اصول سئو برای مبتدیان

اصول سئو چیست
سئو سایت

برای افرادی که بر روی سئو سایت های مختلف کار می کنند و یا به عنوان مشاور دیجیتال مارکتینگ و یا مدیر پروژه فعالیت میکنند خیلی جذاب است که اصول سئو را بشناسند، پس برای آشنایی با سئو و فاکتور های اصلی سئو با ما همراه شوید. در زمان اقدام برای پیاده سازی اصول سئو، باید اول از همه مشخص کنید که مخاطبان شما دقیقا چه کسانی هستند و چه خواسته و نیازمندی هایی دارند. شما چگونه می توانید به آن ها کمک کنید که هم بتوانید با جذب آن ها درآمد خود را افزایش بدهید و هم اینکه رضایت آن ها را جلب کنید.

همچنین در همین رابطه میتونید، به سراغ آموزش سئو مقدماتی برید» آموزش سئو مقدماتی

برای اینکه به این هدف خود برسید بهتر است تصور کنید که شما خودتان به عنوان یکی از بازدید کنند گان سایت هستید یعنی با خود را به جای مشتریان گذاشتن می توانید آن ها را بهتر درک کنید و دقیقا عبارت ها و جملاتی را درتولید محتوای خود و زمان اتتخاب کلمات کلیدی اصلی استفاده می کنید که آنها به دنبالش هستند.

اصول سئو سایت چیست؟

اصول سئو سایت چیست؟

پیش از آموزش اصول اصلی سئو پیشنهاد میکنیم، اگر میخواهید به صورت کامل با سئو آشنا شوید، آموزش اصطلاحات سئو را حتما بخوانید:

اصول سئو چیست و چگونه است؟

در اینجا فقط به مواردی که برای سئوی همه ی سایت ها مفید هستند می پردازیم و در مقالات بعدی به تفکیک اصول سئو و بهترین روش های سئو را برای سایت های گوناگون معرفی می نماییم.

* پس تا همین جا متوجه شدیم که اصول سئو برای سایت های مختلف مانند سئو سایت فروشگاهی و سئو سایت خبری با یکدیگر متفاوت میباشد. {از همینحا متوجه میشوید که سئو کار شما یک فرد حرفه ای هست یا تجربه کمی دارد}

  • اصول سئو هر سال عوض میشود و در نتیجه با دانش 3 سال قبل امروز در سئو و google موفق نخواهید شد.
    برای مثال از سال 2023 و با اومدن اتواع هوش مصنوعی برای تولید محتوا، دیگه خیلی سخت میشه فهمید چه محتوایی کیفیت بالاتری داره، در صورتیکه قبلا اصلا چنین چالشی وجود نداشت … پس بروز بودن مهمه

طراحی سایت و فرآیند سئو را مانند زندگی اصولی و سالم ببینید تا موفق شوید، یعنی:

  • دروغ نگویید، چرا که گوگل متوجه کارهای درست و غلط میشود.
  • دزدی نکنید، چرا که گوگل متوجه میشود آن را از کجا برداشته اید.
  • بزرگ نمایی نکنید چرا که گوگل حتما متوجه میشود یک چیزی سر جای خودش نیست.

بنابراین با تلاش مضاعف و با بهره گیری از دانش و اطلاعات بروز، سعی کنید کار حرفه ای انجام دهید و از سئو کلاه سفید و یا سئو کلاه خاکستری استفاده کنید. بهینه سازی موتور جستجو (SEO) سنگ بنای تجارت مدرن است. اگر فروشنده فعال در تجارت الکترونیکی هستید اهمیت اصول سئو سایت را فراموش نکنید. اگر در صفحه 6 ام نتایج جستجو گوگل درجا می­زنید؛ مشتریان وفادار خود را نمی­توانید افزایش دهید. بسیاری از مطالعات اهمیت SEO را نشان داده اند، که در اینجا به چندین آمار برای اثبات آن­ها می­پردازیم.

  • حدود 93٪ از کل بازدیدها از یک موتور جستجو {گوگل} حاصل می­شود.
  • 77٪ از کاربران هرگز از صفحه اول نتایج جستجو به صفحه دوم نمی­روند.
  • بیش از 60٪ از بازاریابان می­گویند بهبود سئو و افزایش حضور ارگانیک، اصلی­ ترین اولویت بازاریابی و ورودی آن­ها است.
  • اولین رتبه در گوگل 32% نرخ کلیک از کل جستجو ها را دارد.

با در نظر گرفتن همه این ارقام، مسئله این نیست که “آیا شما باید یک استراتژی سئوی خوب برای وب­سایت خود ایجاد کنید”، بلکه مهم این است که چگونه این کار را به بهترین شکل و با اصول سئو انجام میدهید. در اینجا اصول اساسی seo برای افزایش بازدید وب­سایت در طولانی مدت را آورده ایم.

اصول سئو

مهمترین اصول سئو سایت

اصول اساسی سئو

بهینه سازی کلمات کلیدی، یکی از اصول سئو که می­بایست رعایت شود.

برای اینکه بهتر بدانید اصول سئو چیست به این تعریف دقت کنید، اگر سئو لنگرگاه تجارت آنلاین باشد، در نتیجه کلمات کلیدی عنصر اصلی در اصول سئو برای تولید محتوای بهینه شده هستند. برای تأثیر بیشتر بر الگوریتم­ های گوگل، هر صفحه در وب سایت شما باید از استراتژی کلمات کلیدی درست، با دقت طراحی بالا پیروی کنند.

اصول سئو چیست؟

اصول سئو چیست؟ یک اصول ثابت وجود دارد؟

زمانی که یک کاربر جستجو انجام می دهد از کلمات کلیدی برای یافتن اطلاعات مربوط به جستجویی که انجام می دهند استفاده می کنند. اگر می خواهید کاربران بیشتری را به سایت خود جذب کنید باید تحقیق و ادغام کلمات کلیدی را به خوبی بلد باشید و از کلمات مناسب استفاده کنید.

بهینه کردن برچسب عنوان برای تولید محتوای بهینه شده

از اصول سئو برای تولید محتوای بهینه شده می توانیم به نقش کلیدی برچسب عنوان اشاره کنیم. برای نوشتن این برچسب باید حتما کلمه کلیدی اصلی را قید کنید یعنی عنوان شما حتما باید با کلمه کلیدی هدف شروع بشود و پشت سر آن می توانید یک عبارت پرسشی را بنویسید اگر این شیوه را به درستی انجام بدهید می توانید نرخ کلیک را افزایش بدهید و در آخر اینکه عنوان شما نباید بیشتر از 55 کاراکتر باشد.

محتوا بهینه شده چقدر می تواند بر سئو تاثیر داشته باشد؟ بی نهایت، بهتر است شما بدانید سئو بدون محتوا هیچ است و ارزشی ندارد زیرا نه گوگل و نه کاربران درک نمی کنند هدف شما دقیقا چیست و دچار سردرگمی آن ها می شوید و در نهایت مشمول پرداخت پنالتی گوگل می شوید.

در محتوا بهینه از چه لینک هایی استفاده کنم؟ از لینک داخلی و از لینک خارجی می توانید استفاده کنید از لینک خارجی برا هدایت کاربران به صفحات دیگر سایت استفاده کنید و از گرفتن بک لینک برای افزایش رتبه در نتایج و افزایش ترافیک سایت استفاده کنید

توضیحات متا چقدر در نوشتن محتوای بهینه شده موثر است؟ بیشترین تاثیر را می تواند در جذب کاربران به سمت سایت شما را داشته باشد توضیحات متا باید حاوی کلمه کلیدی اصلی و شرح خلاصه ایی از موضوع صفحه باشد اولین چیزی که ببننده در نتایج جستجو می بیند این توضیحات است پس در زمان نوشتن آن خیلی هوشمندانه عمل کنید.

تیترها عنصر دوم سئو هستند که باید آن­ها را در نظر بگیرید؛ زیرا الگوریتم­ های موتور جستجو عناوین شما را تجزیه و تحلیل می­کنند تا موضوع را تشخیص دهند و آن را در میان پست­های مشابه قرار دهند. کلمات کلیدی از این نظر نقش اصلی را در اصول سئو در نویسندگی دارند.

به تجربه کاربری اهمیت دهید

اگر می خواهید که سئو سایت خود را بهبود بخشید باید بر روی تجربه کاربری و یا همان ux تمرکز کنید. تجربه کاربری نقش بسیار مهمی در سئو سایت دارد. زمانی که گوگل می خواهد سایت ها را رتبه بندی کند به تجربه کاربری اهمیت زیادی می دهد. هر چه کاربران که به سایت شما می آیند بیشتر در سایت بمانند برای گوگل به این معنی است که سایت شما محتوای مورد نظر کاربران را ارائه می دهد و این یعنی جایگاه شما در نتایج serp گوگل ارتقا می یابد.

توضیحات متا

یک تگ html است که توضیحاتی را درباره موضوع وب سایت می دهد این توضیحات در زیر عنوان صفحه نمایش داده می شود خاصیت استفاده از این تگ این است که باعث افزایش نرخ کلیک در سایت می شود و همین امر باعث افزایش ترافیک وب سایت می شود این امر نشان دهنده این است که شما در جلب نظر کاربران حرفه ایی عمل کرده اید و توانسته اید نظر مثبت گوگل را هم برای ارتثا وب سایت جذب کنید. اگرچه کلمات کلیدی متا دیگر در دنیای جستجوگرها تاثیری نمی­گذارند، اما سایر ویژگی­ ها مانند توضیحات متا هنوز هم نمایانگر یک بهینه­ سازی قدرتمند و اصولی هستند. یک کاربر ​​قبل از باز کردن یک صفحه وب به دو چیز نگاه می کند:

  1. عناوین
  2. توضیحات متا

اولین چیزی که هر کاربری در نتایج جستجو می بیند توضیحات متا است، به همین دلیل خیلی مهم است که شما این توضیحات را به گونه ایی بنویسید که کاربر در همان نگاه اول وسوسه بشود و با خودش بگوید این همان چیزی است که من به دنبال آن می گشتم و تشویق به کلیک کردن می شود و شما موفق شده اید کاربران را به سمت سایت خود بکشانید و نرخ بازدید را افزایش بدهید این توضیحات باید کوتاه و مرتبط با کسب و کار شما باشد و حتما باید حاوی کلمه کلیدی اصلی صفحه نیز باشد.

توضیحات متا

تاثیر توضیحات متا در محتوا

دقت کنید اگر شما به هر دلیلی که نخواهید توضیحات متا را ایجاد کنید، گوگل خودش دست به کار می شود و بخشی از ابتدای پاراگراف متن نوشته شده را به عنوان توضیحات متا در نتیجه جستجو نشان می دهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره توضیحات متا می توانید مقاله نوشته شده توسط تیم سئو ایران را در این باره بخوانید.

اصول سئو را با انتشار محتوای با کیفیت رعایت کنید.

شما می­توانید تک تک ترفندهای جستجوگرها را در دنیا بیاموزید و به کار ببرید، اما تا زمانی که محتوای با کیفیت بالا را در وب­سایت خود منتشر نکنید به شما در جذب بازدید کمک نخواهد کرد.

حسابرسی سئو

اگر بخواهید در دراز ­مدت همان سطح از بهره وری وب­سایت را در سئو و نتایج گوگل حفظ کنید؛ حسابرسی منظم سئو اجباری است، یعنی به صورت دوره ای تمام موارد پایه ای سایت خود را مجددا بررسی کنید.

لینک خارجی

ایجاد لینک خارجی یا بک لینک باعث می شود که سایتتان بهتر دیده بشود و تاثیر مثبتی بر روی سئو داشته باشد زمانی که محتوای وب سایت های دیگر،  برای شما جذاب است و قصد دارید آن را با دیگران به اشتراک بگذارید بهترین کار این است که محتوای مورد نظر را که با سایت شما هم مرتبط می باشد را درصفحات خود انتشار بدهید و لینک سایت مرجع را هم در آن قرار بدهید به این شکل شما می توانید تعامل خود را با وب سایت های  دیگر ایجاد و حفظ کنید ولی همیشه در ابتدای کار اعتبار آن سایت را بسنجید زیرا میزان معتبر بودن و نرخ بازدید آن می تواند اعتبار شما را در نزد گوگل و کاربران افزایش بدهد.

تاثیر لینک خارجی در سئو

تاثیر لینک خارجی در سئو

یکی دیگر از اصول سئو استفاده از بک لینک یا لینک خارجی در سایت است. زمانی که شما تصمیم می گیرید که مطلبی را از یک منبع دیگر نشر بدهید باشهامت کامل به آن لینک بدهید این کار برای شما دو مزیت دارد هم اینکه کاربران به آسانی می توانند به موضوعی که مرتبط با محتوای شما است دسترسی پیدا کنند و از آن بهره ببرند و هم اینکه باعث می شوید گوگل یک درک درست از ارتباط بین محتوای شما و مطلبی که به آن لینک داده اید به دست بیاورد قطعا این عمل در سئو تاثیر مثبت می گذارد.

اما نکته ایی که روی آن تاکید می کنیم در زمان ایجاد لینک خارجی به آن توجه کنید، اعتبار دامنه آن سایت است اینکه چقدر آن سایت معتبر است و دارای چه رتبه ایی در نتایج جستجو می باشد و نرخ بازدید آن چقدر است. زیرا هر اندازه که نرخ ترافیک آن بالا باشد باعث سرازیر شدن این ترافیک به سایت شما هم می شود و برعکس این موضوع هم صدق می کند هر اندازه که ترافیک و اعتبار آن پایین باشد و جریمه بشود این جریمه شامل وب سایت شما هم می شود.

همچنین زمانی که وب سایتی به شما بک لینک می دهد نیز باید حواستان به تمام نکاتی که گفتیم باشد که آیا آن سایت دارای اعتبار لازم در نزد گوگل بر خوردار است یا خیر؟ اگر متوجه شدید یک سایت بی ارزش و اسپم شده است به آن ها درخواست بدهید لینک شما را پاک کنند.

لینک داخلی از اصلی ترین اصول سئو

تصور کنید که شما محتوایی را در صفحه خود منتشر کرده اید که درباره خواص و مزایای مفید سیر نوشته اید، حالا برای اینکه بخواهید کاربران را در باره معایب سیر آگاه کنید در متن خود یک لینک داخلی به صفحه ایی ایجاد میکنید که درباره معایب سر توضیح داده اید.کلمه که در لینک داخلی می نویسید باید این باشد ( معایب سیر ) آن وقت کاربر با کلیک کردن بر روی آن به صفحه مورد نظر هدایت می شود.

شما برای هر صفحه سایت خود محتوایی را منتشر کرده اید که کاملا مفید و مرتبط به یکدیگر هستند اما چه کار کنید که بتوانید کاربران را وادار کنید از صفحات دیگر هم بازدید کنند؟

تاثیر لینک داخلی در تولید محتوا

تاثیر لینک داخلی در تولید محتوای بهینه

از اصول سئو برای ایجاد لینک داخلی در محتوای خود است که می توانید کاربران را تشویق کنید بر روی آن کلیک کنند و وارد صفحات دیگر سایت بشوند باید حتما در لینک داخلی از کلمه کلیدی مرتبط استفاده کنید چیزی که چشم کاربران را می گیرد و باعث کلیک کردن و بازدید از سایت می شود و  در نهایت ماندگاری  بالای کاربران در سایت تضمین می شود و در نتیجه موفقیت از آن شماست توانسته اید با رعایت همین نکته جایگاه سایت را در بین رقیبان خود ارتقا بدهید.

افزایش سرعت

یک از معیارهای مهم برای افزایش رتبه بندی و اصول سئو افزایش لود صفحات سایت است باید با کم کردن حجم تصاویر کاری کنید که صفحات زودتر از 4 ثانیه لود بشوند برای اینکه سرعت سایت خود را بررسی کنید می توانید از ابزار Gtmetrixe استفاده کنید.

یکی دیگر از اصول سئو توجه به سرعت سایت است، مورد دیگری که می تواند محتوای بهینه شما را به خطر بیندازد سرعت بارگذاری صفحات سایت است عوامل زیادی در پایین آوردن سرعت دخیل هستند که یکی از آن ها می تواند حجم تصاویر یا حجم فایل های برنامه نویسی باشد. که باید هر دو تا مورد را سریعا بررسی کنید چون اگر سرعت لود شدن صفحات در زمان بازدید کاربران بیشتر از 3 ثانیه باشد سایت را ترک می کنند و نرخ پرش شما را افزایش می دهند و تمام زحمتی که در مراحل قبلی برای افزایش رتبه انجام داده بودید بر باد خواهد رفت.

اصول سئو برای تولید محتوا

شما به عنوان مدیر وب سایت تصمیم به  تولید محتوا دارید باید با در نظر گرفتن تمام اصول سئو این کار را شروع کنید. محتوا یک پل ارتباطی بین کاربر و سایت می باشد که شما باید با نوشتن یک متن قابل فهم و با کیفیت این ارتباط را به خوبی پیاده سازی کنید.

محتوا ایجاد شده باید مرتبط با حوزه کسب و کار شما باشد و برای اینکه بتواند پاسخگوی تمام سوالات و نیازمندی های کاربران باشد حتما طولانی باشد یعنی نباید کم تر از 1000 کلمه باشد و به نسبت کلمات ایجاد شده باید کلمه کلیدی که موضوع سایت را شرح می دهند نیز در محتوا تکرارکنید تا بتواند به درک بهتر مخاطبان هنگام بازدید از سایت کمک کند در غیر اینصورت هیچ بار معنایی برای گوگل و کاربران نخواهد داشت.

اصول سئو برای تولید محتوا شامل موارد زیر می باشد

 تاثیر هدینگ در تولید محتوا و اصول سئو

تاثیر هدینگ در تولید محتوا و اصول سئو

آیا heding ها جزئی از اصول سئو هستند؟

هدینگ H1 همان عنوان یا تیتر وب سایت است که حتما باید در ابتدای متن خود قید کنید از تگ های مهم در HTML می باشد تیترها می توانند شامل تگ H1 تا H2 باشند که تگ H1 مهم ترین تگ محسوب می شود و تگ H6 بی ارزش ترین تگ است. باید حتما و حتما محتوای شما با یک تگ هدینگ شروع بشود زیرا به وسیله تگ های هدینگ می توانید قسمت ها و بخش های مختلف محتوای خود را به خوبی مشخص کنید

باید کلمات کلیدی خود را حتما در این تگ به کارببرید چون باعث می شود که گوگل درک بهتری از وب سایت شما داشته باشد و تاثیر مثبتی را هم بر روی سئو می گذارد و برای کاربران هم بسیار جالب و قابل توجه است.

درکل ایجاد تگ های هدینگ یک ساختار یکپارچه و مناسب به محتوای شما می دهد و باعث می شود که کاربران هنگام بازدید از سایت با دیدن تگ ها و تیترها، در محتوا سرگردان نشوند و به خوبی درک کنند که هر قسمت محتوا مربوط به چه  موضوعی می باشد. با این حال شما موفق به افزایش نرخ بازدید و ترافیک سایت شده اید.

اصول سئو برای تولید محتوای بهینه شده

اولین چیزی که برای نوشتن محتوای بهینه شده می خواهیم به شما یاد بدهیم این است که لطفا قبل نوشتن محتوا چشمان خود را برای چند دقیقه ببندید و تمرکز کنید به این که:

هدف شما از نوشتن محتوا چیست؟ برای چه اشخاصی می نویسید؟ برای گوگل یا کاربران

می خواهید در نوشته خود دقیقا چه چیزهایی بنویسید؟ اطلاعاتی را در اختیار کاربران قرار بدهید؟ یا اینکه محصولات خود را می خواهید بفروشید؟ یا هدفتان آموزش دادن  به کاربران است؟ شاید هم صرفا ایجاد برقراری ارتباط و تعامل باشد.

چند درصد موفق می شوید با نوشتن محتوای خود سئو را ارتقا بدهید؟

برای بهینه نوشتن محتوا چه مراحلی را باید طی کنید؟

در روز باید چند محتوا را منتشر کنم؟ حداقل دو محتوای با کیفیت را باید منتشر کنید. زمانی که شما قبل نوشتن محتوای بهینه شده خود تمامی سوالات بالا را مشخص کنید آن وقت است که می توانید برای برآورده کردن تک تک آن ها برنامه ریزی کنید و تلاش کنید تا همه آن ها را برآورده کنید. محتوا بهینه شده یکی از مهم ترین فاکتورها برای به دست آوردن رتبه برتر نتایج است که برای نوشتن آن باید اصول سئو را رعایت کنید که در زیر به آن اشاره کرده ایم

اصول سئو برای تولید محتوای بهینه

انتخاب کلمه کلیدی برای تولید محتوای بهینه

شما باید برای انتخاب کلمات کلیدی تحقیق کنید که کاربران در حوزه دامنه فعالیت شما بیشتر چه کلماتی را سرچ می کنند انتخاب درست کلمه کلیدی در کنار محتوا خیلی مهم است. کلمه کلیدی باید خلاصه ای از موضوع صفحه باشد

اگر شما خودتان به جای کاربران بودید اولین کلمه ایی که برای پیدا کردن هدف خود در اینترنت سرچ می کردید چه بود

بهتر است لیستی از بهترین و پرجستجو ترین عباراتی که گوگل به آن اهمیت می دهد و کاربران نیز بیشتر آن ها را در اینترنت سرچ می کنند جمع آوری کنید

در کنار انتخاب کلمه کلیدی باید حتما کلمه کلیدی فرعی مرتبط با آن را نیز انتخاب کنید این کار باعث می شود به جای تکرار بی رویه کلمه کلیدی اصلی برای دریافت رنکینگ از کلمه مترادف آن استفاده کنید.

با توجه به تعداد کلمات نوشته شده در متن، مثلا اگر متن حاوی 1000 کلمه است باید کلمه کلیدی اصلی 12 تا 13 بار تکرار بشود.

انتخاب کلمه کلیدی خوب در تولید محتوا

انتخاب کلمه کلیدی برای تولید محتوای بهینه

UX به عنوان بخشی از سئو سایت و اصول سئو

ui , ux بخشی از اصول سئو

ui , ux بخشی از اصول سئو

ux تجربه کاربری کاربران از بازدید سایت است.یعنی اینکه می تواند احساس کاربر را چه مثبت و چه منفی درباره سایت بازگو کند قطعا احساس رضایت آن ها برای شما اهمیت دارد پس برای اینکه بتوانید به هدف خود برسید باید به نیازمندی های کاربران توجه کنید و آن را پوشش بدهید در این صورت است که تجربه خوبی را برای آن ها رقم می زنید.

سئو برای اینکه بنواند رفتار کاربران را در سایت آنالیز کند و میزان رضایت و عدم رضایت آن ها را تحلیل کند الگوریتم های زیادی  از جمله Rank Brain را طراحی کرده است

دانستن این نکته برای شما مهم است که بدانید یک رابطه تنگاتنگ بین ux وسئو سایت وجود دارد بهتر است این چنین بگویئم مه هدف از اجرای خدمات سئو بهینه سازی سایت برای گوگل است و هدف از اجرای ترفند های ux بهینه کردن وب سایت خود برای جلب رضایت کاربران است و از همه مهم ترهم این است که گوگل تمام توجه و تمرکز خود را برروی میزان رضایت کاربران گذاشته است.

حالا گوگل چگونه رضایت کاربران را بررسی می کند؟

با توجه به تعداد مراجعه کاربر از وب سایت، مدت زمان ماندگاری یک کاربر در صفحات سایت، یا ترک کردن سریع سایت.

UI به عنوان بخشی از سئو سایت

ui به معنای رابط کاربری است مربوط به شکل گرافیکی و ظاهری سایت می باشد مثل تصاویر، لوگوها، نمودار، رنگ هایی که در سایت به کار گرفته شده است. در واقع رابط کاربری برای ایجاد تعامل بین کاربرو کامپیوتر است به عبارتی سایت به گونه ایی باید طراحی شود که برای کاربر قابل فهم باشد یعنی شما علاوه بر اینکه برای ارائه دادن خدمات و محصولات به کاربران در حال تلاش هستید باید ظاهر سایت خود را نیز به گونه ایی طراحی کنید که برای کاربران جذاب باشد و آن ها را خسته یا سردرگم نکند تا بتوانند به راحتی باسایت ارتباط برقرار کنند، و برای کار کردن با سایت نیاز به آموزش نداسته باشند. پس ما نتیجه می گیریم که ظاهر زیبا و کاربر پسند سایت به صورت غیر مستقیم بر روی سئو سایت تاثیر می گذارد.

چک لیست سئو بخشی از اصول سئو

چک لیست سئو

 

نتیجه

SEO مهمترین استراتژی در تجارت آنلاین است. این مجموعه اصول کاملی را شامل می­شود که باعث می­گردد سایت شما برای جستجوگران Google بیشتر به نمایش درآید و جذاب باشد. پیاده سازی این 5 اصول سئو به شما کمک می­کند تا میزان بازدید وب­سایت خود را افزایش داده و شانس فروش بیشتری داشته باشید.

سوالات متداول درباره اصول سئو

۱مهم ترین اصول سئو چیست؟
تولید محتوای با کیفیت، رعایت چگالی کلمات کلیدی، استفاده از عنوان و متا دسکریپشن بهینه از مهم ترین اصول سئو می باشند.
۲رعایت اصول سئو چه مزایایی دارد؟
رعایت کامل اصول و قوانین سئو موجب می شود تا صفحه شما با کلمات کلیدی کار شده، در صدر نتایج جستجوی گوگل قرار بگیرد و بتوانید از سایت خود کسب درآمد کنید.
۳آیا اصول سئو ثابت است؟
اصول اولیه سئو ثابت هستند اما جزئیات آن هر چند ماه یکبار توسط الگوریتم های گوگل متحول می شود و پیش به سوی رضایت هر چه بیشتر کاربران می رود.
4.3/5 - (7 امتیاز)
86 / 100

1 Comment

  1. SEO IRAN گفت:

    یکی از اصول سئو که در سال های جدید به شدت مورد توجه همه قرار گرفته
    استفاده نکردن از chat gpt در تولید محتوا است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو