اسرار صفحه اول گوگل

راه رسیدن به صفحه اول گوگل
سئو سایت

مسئله بسیار مهمی که برای تمام مدیران وب سایت ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد قرار گرفتن در صفحه اول گوگل است. خب برای اینکه در صفحه اول گوگل سایت شما نمایش داده شود چه کار باید کرد؟ اصلا هر سایتی می تواند در نتایج نخست گوگل برای کاربران نمایش داده شود؟ آیا صفحه اول گوگل تضمینی حقیقت دارد؟

با سئو ایران همراه باشید تا اسرار صفحه اول گوگل را برایتان بازگو کند.

اول از همه می خواهیم به ابن سوال شما پاسخ دهیم که آیا هر سایتی می تواند در صفحه اول گوگل نمایش داده شود یا خیر؟! باید بگوییم که بله این امکان برای هر سایت با هر نامی که دارد امکان پذیر است تا در حوزه فعالیتی خود با سرچ های کاربران در صفحه قرار گیرد که ناگفته نماند این مسئله نیاز به تخصص و تلاش زیادی دارد.

چه کار کنیم صفحه اول گوگل باشیم؟

قرار گرفتن در صفحه اول گوگل آرزوی هر مدیر سایتی است که در دنیای کسب و کار آنلاین به دنبال دیده شدن و پیشرفت می باشد. خب اول از همه باید بدانیم که ما چطور می توانیم در صفحه اول گوگل قرار بگیریم و اینکه خدمات سئو در این زمینه می توانند کمکی به ما و سایت ما بکنند یا نه؟!

ما به سوالاتی که در ذهن شما وجود دارد مبنی بر اینکه چطور می توانید سایت خود را در صفحه اول گوگل مشاهده کنید پاسخ خواهیم داد و اسرار صفحه اول گوگل را برایتان فاش خواهیم کرد. فقط کافی است صبر داشته باشید و تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

چه کار کنیم صفحه اول گوگل باشیم؟

چه کار کنیم صفحه اول گوگل باشیم؟

اسرار صفحه اول گوگل

دیگر صبر کردن کافی است زمان آن رسیده که ما اسرار صفحه اول گوگل را برایتان فاش کنیم. بدون شک شما هم راههای بسیاری را رفته اید تا بتوانید توسط موتورهای جستجو جایگاه بالایی را در نتایج گوگل بدست آورید اما بنا به هر دلیلی هنوز نتوانسته اید به صفحه نخست گوگل برسید.

متاسفانه باید بگوییم که برخی از شما دوستان عزیز کم کاری کرده اید و اصلا این موضوع را جدی نگرفته اید پس نباید از اینکه سایت شما در صفحه نخست گوگل نمایش داده نمی شود شاکی باشید.

اسرار رسیدن به صفحه اول گوگل

اسرار صفحه یک گوگل

روی صحبت ما امروز با افرادی است که تمام تلاش خود را در این زمینه کرده اند. آنها با جستجو کردن راهکارهای سئو سایت ارزان، شناخت بیشتر درباره الگوریتم های گوگل هر آنچه را که آموخته بودند روی سایت خود پیاده سازی کرده اند اما باز نتیجه آنچه که میخواستند نشده است.

جای هیچگونه نگرانی نیست ما قدم به قدم با شما خواهیم بود و به شما خواهیم گفت که چه کارهایی را انجام دهید و چه کارهایی را انجام ندهید تا به صفحه اول گوگل دست پیدا کنید.

قدم های اولیه برای رسیدن به صفحه اول گوگل

برای آشنایی با اسرار صفحه اول گوگل باید قدم ها را به درستی طی کنید درست مثل کودکی که تازه می خواهد راه رفتن را یاد بگیرید.

اولین قدم برای رسیدن به صفحه نخست گوگل مشخص کردن هدف می باشد و زمانیکه شما برای کاری که می خواهید انجام دهید هیچ هدفی نداشته باشد شک نکنید که اصلا به آن نتیجه ای که می خواهید نمی رسید.

داشتن هدف نه تنها برای رسیدن به صقحه نخست گوگل به شما کمک خواهد کرد بلکه در زندگی شخصیتان هم اگر هدف داشته باشید دیگر از موانع و مشکلاتی که سر راه شما وجود دارند وحشتی نخواهید داشت و هر کاری را که برای برداشتن موانع سر راهتان وجود دارد انجام خواهید داد تا به هدف خود برسید.

اما هدف شما برای رسیدن به صفحه اول گوگل چه چیز می تواند باشد؟! هدف شما در این راستا کلمات کلیدی است که به واسطه آن ها می خواهید بهترین سایت در نتایج موتورهای جستجو باشید. اما باز اینجا سوالی پیش خواهد آمد که چه کلمه کلیدی می تواند هدف شما باشد؟!

صفحه اول گوگل

رسیدن به صفحه اول گوگل چه رازی دارد؟

کلمه کلیدی درست

قطعا هدف نمی تواند هر کلمه کلیدی باشد که به ذهن شما خطور می کند. پس باید کلمه کلیدی درستی را برای گوگل در نظر داشته باشید. یکی از اسرار صفحه اول گوگل انتخاب کلمه کلیدی درست و هدفمند است.

اجازه دهید با یک مثال ساده این بحث را برایتان توضیح دهیم. برای مثال وقتی که می گوییم کلمه کلیدی بدون شک منظورمان این نیست که شما با عبارت ” مانتو” در گوگل نمایش داده شوید بلکه باید به دنبال آن چیزی باشید که کاربران شما برای پیدا کردن سایت شما آن را در گوگل جستجو می کنند.

تحقیق کلمه کلیدی مناسب

تحقیق کلمه کلیدی

بعضی وقتا کاربران به دنبال جستجو عبارت های تخصصی هستند که رتبه های خوبی هم در گوگل دارند. زمانیکه شما هم عبارت تخصصی را برای سایت خود در نظر بگیرید سریع تر و آسان تر به نتیجه ای که می خواهید دست پیدا خواهید کرد البته فراموش نکنید که این مسئله در صورتی امکان پذیر است که کاربر عبارت شما را جستجو کند.

مثلا همین کلمه مانتو را در نظر بگیرید. کاربری که این عبارت را سرچ می کند مشتری است یا کسی که سرچ می کند خرید مانتو مجلسی مشتری می باشد؟! خب بدون شک نفر دوم. چون که می داند به دنبال چه چیزی میگردد. پس کاربری که جستجوی خود را کامل انجام میدهد یعنی تصمیم به خرید جدیدترین مانتو مجلسی دارد. کاربر اول شاید تنها می خواهد کمی اطلاعات درباره مدل مانتو بدست آورد یا اینکه بداند جدیدترین مدل مانتو، چه مدلی است.

متاسفانه مواردی که عنوان شد از جمله مواردی هستند که اغلب مدیران وب سایت ها به آن توجه نمی کنند در صورتیکه سئو یعنی اینکه شما با کلمه کلیدی کلی در نتایج موتورهای جستجو بالا بیایید. برای رسیدن به صفحه نخست گوگل در نظر گرفتن 200 کلید واژه تخصصی برای شما مطلوب تر از 3 کلید واژه کلی خواهد بود.

آنالیز سایت های صفحه اول

حال که با اولین قدم از اسرار صقحه اول گوگل آشنا شدید می خواهیم به سراغ گام های بعدی برویم. گام دوم این است که سایت هایی که در صفحه اول گوگل در زمینه کاری شما نمایش داده می شوند را آنالیز و بررسی کنید. در حقیقت آنالیز و بررسی سایت رقبا. برای این کار باید اقدامات زیر را انجام دهید و به آن ها توجه داشته باشید.

کسب رتبه در صفحه اول گوگل

صفحه اول گوگل

  • طراحی سایت به چه شکلی می باشد؟
  • سایت چند سال قدمت دارد؟
  • در سایت محتوای تولید شده با کیفیت چقدر می باشد؟
  • تعداد بک لینک ها و آنوریتی سایت و میزان اعتبار آن چقدر است؟
  • سرعت لود شدن سایت بالاست یا نه؟
  • و…

حتما با خودتان خواهید گفت که اصلا بررسی و آنالیز سایت هایی که در صفحه اول گوگل هستند به چه کار شما می آید و چه فایده ای دارد؟ با انجام کارهایی که در متن بالا به آن ها اشاره کردیم متوجه خواهید شد که موفق ترین سایت در زمینه کسب و کار شما چه استراتژی هایی را روی سایت خود اجرا کرده است و چه قدر زمان و کار احتیاج است تا شما بتوانید آن سایت را پشت سر گذاشته و جایگاه بالاتری از آن را بدست آورید.

با توجه به آنچه که عنوان شد شما باید این موضوع را در نظر داشته باشید که باید چقدر محتوای با کیفیت در سایت خود تولید کنید و چه مقدار یک لینک دریافت کنید تا بتوانید چند قدمی از سایت رقیب خود جلوتر باشید و چقدر باید تلاش کنید تا با توجه به قدمتی که آن دارد موتورهای جستجو همچون گوگل به این نتیجه برسند که جایگاه سایت قدیمی را به یک سایت جدید و تازه تاسیس بدهند.

تدوین استراتژی تولید محتوا منظم

بعد از اینکه سایت های صفحه اول را آنالیز کردید و نقاط صعف و قوت خود را متوجه شدید باید به تولید محتوا فکر کنید. هیچ سایتی نمی تواند بدون انتشار منظم محتوا به صفحه اول گوگل برسد. اینکه فکر کنید صرفا با تولید محتوا هم به صفحه اول می رسید کاملا اشتباه است. محتوای شما باید براساس اصول سئو تولید شود و به گونه ای باشد که نیازهای کاربر را پوشش دهد و کاربر به هدف خود در سایت شما برسد. یکی از اسرار صفحه اول گوگل انتشار محتوای یونیک و سئو محور است.

جمع بندی

درباره اسرار صفحه اول گوگل که در بیشتر وب سایت ها فعال در زمینه سئو به آن پرداخته شده است تکنیک های سئو و بهینه سازی آن بوده است. ما دیگر در سئو ایران نمی خواهیم به این موضوع بپردازیم که عنوان صفحات سایت خود را چطور انتخاب کنید یا درباره توضیحات تصاویر، آلت و تایتل با شما صحبت کنیم. دیگر باید متوجه این موضوع شده باشید که گوگل همیشه سعی کرده است مهم ترین فاکتور خود را برای نمایش وب سایت های در 10 نتیجه اول برای کاربر نمایش دهد که از نظر تولید محتوا نسبت به سایر وب سایت های رقیب موفق تر بوده اند. پس این بدان معنا می باشد که شما باید سعی کنید مطالب و محتواهایی که در داخل سایت خود منتشر می کنید چیزی باشد که کاربران در جستجوی آن هستند.

اسرار صقحه اول گوگل

اسرار صقحه اول گوگل چیست؟

اگر حضور ذهن داشته باشید ما در ابتدای مبحث اسرار صقحه اول گوگل برایتان درباره انتخاب کلمات کلیدی صحبت کردیم و گفتیم که هر چه کلمات کلیدی که برای سایت خود انتخاب می کنید تخصصی تر باشد درصد بالا بودن سایت شما در صفحه اول گوگل برایتان بیشتر خواهد بود زیرا که این دسته از کلمات کلیدی رقابت کمتری بینشان وجود دارد و با کمی تمرکز روی آن ها به راحتی می توانید سایت خود را به رتبه اول گوگل برسانید

حالا که به انتهای این آموزش رسیدیم، سوالی از شما دارم و آنهم این است که به نظر شما، اگر سایت شما با 20 کلمه کلیدی در صفحه اول گوگل باشد بهتر است یا تنها با 2 کلمه کلیدی بزرگ در جایگاه 1 تا 3 گوگل باشید؟ نظرتان را کامنت کنید

خودم 50 کلمه کلیدی رو انتخاب میکنم.

آموزش های مرتبط با گوگل

%D8%B1%D8%A7%D9%87 %D9%82%D8%B1%D8%A7%D8%B1 %DA%AF%D8%B1%D9%81%D8%AA%D9%86 %D8%AF%D8%B1 %D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87 %D8%A7%D9%88%D9%84 %DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84

راه قرار گرفتن در صفحه اول گوگل

%D8%B1%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D9%86 %D8%A8%D9%87 %D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87 %D8%A7%D9%88%D9%84 %DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84 %DA%86%D9%82%D8%AF%D8%B1 %D8%B7%D9%88%D9%84 %D9%85%DB%8C %DA%A9%D8%B4%D8%AF

رسیدن به صفحه اول گوگل چقدر طول می کشد؟

سوالات متداول درباره اسرار صفحه اول گوگل

1برای رسیدن به صفحه اول گوگل انتشار محتوا و لینک سازی کافی است؟
خیر در سال 2022 دیگر شما تنها با انتشار محتوا و لینک سازی داخلی نمی توانید به صفحه اول گوگل برسید بلکه باید از لینک سازی خارجی، رپرتاژ و… هم استفاده کنید.
2چگونه یک کلمه کلیدی ارزشمند و پولساز انتخاب کنیم؟
برای انتخاب یک کلمه کلیدی درست و ارزشمند شما باید میزان سرچ آن را بررسی کنید و ببینید اصلا ارزش دارد که روی آن کلمه فعالیت کنید.
3چه کار کنیم تا به صفحه اول گوگل برسیم؟
برای رسیدن به صفحه اول گوگل شما باید یک استراتژی تولید محتوا منظم داشته باشید و در کنار آن سئو داخلی و خارجی سایت خود را بهبود ببخشید و اقدام به رفع مشکلات فنی سایت خود کنید.
5/5 - (5 امتیاز)
78 / 100

2 Comments

  1. رسول گفت:

    در اسرار صفحه اول گوگل بیان کردید که انتشار محتوا بسیار مهم است. برای سایت های نوپا چند محتوا در هفته منتشر کنیم؟

  2. محمد مرادی گفت:

    برای سایت های نوپا از هفته ای 2 محتوا شروع کنید و کم کم به 4 محتوا در هفته برسانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + هجده =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو