چگونه اسیر پنالتی گوگل نشویم؟

پنالتی گوگل
سئو سایت

اگر مدت زمان طولانی می شود که به دنیای سئو و بهینه سازی وب سایت وارد شده اید بدون شک با اسم گوگل پنالتی زیاد برخورد داشته اید و بدون شک سوال های بسیاری همچون گوگل پنالتی چیست؟ چگونه اسیر پنالتی گوگل نشویم؟ برایتان به وجود آمده است.

می دانید که مهم ترین وظیفه گوگل این است که وب سایت های با کیفیت را پیدا کرده و آن ها را به کاربران نمایش دهند و در این میان در صورت مواجه شدن با وب سایت هایی که تخلف کرده اند آن ها را مورد مجازات و جریمه قرار می دهد.

گوگل پنالتی چیست؟

اگر از طرفداران پر و پاقرص ورزش فوتبال باشید حتما نام پنالتی را شنیده اید و می دانید که پنالتی ضربه خطایی می باشد که تیم حریف در محوطه جریمه به تیم مقابل می زند.

این قانون دقیقا در گوگل نیز وجود دارد و در حقیقت گوگل همانند داوری می باشد که وب سایت های خطا کار را پیدا کرده و آن ها را جریمه می کند.

با پنالتی شدن وب سایت شما توسط گوگل کاربران نمی توانند در صفحات گوگل وب سایت شما را پیدا کنند و در نتیجه آمار بازدید سایت شما به صورت چشمگیری کاهش پیدا خواهد کرد. اما برای اینکه این اتفاق برای وب سایت شما به وجود نیاید باید بدانیم که چگونه اسیر پنالتی گوگل نشویم؟

چگونه اسیر پنالتی گوگل نشویم؟

گوگل پنالتی

دلایل پنالتی سایت

گفتیم که داشتن وب سایت موفق نیاز به سئو سایت قوی دارد که آن را با انجام اصول و تکنیک های سئو که بر روی وب سایت خود انجام می دهید می توانید عملی سازید.

اما این موضوع را نباید فراموش کنید که کارهایی که باعث فریب دادن گوگل می شود را نباید در وب سایت خود به کار بگیرید زیرا گوگل بسیار هوشمند بوده و با شناسایی خطاهای وب سایت شما می تواند سایت را پنالتی کرده و شما را از صفحات گوگل بیرون بیاندازد که این موضوع اصلا به نفع شما و سایت شما نمی باشد.

اما برای اینکه بدانیم چگونه اسیر پنالتی گوگل نشویم در ابتدا باید مواردی که باعث می شود سایت شما دچار پنالتی شود را به خوبی شناخته و در صورت مواجه شدن با هریک از آن ها در سایت خود در اسرع وقت برای رفع آن ها اقدامات لازم و ضروری را انجام دهید.

از جمله دلایلی که باعث می شود سایت شما دچار پنالتی شود عبارتند از: خرید بک لینک، محتوای تکراری، استفاده از تبلیغات بیش از حد در سایت و خطاهای 404

علائم پنالتی شدن گوگل

از علائم پنالتی شدن سایت توسط گوگل می توان به موارد زیر اشاره کرد که با شناخت کامل بر روی آن ها می دانید که چگونه اسیر پنالتی گوگل نشویم.

حذف شدن کامل سایت و لینک های آن از میان نتایج گوگل

حذف شدن صفحه خاصی از سایت میان نتایج گوگل

اقت رتبه سایت و کاهش صفحه خاصی از سایت

سایت شما برای نام برندتان قبلا نتیجه خوبی در صفحات گوگل داشته اما اکنون این طور نیست

چگونه اسیر پنالتی گوگل نشویم؟

علائم پنالتی گوگل

چرا گوگل پنالتی اتفاق می افتد؟

در تمام مقاله هایی که تا به امروز در سئو ایران برای شما عزیزان به اشتراک گذاشته ایم به این موضوع اشاره کرده ایم که هدف گوگل این است که بهترین و مرتبط ترین نتیجه را برای کاربران به نمایش درآورد و به دنبال وب سایت های با کیفیت می باشد. به همین خاطر است که الگوریتم ها و دستورالعمل های مختلفی را طراحی کرده و مدام در حال بروزرسانی آن ها می باشد

از همان سال های نخست راه اندازی موتورهای جستجو مدیران وب سایت ها سعی داشتند که با طرز کار گوگل آشنا شده و کاری کنند که وب سایت آنها بالاترین رتبه و جایگاه را در نتایج گوگل بدست آورده و برای کاربران نمایش داده شود.

در ابتدای امر سایت ها ممکن بود با یک کلمه کلیدی تعداد بسیار لینک دریافت کنند که موقع جستجو در موتورهای جستجو احتمال اینکه در سطرهای اول نتایج نمایش داده شود بسیار زیاد بود و همین موضوع باعث شد تا مدیران وب سایت ها مطالب بی کیفیت و غیر مرتبط را که در سایت خود منتشر کرده اند به سطر های بالای برسانند. به همین خاطر گوگل برای جلوگیری از این اتفاقات الگوریتم های خود را هر ساله بروزرسانی می کند تا دیگر وب سایت ها نتوانند او را فریب دهند.

چگونه اسیر پنالتی گوگل نشویم؟

تا به اینجا مطلب امروز متوجه شدید که پنالتی گوگل چیست؟ چرا این اتفاق برای وب سایت ها می افتد و اینکه علائم پنالتی شدن گوگل چه چیزهایی می باشد.

حال با درنظر گرفتن تمام موارد بالا به این موضوع پی برده اید که چگونه اسیر پنالتی گوگل نشویم. شما با رعایت کردن اصول و تکنیک های اصولی که در زمینه طراحی و سئو وب سایت می باشد می توانید سایت خود را به گونه ای مدیریت و راهنمایی کنید تا هیچگونه خلافی که بخواهد از دید گوگل مخفی بماند در آن صورت نگیرید در این صورت دیگر به دام الگوریتم های گوگل نخواهید افتاد و پنالتی نیز نخواهید شد.

پس به خاطر داشته باشید که گوگل بسیار هوشمند بوده و تمام کارهایی که شما در وب سایت خود انجام می دهید را به خوبی تجزیه و تحلیل کرده و سپس برای شما رتبه و جایگا مناسب را در نظر می گیرد.

آموزش های مرتبط با پنالتی گوگل

cover google penaltys

حل مشکل پنالتی سایت

Untitled 2 6

پنالتی گوگل

5/5 - (1 امتیاز)
73 / 100

1 Comment

  1. احسان گفت:

    استفاده از کلمات کلیدی اصلی سایت به صورت h2 و h3 تکراری در تمام صفحات سایت دور زدن گوگل نیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 7 =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو