سئو سایت نمناک

سئو سایت نمناک
سئو سایت

سئو سایت نمناک

بالاخره بعد از بررسی سئو سایت ایمالز نوبت سئو سایت نمناک شد

من به شخصه به این سایت ارادت خاصی دارم، چون واقعا روش سئو این سایت موفقیت آمیز بوده و همینطور که میشه دید این سایت از سال 2017 به بعد بین 10 سایت برتر ایران قرار گرفته که تمام این رتبه خودش رو مدیون سئو سایت خود می باشد.

سایت نمناک

سایت نمناک، پر بازدیدترین مجله اینترنتی ایران به حساب میاد، این سایت از سال 2012 شروع به فعالیت کرد و مدیریت این سایت رو یک از افراد حرفه ای در حوزه آنلاین بر عهده داره. همین ابتدا به ایشون و تیم خوبشون تبریک میگیم و همکاری با این دوستان افتخار ماست.

روش سئو سایت نمناک

سایت نمناک یکی از نمونه های موفق سئو سایت بزرگ و از جمله سایت هایی است که سئو کلاه سفید یا همان سئو اخلاقی را در دستور کار خود قرار داده ، هرچند در این راه با چالش هایی روبرو شد، برای نمونه تیم توسعه دهنده این سایت تا سال 1395 این امکان رو به بچه های تولید محتواشون نمیتونست بده که توی url برای هر مطلب بتونن به صورت دستی آدرس وارد کنند و مدتی بعد برای بهتر شدن شرایط سئو سایت امکان بهینه سازی URL برای محتوا گذار های سایت هم فراهم شد که بتونن به صورت دستی url رو تغییر بدن

نکات مثبتی که نمناک توی سئو رعایت می کنه:

  1. تولید محتوای کاملا تولید شده توسط تیم حرفه ای و آموزش دیده
  2. تولید محتوا بر اساس ترند روز
  3. رعایت اصول سئو در تمام مطالب (حتی مطالبی که تصویری هستند)
  4. تولید روزانه مطلب و انتشار اونها بر اساس زمانبندی از قبل تعیین شده
  5. عدم خرید بک لینک برای سایت
  6. عدم فروش بک لینک به سایر سایت ها
  7. سابقه بیش از 5 سال کار مداوم
  8. انتشار محتوای این سایت در سایر سایت ها
  9. مرجع واقع شدن برای سایت های کوچک تر (گرفتن ده ها لینک اورگانیک در روز)
  10. استفاده خوب از لینک های درونی
  11. مشخص بودن سرشاخه های هر دسته برای گوگل و تولید روزانه مطلب برای هر شاخه
  12. سبک بودن صفحه اصلی سایت و سایر صفحات محتوا
سئوکار سایت نمناک

سایت نمناک

اگر بررسی سئو سایت های بزرگ ایران براتون جذابه پیشنهاد می کنیم سئو سایت دیجی کالا ، سئو سایت دیوار رو ببینید، چون خیلی چیزای دستگیرتون میشه که هیچ جای دیگه یک کلمه هم ازشون صحبتی نشده.

برای بررسی سئو سایت های موفق بزرگ مثل سئو ویکی پدیا رو هم خوبه بخونید. همکاری با نمناک از افتخارات ماست.

بررسی سئو سایت نمناک

سئو سایت نمناک در سطح بسیار بالایی است و این موضوع برای پیشرفت هر چه بیشتر یک پرتال قدرتمند ایرانی می‌تواند ضروری و حیاتی باشد. سایت نمناک که تا کنون توانسته است رتبه ۱۱ الکسا را نصیب کند، یکی از پربازدیدترین و معروف‌ترین سایت‌های ایرانی است. این سایت در روز تعداد بازدیدکننده‌گان قابل توجهی را دارد که باعث شده ترافیک بالایی را داشته باشد. چنان چه علاقمند به کسب جدیدترین و بروزترین مطالب در زمینه‌های خبر، مقالات پزشکی، بازیگران، دنیای مد، سبک زندگی، فرهنگ و… هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتما به وب سایت نمناک مراجعه فرمایید.

با این وجود برخی نکات در مورد وب سایت نمناک وجود دارد که پیشنهاد می‌کنیم شما آن‌ها را در وب سایت خود اصلاح کنید. اولین نکته این که در سایت نمناک از هدینگ‌ها استفاده نشده است در حالی که می‌بایست از کلمات کلیدی مهم در تگ‌های سرتیتر استفاده کنید. نکته دیگر این که در وب سایت نمناک از URL پارامتر های بیهوده در آدرس یا لینک‌ها استفاده شده است در حالی که آدرس لینک هر صفحه از وب سایت باید کاملا خوانا و پر مفهوم باشد، پس سعی کنید از کاراکترهایی که هیچ نقشی را ایفا نمی‌کنند، در آدرس لینک‌ها استفاده نکنید.

نکته آخر این که در آدرس‌های وب سایت نمناک از آندرلاین به جای خط تیره استفاده شده است د حالی که نباید این کار انجام شود چرا که گوگل هر کدام از آن کلمات را که با آندرلاین جدا شده‌اند را یک کلمه جداگانه تصور می‌کند. در ادامه مطلب شما را با دقیق‌ترین اطلاعات آنالیز شده این وب سایت پربازدیدکننده، آشنا خواهیم کرد.

اطلاعات آنالیز شده در مورد سئو سایت نمناک

رتبه جهانی الکسا وب سایت نمناک، رتبه ۵۲۳ می‌باشد که به وضوح می‌توان متوجه شد در جایگاه بالاتری نسبت به سایر سایت‌های ایرانی قرار دارد. تک بک لینک‌های این وب سایت برابر است با تعداد ۸۷۹۴ که خب می‌توان گفت تعداد متناسبی از بک لینک در این سایت رعایت شده است.

گوگل امتیاز سئو وب سایت نمناک را ۱۰۰ نمره عدد ۶۹ قرار داده است و همچنین به سرعت آن امتیاز ۹۵ درصد را اختصاص داده است. صفحه اصلی این وب سایت یعنی صفحه اول آن که مهم‌ترین صفحه وب سایتی به حساب می‌آید، دارای حجم ۳۶۵k می‌باشد و میانگین حضور کاربران در آن حدود دو دقیقه و سی ثانیه است. دامنه وب سایت نمناک حدود ۸ سال سن دارد و این وب سایت حدود ۸ سال است که تاسیس شده است و در حال ارائه خدمات به کاربران خود است.

سوالات متداول درباره سئو سایت نمناک

1سایت نمناک چه امتیازاتی دارد؟
این وب سایت دارای رتبه ۱۱ الکسا در ایران و همچنین ۵۲۳ جهانی است. نمناک توانسته امتیاز ۶۹ را از ۱۰۰ توسط گوگل کسب کند، سرعت این وب سایت حدود ۹۵ درصد بوده و دارای ۸۷۹۴ بک لینک در وب سایت خود می‌باشد.
2اشتباهاتی که در سئو نمناک انجام شده است کدامند؟
وب سایت نمناک با وجود رتبه خوبی که در بهینه‌سازی دارد اما دچار خطاهایی نیز شده است از جمله استفاده نکردن از سرتیترها، استفاده از پارامترهای اضافی در آدرس لینک‌ها و همچنین استفاده از آندرلاین به جای خط تیره در آدرس لینک ها، از مهم‌ترین این مواردند.
3روش سئو سایت نمناک کدام اند؟
تولید محتوا یونیک و کاملا کارشناسی شده، سابقه بیش از ۵ سال کار، عدم فروش بک لینک، رعایت نمودن تمامی موارد سئو در مطالب خود، استفاده به جا از لینک‌های درونی، سبک بودن وب سایت و… از جمله روش‌های سئو وب سایت نمناک می‌باشد.

4.3/5 - (16 امتیاز)
74 / 100

8 Comments

  1. سئو ساز گفت:

    سلام ممنون که به بررسی سئو سایت های بزرگ می پردازید، استفاده کردیم
    با ارزوی موفقیت

  2. هوشمند گفت:

    بسیار عالی ممنونم

  3. امیر گفت:

    نمناک لینک خارجی و بک لینک دارد این باعث پنالتی شدنش نشد؟

  4. ندا گفت:

    سلام. من خودم وبسایت سئو کار میکنم و آموزش دیدم. نمناک خیلی قاطی پاتیه همه چی می‌گذاره خودم ترجیح میدم برای هر موضوع وبسایت تخصصی خودش رو برم.

  5. مجید عابد گفت:

    ایده های جالبی به من دادید
    کلا اسم نمناک آدمو جذب میکنه
    هر چند در خیلی از موارد مثل همین رعایت اصول سئو، بین علما اختلاف هست.
    ممنونم

  6. سورن گالری گفت:

    سلام
    دوست عزیز ذکر نکردید سئوی سایت نمناک توسط چه تیمی مدیریت میشه

  7. SEO IRAN گفت:

    به این علت که ویکی پدیا به عنوان یک سایت بی طرف عمل میکنه و سر همین موضوع به شدت لینک های خوبی بهش میدن

  8. سعید اسحاق زاده گفت:

    سایت نمناک از هر نظر در سئو واقعا یک الگو عالی محسوب می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 1 =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو