودتان انجام بدهید و هزینه ها را کاهش بدهید یا آن را برون سپاری کنید. به وسیله پشتیبانی سئو سایت می توانید نرخ بازدید را افزایش بدهید و نظر گوگل را به خود جذب کنید

برای پرداخت هزینه به پشتیبانی سئو می توانید به صورت ساعتی، ماهیانه یا به شکل پروژه ایی پرداخت کنید، البته انتخاب هر کدام از این پرداخت هزینه پشتیبانی سئو، بستگی به نوع کسب و کار شما و میزان کوچکی یا گسترده بودن وب سایتتان دارد.

 

آموزش های مرتبط با پشتیبانی سایت و سئو

1ae37deb 907f 47d5 a107 b84f48035a87

پشتیبانی وب سایت

%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA %D8%A8%D9%87%DB%8C%D9%86%D9%87 %D8%B4%D8%AF%D9%87

اقدامات موثر در بهبود سئو سایت چیست ؟

5/5 - (2 امتیاز)
80 / 100

2 Comments

  1. ناشناس گفت:

    Visitor Rating: 5 Stars

  2. ناشناس گفت:

    Visitor Rating: 5 Stars

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 5 =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو