معرفی روش‌ تولید محتوا برای وب

تولید محتوا برای وب
سئو سایت

بهترین روش تولید محتوا

یکی از مسائلی که ذهن مدیران وب سایت ها را زیاد به خود مشغول می کند برای اینکه بتوانند یک وب سایت موفق و مخاطب پسند را تولید نمایند چگونگی تولیدمحتوا می باشد. بهترین روش‌ تولید محتوا در حقیقت یعنی اینکه چه محتوایی برای سایت شما مناسب می باشد و چگونه می توانید آن را تولید کرده تا برای مخاطبین وب سایت شما جذابیت داشته باشد. ما تصمیم گرفته ایم در این مقاله به معرفی روش تولید محتوا برای وب اشاره ای داشته باشیم. تکنیک های تولید محتوا و سئو قطعا کمک شایانی خواهد کرد.

معرفی روش‌های تولید محتوا برای وب

تولید محتوا

معرفی روش‌های تولید محتوا برای وب

تولید محتوا به روش های زیر تقسیم بندی می شود که در ادامه درباره هریک به اختصار توضیحاتی را برای شما همراهان همیشگی سئو ایران آورده ایم.

  • تولید محتوای متنی
  • تولید محتوای ویدیوئی
  • تولید محتوای صوتی
  • تولید محتوای کپی رایتینگ
  • تولید محتوای خبری
  • تولید محتوای تلفیقی
  • تولید محتوای آموزشی

تولید محتوای متنی

اولین نمونه از معرفی روش تولید محتوا برای وب تولید محتوای متنی می باشد که همگی شما دوستان با این نوع از محتوا به خوبی آشناییت دارید و در حقیقت بیشترین نوع از تولید محتوا می باشد که در وب سایت های خود از آن استفاده می کنید.

تولید محتوای متنی مجموعه ای از نوشته هایی می باشد که با هدف خاصی در وب سایت شما تولید می شود و باید دارای موضوع و عنوان های جذابی باشد که بتواند مخاطب را به خود جذب کرده و میزان ترافیک وب سایت شما را نیز افزایش دهد.

 تولید محتوای ویدئویی

نوع دیگر از بهترین روش تولید محتوا، تولید محتوای ویدیوئی می باشد و همانطور که از نامش مشخص است تولید محتوایی است که به شکل ویدئو و با رعایت استانداردهای لازم در وب سایت منتشر می شود. شما برای اینکه بتوانید یک تولید محتوای ویدیوئی موفق را در وب سایت خود منتشر کنید که هم برای مخاطب و هم برای موتورهای جستجو گوگل جذابیت داشته باشد باید مواردی همچون سناریو داشتن محتوا، عنوان مناسب، معرفی محصول و خدمات به شکل مستقیم را در محتوای ویدیوئی خود رعایت کنید تا به کمک آن ها سطح کیفی محتوای خود را افزایش داده و سئو سایت بهتری در زمینه تولید محتوا ارائه دهید. البته این موضوع را هرگز فراموش نکنید که بهنرین روش تولید محتوای ویدیوئی بدون محتوای متنی کار بی فایده ای می باشد.

روش های تولید محتوا

مراحل تولید محتوا

 تولید محتوای صوتی

نیاز مخاطبین سایت خود را همیشه در اولویت کارها و برنامه هایی که می خواهید بر روی سایت خود انجام دهید تا بالاترین رتبه و جایگاه را بدست آورید قرار دهید.

هستند افراد بسیاری که به جای خواندن یک متن طولانی ترجیح می دهند با فایل های صوتی درباره آنچه در جستجویش هستند دسترسی داشته باشند. این روزها هم که آمار مطالعه افراد متاسفانه پایین آمده است. بنابراین شما با تولید یک محتوای صوتی می توانید سطح علمی افراد را بالا برده و بر روند موفقیت سایت خود نیز تاثیر گذار باشید.

تولید یک محتوای صوتی با توجه به این موضوع که نیاز به سرمایه زیادی ندارد می تواند میزان جذب را در مخاطبین شما افزایش دهد. از جمله مزیت های تولید محتوای صوتی عمر مفید بالا و قابلیت اشتراک گذاری آن می باشد.

 تولید محتوا به روش کپی رایتینگ

کپی رایتینگ کردن محتوا در واقع هنر و دانش تولید محتوا در کسب و کار می باشد شما با این  روش می توانید مفهومی که در تبلیغات در جستجوی آن هستید را به بهترین شکل ممکن به مخاطبین خود انتقال دهید. زمانیکه با عبارت کپی برخورد می کنید بدون شک ذهن شما اولین جایی که کشیده می شود کپی کردن متن می باشد در صورتی که محتوای کپی رایتینگ علاوه بر نوشتن به تحقیق و مصاحبه درست درباره کمپین های بازاریابی برنامه ریزی و ایده پردازی شده اند.

محتوا سئو شده

تولید محتوا سئو شده

تولید محتوای خبری

نوع دیگر از معرفی بهترین روش تولید محتوا برای وب تولید محتوای خبری می باشد که این نوع از محتوا توسط خبرنگاران و نویسندگان صورت می گیرد و همانطور که از نامش مشخص است مربوط به اخبار و اتفاق های روز دنیا می باشد که می تواند با کسب و کار شما در ارتباط بوده و یا چیزی به غیر از کسب و کار شما باشد.

تولید محتوای تلفیقی

شاید تا به حال این موضوع را نشنیده باشید و یا اینکه حتی آن را در وب سایت خود هم امتحان نکرده باشید اینکه در برخی مواقع می توانید همزمان از چند محتوا در وب سایت خود استفاده نمایید که به آن تولید محتوای تلفیقی گفته می شود. مثلا همزمان می توانید از تکنیک های تولید محتوا متنی و صوتی در سایت خود استفاده نمایید البته این موضوع را هم در نظر داشته باشید که انتخاب ترکیب مناسب از تولید محتوا در میزان بازدید آن می تواند نقش بسیار مهمی را ایفا نماید.

تولید محتوای آموزشی

برای تولید این دسته از محتواها در ابتدای امر باید مخاطب خود را مشخص کنید طبیعتا مخاطبین شما برای تولید محتوای آموزشی بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

محتوای آموزشی که شما برای کودکان منتشر می کنید بدون شک با محتوای آموزشی که برای افراد بزرگ سال منتشر می کنید دارای تفاوت های بسیاری می باشد شما برای این کار می توانید از محتوای ویدیوئی استفاده کنید که در این زمینه مخاطبین بسیاری دارد و باعث جذب بسیار زیاد مخاطب می شود. همچنین با نوع مخاطب محتوای آموزشی این امکان را دارید تا از روش محتوای تلفیقی هم برای بهترین روش تولید محتوا استفاده نمایید.

آموزش های مرتبط با تولید محتوا

تکنیک های تولید محتوا به بیان ساده 1

تکنیک های تولید محتوا به بیان ساده

معیارهای گوگل برای تولید محتوا 1

معیارهای گوگل برای تولید محتوا

4.2/5 - (4 امتیاز)
24 / 100

6 Comments

  1. مارال حسینی گفت:

    اگر محتوا تکراری برای وب باشد اما ویرایش شده باشد آیا گوگل متوجه می شود و بر سئو چه تاثیری دارد؟

  2. فریبا پورعلیا گفت:

    سلام وقت بخیر
    از میان روش های تولید محتوایی که در این مقاله به آن ها اشاره کرده اید کدام یک می توانند تاثیر بیشتری روی وب سایت داشته باشند یعنی اگر تمرکز خود را روی یکی از این تولید محتوا بیشتر کنیم بهتر به نتیجه خواهیم رسید یا اینکه از هریک از آن ها باید در سایت خود داشته باشیم؟
    با تشکر از سایت خوبی که دارید

  3. SEO IRAN گفت:

    این روش های تولید محتوا در کنار هم میتونه به سئو سایت شما کنه. و اگر یکی رو انجام بدید و یگی دیگه رو انجام ندید ا، اون رقیبی که موارد بیشتری رو انجام داده ، اون رتبه بهتری تو گوگل میگیره

  4. علیرضا جباری گفت:

    چند ماهی است برای سایتی تولید محتوا انجام میدم سختی کلماتش متوسطه و سن دامنه هم یک سال است، اما بالا نمیاد کلماتم. کلمه اولم دیده نمیشه در نتایج و کلمه دومم صفحه هفته. ممکنه پنالتی شده باشم؟

  5. Mml گفت:

    یه نفر تولید محتوا میکرد برا سایت من
    و 30 درصد متن هاش کپی بوده
    14 تا مطلب هم گذاشته
    اسپم میشه سایتم؟

    چکار کنم اوضاع اسپم سایتم بهتر بشه

  6. تینا گفت:

    تولید محتوای کپی رایتینگ برای سئو خوبه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + چهارده =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو