تبلیغات کلیکی گوگل

اهمیت تبلیغات کلیکی گوگل
سئو سایت

تبلیغات کلیکی گوگل

یکی از کارهای که تمام کسب و کارها برای رونق دادن به کسب و کار خود و جذب مشتری از آن برای معرفی محصولات و خدمات خود استفاده می کنند تبلیغات است که این تبلیغات به روش ها و انواع مختلفی صورت می گیرد. برخی با پخش کردن تراکت به تبلیغ خدمات و محصولات خود می پردازند، برخی با کانال هایی که در شبکه های اجتماعی مختلف راه اندازی کرده اند این کار را انجام می دهند. اما برخی از کسب و کارها هستند که به دنبال راه های بهتر برای تبلیغات کسب و کار خود هستند به همین خاطر از تبلیغات کلیکی گوگل استفاده می کنند.

بله درست متوجه شدید تبلیغات کلیکی در گوگل، شاید تا به حال با نام این سبک از تبلغات هم برخورد نکرده اید. پیشنهاد ما به شما این است که تا انتهای مطلب امروز با ما همراه باشید تا شما را با این سبک از تبلیغات بیشتر آشنا کنیم.

تبلیغات چیست؟

در تعریف تبلیغات باید بگوییم که نوعی ارتباط گرفتن با دنیای پیرامون می باشد در حقیقت تبلیغات برقراری ارتباط بیشتر با مشتری می باشد که در خصوص معرفی بهتر و بیشتر محصولات و خدمات استفاده می شود. در واقع شما با تبلیغات می توانید پیام خود را بهتر به مخاطبین خود انتقال دهید. تبلیغات دارای انواع مختلفی می باشد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

تبلیغات کلیکی

تبلیغات

انواع تبلیغات

  • تبلیغات چاپی
  • تبلیغات رسانه ای
  • تبلیغات محیطی
  • تبلیغات تلفنی
  • تبلیغات کلیکی گوگل

تبلیغات چاپی از دسته تبلیغاتی هستند که به صورت تراکت در میان مردم پخش می شود و می تواند تنها برای شما هزینه های بسیاری را به همراه داشته باشد و نتیجه ای را عاید شما نکند.

تبلیغات رسانه ای هم در دسته تبلیغاتی است که شما در رسانه های اجتماعی همچون تلویزیون و رادیو هزینه ای را پرداخت می کنید تا با یک تیزر تبلغاتی محصولات و خدمات خود را معرفی کنید.

تبلیغات تلفنی هم به نوعی شبیه به سبک های بازاریابی می باشد که توسط افرادی که به استخدام خود در می آورید می توانید به معرفی خدمات خود بپردازید

تبلیغات کلیکی گوگل چیست؟

با تبلیغات و انواع آن به اختصار آشنا شدید حال می خواهیم درباره موضوع اصلی مطلب امروز یعنی تبلیغات کلیکی گوگل بپردازیم.  استفاده از تیلیغات کلیکی می تواند به موفقیت کسب و کار شما بسیار کمک کند و باید بگوییم که این تبلیغات بیشتر برای آن دسته از افرادی کارایی دارد که کسب و کار آنلاین دارند.

تبلیغات کلیکی گوگل به معنای پرداخت  هزینه در ازای هر کلیک می باشد یعنی دراین نوع تبلیغات با هر بار کلیکی که بر روی آن صورت گیرد هزینه ای دریافت خواهد شد. در حقیقت تبلیغات کلیکی گوگل بخشی از بازاریابی موتورهای جستجو را به خود اختصاص داده است که این مسئله برای کسانی که داری سایت می باشند بیشتر کاربرد دارد و می تواند بر روی سئو سایت و بهینه سازی سایت آن ها هم تاثیر گذار باشد.

شما به کمک تبلیغات کلیکی گوگل می توانید در کوتاهترین زمان کسانی را که می خواهید تبلیغات شما را بینند را پیدا کنید و زمانیکه آن ها بر روی تبلیغات شما کلیک کردند هزینه تبلیغات خود را پرداخت نمایید.

بیشترین سرچ گوگل

اهمیت تبلیغات

تقریبا می توان گفت تمام تولید کنندگان محصولات و خدمات مختلف در صدد هستند تا محصول و خدماتی را برای مشتریان خود تولید کرده و به آن ها ارائه دهند که بتواند نیاز آن ها را برطرف نماید. اما باتوجه به بازار رقابتی که میان تمام کسب و کارها وجود دارد این طبیعی است که هر یک از تولید کنندکان به دنبال راه هایی باشند که زودتر آن ها را به نتیجه ای که می خواهند برساند. تبلیغات هم یکی از راه هایی است که می تواند به آن ها برای رسیدن به هدفی که دارند کمک بسیاری کند. همانطور که پیش تر هم عنوان کردیم انواع تبلغات گسترده می باشد و هر کس با توجه به میزان بودجه ای که دارد برای کسب وکار خود تبلیغات انجام می دهد. حال این تبلیغات می تواند در کوتاهترین زمان ممکن آن هارا به هدفشان برساند و یا اینکه نرساند.

تبلیغات کلیکی گوگل

تبلیغات کلیکی

چرا تبلیغات کلیکی باید انتخاب کنیم؟

شاید برایتان این سوال تا به اینجا پیش آمده باشد که چرا باید از تبلیغات کلیکی گوگل استفاده کنیم؟! دلیل اهمیت تبلیغات کلیکی گوگل در چیست؟ شاید برخی از شما دوستان با خودتان بگویید که با همین تبلغات ساده مانند تبلیغات چاپی و رسانه ای هم می توانید میزان مشتریان خود را بیشتر کرده و بهتر خدمات و محصولات خود را می توانید به دیگران معرفی کنید.

در جواب به شما دوستان می خواهیم اشاره ای به دلیل اینکه چرا تبلیغات کلیکی استفاده کنیم؟ داشته باشیم. همانطور که پیش تر هم گفتیم تبلیغات کلیکی به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید در زمینه کسب و کاری که فعالیت دارید مخاطبین هدف را پیدا کرده که برای رفع نیاز خود برند و محصولات شما را جستجو می کنند. برای اینکه بتوانید این نوع تبلیغات را بهتر و طبق اصول انجام دهید شرکت های معتبری وجود دارند که می توانید برای تبلیغات کلیکی گوگل در زمینه کسب و کار خود از آن ها کمک و راهنمایی بخواهید.

زمانیکه شما بتوانید در دنیای کسب و کارهای آنلاین تبلغاتی را انجام دهید که مخاطب پسند بوده و به نوعی زبان شما برای معرفی خدمات و محصولات باشد بدون شک می توانید مشتریان بیشتری را جذب کرده و کاری کنید که برند شما بیشتر شناخته شود.

دلیل اهمیت تبلیغات کلیکی گوگل
  • تبلیغات کلیکی گوگل مقرون به صرفه می باشد
  • سریع ترین روش برای رسیدن به بازدیدکنندگان هدف در کسب و کار شما است
  • آسان ترین روش تست فروش محصولات می باشد
  • به خوبی با سایر کانال های بازاریابی دیجیتال کار می کند
  • با تبلیغات کلیکی گوگل می توانید تکنیک های بازاریابی پیشرفته را مجدد اجرا کنید
تبلیغات کلیکی گوگل

عملکرد تبلیغات کلیکی گوگل

باید و نباید استفاده از تبلیغات کلیکی گوگل

این موضوع برای تمام کسب و کارها دارای اهمیت است که چه زمانی می توانند برای اینکه فروش محصولات و خدمات خود را افزایش دهند از تبلیغات استفاده کنند؟!

زمانی را که ما در این مقاله به شما پیشنهاد می کنیم تا از تبلیغات کلیکی گوگل استفاده نمایید در مواقعی است که شما پیشنهادهای مرتبط و یا محدود به زمان دارید زیرا در چنین شرایطی هیچ ابزاری وجود ندارد که در سریع ترین زمان ممکن مخاطبین بازار هدف شما را برایتان پیدا کند. اما همین طور که زمان استفاده از این تبلیغات مهم و تاثیر گذار می باشد باید نقطه مقابل آن را هم همیشه در نظر داشته باشید بله درست حدس زدید زمانیکه که نباید از این تبلیغات استفاده کنید.

در شرایط زیر نباید از تبلیغات کلیکی گوگل استفاده کنید.

زمانیکه محصولات باقی مانده در سایت و فروشگاه شما قیمت پایینی دارند و سود چندان زیادی از فروش آن نصیب شما نخواهد نشد بنابراین نیازی به تبلیغات هم ندارد.

زمانیکه هیچ گونه دانش و اطلاعاتی از این نوع تبلیغات ندارید هرگز ریسک نکنید و نخواهید که آن را امتحان کنید چون دراین صورت تنها هزینه خود را از دست خواهید داد و نتیجه ای هم برای شما در بر نخواهد داشت.

در نهایت اینکه درست است که تبلیغات کلیکی گوگل را می توان برای هر نوع کسب و کاری مورد استفاده قرار داد و این موضوع می تواند برای کسب و کار شما موثر باشد اما فراموش نکنید که از دست دادن فرصت هایی که توسط این نوع تبلیغات به شما ارائه می شوند شاید درست نباشند.

تبلیغات کلیکی گوگل چگونه کار می کند؟

سیستم پرداخت هزینه در تبلیغاتی کلیکی گوگل تحت عنوان مفهومی به نام PPC طراحی شده است. PPC که مخفف عبارت Pay Per Click می باشد، به معنای محاسبه هزینه کمپین تبلیغاتی به ازای هر کلیک می باشد. یعنی در ابتدای کار تعرفه ای مشخص جهت هر کلیک توسط کاربران به شما ارائه داده می شود که در صورت تایید، مبلغ کل کمپین بر اساس مجموع هزینه های کلیک شده از حساب گوگل ادز شما کسر خواهد شد. برای آشنایی بیشتر با این مفهوم، مطالعه مقاله “PPC چیست؟” به شما پیشنهاد می شود. این مدل پرداختی باعث می شود تا اگر تبلیغات شما بازدهی چندانی نداشته باشد، شما را متحمل ضرر نکند و فقط زمانی نیاز به هزینه خواهد بود که ترافیک ورودی هدفمند برای سایت شما ایجاد شود.

تبلیغات کلیکی گوگل یکی از پربازده ترین روش های تبلیغات دیجیتال می باشد؛ چرا که بر خلاف سایر روش های تبلیغاتی، تنها کاربرانی که در جستجوی خدمات شما هستند را به سایت شما سرازیر می کند. این موضوع باعث می شود تا به ازای هزینه ای که برای این کمپین ها می کنید، تماس های ورودی و سفارشات قابل توجهی از طریق سایت خود جذب کنید. این موضوع قطعا برای مجموعه و کسب و کار شما سودآور خواهد بود. البته در صورتی که از تکنیک ها و روش های صحیح جهت مدیریت کمپین های تبلیغات کلیکی گوگل استفاده کنید.

کلمات کلیدی در تبلیغات کلیکی گوگل

اصلی ترین گام در راه اندازی کمپین های تبلیغات کلیکی گوگل تحقیق و یافتن کلمات کلیدی مناسب می باشد. انتخاب کلمات کلیدی غلط ممکن است علاوه بر افزایش هزینه های این روش تبلیغاتی برای شما، ترافیک ورودی غیر هدفمندی را به سایت شما وارد کرده و در نتیجه موجب هدر رفتن هزینه های کمپین شود. ابزارهای بسیاری در خصوص تحقیق بر روی کلمات کلیدی به شما کمک می کنند که بهترین آن ها ابزار Google Keyword Planner می باشد. البته متاسفانه استفاده از این ابزار برای کاربران ایرانی با محدودیت هایی مواجه است که نحوه برطرف کردن آن ها را می توانید در مقاله آموزش Google Keyword Planner مطالعه نمایید.

سوالات متداول درباره تبلیغات کلیکی گوگل

1پرداخت هزینه در تبلیغات کلیکی گوگل به چه صورت می باشد؟
در این روش تبلیغاتی از مدل PPC برای مدیریت هزینه ها استفاده می شود که مطابق آن، به ازای هر کلیک کاربران هزینه از حساب ادوردز شما کسر می شود.
2بهترین ابزار یافتن کلمات کلیدی برای گوگل ادز چیست؟
برای تحقیق درباره کلمات کلیدی گوگل ادز می توانید از ابزار Google Keyword Planner استفاده کنید.
3تبلیغات کلیکی گوگل چه مزایایی دارد؟
این روش تبلیغاتی نسبت به سایر روش ها، مقرون به صرفه تر است و علاوه بر نتیجه بخش بودن سریع، راهی برای اتصال شما به بازار هدف می باشد.

آموزش تبلیغات کلیکی گوگل

 

pay per click

ppc چیست؟

%D8%AF%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%84 %D8%A7%D9%87%D9%85%DB%8C%D8%AA %D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA %DA%A9%D9%84%DB%8C%DA%A9%DB%8C %DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84

دلایل اهمیت تبلیغات کلیکی گوگل

4.5/5 - (2 امتیاز)
82 / 100

1 Comment

  1. بهاره گفت:

    من شنیدم تبلیغات کلیکی گوگل به سئو هم کمک می کنه درسته؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو