آموزش يافتن كلمات كليدی پر جستجو

کلمات کلیدی پر جستجو
سئو سایت

از مهم ترین مسائلی که مبتدیان در زمینه سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو با آن درگیر هستند و نمی دانند که چه باید انجام دهند پیدا کردن کلمات کیلدی است که بیشترین سرچ را توسط کاربران در دنیای گوگل دارد.

کلماتی که می تواند به آن ها کمک کند تا بالاترین ترافیک سایت را داشته باشند و همچنین بازدید وب سایت آن ها را افزایش می دهد.

فراموش نکنید که جستجو کردن کلمه کلیدی توسط کاربران در گوگل نقش بسیار مهمی در سئو سایت شما دارد. تیم سئو ایران به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید کلمات کلیدی که بیشترین سرچ را دارند به خوبی شناخته و از آن ها در وب سایت خود استفاده کنید.

یافتن کلمات کلیدی

کلمات کلیدی

آموزش يافتن كلمات كليدي پر جستجو

شناسایی کلمات کلیدی که بیشترین سرچ و جستجو را در بازاریابی آنلاین دارند کمی کار سختی می باشد زیرا از این سری کلمات برای بهبود تبلیغات بیشتر، ایجاد متا دیسکریبشن و بهبود سئو سایت استفاده می شود.

آموزش یافتن کلمات کلیدی پرجستجو مطلبی است که امروز می خواهیم با شما در میان بگذاریم و از تاثیری که این کلمات می توانند در بازاریابی آنلاین شما داشته باشند صحبت کنیم.

با استفاده از چندین ابزار که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت، کلمات کلیدی که در زمینه کاری شما بیشترین سرچ و جستجو را دارند پیدا کرده و از آن ها در محتواهای نوشتاری و دیگر بخش های وب سایت خود استفاده کنید تا ترافیک و بازدید سایت خود را به درستی افزایش دهید.

کلمه کلیدی در سئو

قبل از اینکه آموزش یافتن کلمات کلیدی پرجستجو را آغاز کنیم اجازه دهید به اختصار توضیح دهیم که اصلا کلمات کلیدی چه کلماتی هستند؟!

کلمات کلیدی در حقیقت همان کلید واژه های وب سایت شما می باشند که به کمک آن ها می توانید بر روی سئو وب سایت خود کار کرده و مناسب ترین جایگاه و رتبه را توسط موتورهای جستجو کسب نمایید. شما به کمک این کلمات کلیدی می توانید در صفحات نخست گوگل بالاترین رتبه را بدست آورید به شرطی که به درستی و طبق قوانین سئو بر روی آن ها کار کنید.

شما با جستجو کردن کلمه های مورد نظر خود این امکان را در دنیای وب در اختیار دارید که به سایت های زیادی وارد شده و صفحاتی که مد نظر دارید را پیدا کنید. هرگز نباید این مسئله را فراموش کنید که انتخاب درست و مناسب کلمات کلیدی اولین قدمی است که شما می توانید برای موفقیت خود در دنیای سئو بردارید.

آموزش یافتن کلمات کلیدی

انتخاب کلمات کلیدی

ابزارهای جستجو کلمات کلیدی

در مطالب بالا به این موضوع اشاره کردیم که برای آموزش یافتن کلمات کلیدی پر جستجو می توانید از ابزارهایی که به صورت رایگان می توانید در اختیار داشته باشید استفاده کنید تا بهتر بتوانید کلمات مرتبط با وب سایت خود را یافته و برای سایت خود از آن ها استفاده کنید.

ابزارهای یافتن کلمات کلیدی سایت به شرح ذیل می باشند.

  • پیشنهادات گوگل
  • گوگل ترندز
  • kwfinder
  • Google Keyword Planner
  • Keyword Tool
  •  WordStream Suggestion Tool
  • ابزارهای آنالیز وب سایت
  • گوگل سرچ کنسول

پیشنهادات گوگل

حتما پیش خودتان می گویید که ما همیشه و در همه موارد برای پیدا کردن آنچه در جستجویش هستیم از گوگل استفاده می کنیم. گوگل دیگر چه ابزاری است که بتواند به یافتن کلمات کلیدی پر جستجو به ما کمک کند؟!

درست است و ما به شما حق می دهیم که چنین طرز فکری داشته باشید. اما آیا شما به درستی از گوگل و سچ کردن در آن استفاده می کنید؟!

خوب ما می خواهیم در آموزش یافتن کلمات کلیدی پر جستجو توسط گوگل و پیشنهادات گوگل به شما کمک کنیم تا بهتر و درست تر از این ابزار استفاده کنید. استفاده از گوگل بسیار ساده است، شما عبارت و موضوعی که می خواهید بهترین کلمه کلیدی را برای آن پیدا کنید را در نوار جستجو گر گوگل تایپ می کنید برای شما لیستی باز خواهد شد که محبوب ترین عبارت های جستجو را در همان زمینه ای که شما در پیش هستیدی را برای شما نمایش می دهد و شما می توانید با توجه به موضوع مورد نظر خود چیزی نزدیک به 10 عبارت کلیدی دیگر را پیدا کنید.

کاری که باید انجام دهید این است که در میان آن ها به دنبال عبارت اصلی باشید که بیشترین سرچ و محبوبیت را دارد. درباره عبارت های طولانی هم به همین شکل می باشد و تنها فرق آن با عبارت های کوتاه این است که به جای 10 کلمه برای شما تا 5 عبارت نشان داده خواهد شد.

گوگل ترندز

ابزار بعدی که برای پیدا کردن کلمات کلیدی با ارزش در این آموزش می خواهیم به شما معرفی کنیم گوگل ترندز می باشد که حتما با آن آشنایی دارید. برای کار با این ابزار کافی است به آدرس: google.com/trends برویدو به کمک صفحه trending searchesکلمه کلیدی مورد نظر خود را پیدا کنید. از ابزار گوگل ترندز می توانید برای انتخاب کلمات کلیدی مناسب در راستای بهبود تجارت محلی خود استفاده کنید.

این موضوع را همیشه به خاطر داشته باشید که مردم در همه نقاط دنیا به یک شکل و با یک الگو ثابت در دنیای وب به دنبال کلمات و عبارت های مورد نظر خود نمی گردنند و نحوه جستجو هر یک از آن ها با هم تفاوت دارد.

گرایش های گوگل به شما اجازه ی استفاده از موتورهای جستجو را نسبت به موقعیت جغرافیایی که دارید می دهد. این کار چندان سختی نیست شما می توانید برای امتحان هم که شده یک عبارت و کلمه ای را که مد نظر دارید در دو موقعیت مختلف مورد جستجو قرار دهید تا خیلی راحت متوجه این تفاوت شوید.

برای اینکه بهتر با این ابزار آشنا شوید می توانید مطلب آموزش گوگل ترندز را مطالعه کنید.

آموزش یافتن کلمات کلیدی پر جستجو

سئو کلمات کلیدی

 KWFinder

بدون شک یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین ابزارهای جسجوی کلمات کلیدی در سئو، ابزار KWFinder می باشد که البته استفاده از این ابزار تنها برای جستجوی 5 کوئری برای شما به صورت رایگان خواهد بود و در غیر این صورت باید اشتراک های ماهیانه یا سالیانه KWFinder را خریداری نمایید. این ابزار قدرتمند آمارهای دقیقی از میزان جستجوی ماهیانه هر کلمه کلیدی در موقعیت جغرافیایی مد نظر شما به همراه لیستی از کلمات کلیدی مرتبط آن حوزه به شما ارائه می دهد. از دیگر مزایای این ابزار، امکان مشاهده Keyword Difficulty یا همان میزان سختی هر کلمه می باشد که بسته به رقابتی بودن آن در سایت های مربوطه به شما در تحلیل داده های سئو کمک می کند.

Google Keyword Planner

گوگل کیورد پلنر قدرتمند ترین و کامل ترین ابزار جستجو و یافتن بهترین کلمات کلیدی در سراسر جهان می باشد که هر قابلیتی که یک سئو کار برای تحلیل داده ها نیاز داشته باشد را در اختیار او قرار می دهد. این ابزار که محصول خود کمپانی گوگل و از زیر مجموعه های گوگل ادز می باشد، برای کاربران ایرانی خود محدودیت های بسیاری را ایجاد کرده است. برای استفاده از Google Keyword Planner باید از ابزارهای تغییر آی پی استفاده کنید و برای مشاهده آمار جستجو بر حسب موقعیت جغرافیایی، امکان انتخاب کشور ایران به عنوان لوکیشن وجود ندارد.

با این حال از مزایای این ابزار می توان به تماما رایگان بودن آن اشاره کرد؛ علاوه بر این شما می توانید با وارد کردن آدرس سایت های رقیب در آن، به آنالیز تمامی کلمات کلیدی جدید و قدیمی که آن سایت ها دارند بر رویشان کار می کنند بپردازید. برای آشنایی بیشتر با قابلیت ها و نحوه استفاده از این ابزار، مطالعه مقاله آموزش Google Keyword Planner به شما پیشنهاد می شود.

WordStream Suggestion Tool

به کمک این ابزار شما می توانید عبارت های طولانی که می خواهید از آن ها به عنوان کلمات کلیدی خود استفاده کنید را هدف قرار دهید. این ابزار به شما کمک خواهند کرد تا کلمه های کلیدی پر جستجو در عین حال موثرتری را پیدا کنید.

برای استفاده از این ابزار در جهت آموزش یافتن کلمات کلیدی پر جستجو باید به آدرس WordStream.com/keywords رفته و عبارت مورد نظر خود را در تایپ و سپس کلید “enter” را بزنید. برای شما لیستی نمایش داده خواهد شد که باید آن ها را بررسی کرده و آنچه می خواهید را پیدا کنید. نگران نباشید، این ابزار در پیدا کردن عبارت طولانی که شما آن را هدف خود قرار داده اید به شما کمک خواهد کرد

ابزارهای آنالیز وب سایت

ابزارهای آنالیز وب سایت مجموعه ای از ابزار ها هستند که به آسانی در اختیار شما قرار داده می شوند تا بدون کوچک ترین مشکلی بتوانید وب سایت خود را مورد آنالیز قرار دهید.

این ابزارها عبارتند از:Google Webmaster Tools ، Check My Links ، MOZ . SEO Report Card ، Hubs Website Grader ، Woorank ، Screaming Frong SEO Spider Remove em ،Varvy SEO Overview Tool ، Founds SEO Audit Tool

ابزارهای آنالیز وب سایت که در جهت آموزش یافتن کلمات کلیدی پر جستجو به شما معرفی کردیم ابزارهایی هستند که به صورت رایگان برای سئو سایت مورد استفاده قرار می گیرند.

یافتن کلمات کلیدی

یافتن کلمات کلیدی پر جستجو

گوگل سرچ کنسول

ابزار گوگل سرچ کنسول یکی از مناسب ترین ابزارهایی است که می توانید برای جستجو و یافتن کلمات کلیدی که بیشترین سرچ را دارند از آن استفاده کنید. از دیگر قابلیت هایی که کنسول های گوگل دارند این است که یک مکان مناسب برای آنالیز کردن کلمات کلیدی سئو می باشند.

اطلاعاتی که در این ابزار وجود دارد می تواند یک میانبر غیر قابل باور برای سئو باشد. تصور کنید که یکی از مطالب و url های شما در صفحات نخست گوگل نمایش داده شود این موضوع باعث می شود که گوگل به خودی خود متن و صفحه وب سایت شما را مرتبط با چیزی ببیند که کاربرها آن را سرچ و جستجو کرده اند. این موضوع باعث افزایش ترافیک و بازدید در سایت شما نیز خواهد شد.

حرف آخر

ما برای آموزش یافتن کلمات کلیدی پر جستجو تنها به چند نمونه از ابزارهایی که می توانند در این مورد به شما کمک کنند اشاره کرده ایم و امیدواریم که به کمک این ابزارهای بتوانید بهترین کلمات کلیدی را که بیشترین سرچ را دارند برای وب سایت خود پیدا کرده و رتبه سایت خود را در نتایج موتورهای جستجو ارتقاء دهید.

سوالات متداول درباره یافتن کلمات کلیدی پر جستجو

1یافتن کلمات کلیدی پر جستجو چه تاثیری در سئو سایت دارد؟
اولین و مهم‌ترین گام در هر پروژه سئو، یافتن و انتخاب کلمات کلیدی مناسب بر حسب بالا بودن میزان جستجوی آن‌ها توسط کاربران می‌باشد. در غیر این صورت ممکن است تلاش‌ها و هزینه‌های مربوط به سئو بازدهی چندانی برای سایت شما نداشته باشد.
2بهترین ابزارهای یافتن کلمات کلیدی پر جستجو کدامند؟
بهترین ابزارهای یافتن کلمات کلیدی پر جستجو عبارتند از: KWFinder، Google Keyword Planner، Keyword Tool و Google Trends.
3بهترین ابزار رایگان یافتن کلمات کلیدی پر جستجو چیست؟
برای یافتن کلمات کلیدی سئو به صورت رایگان می‌توانید از ابزارهای Google Keyword Planner و همچنین پیشنهادات گوگل استفاده کنید.

آموزش های مرتبط با کلمات کلیدی

a5f5d490 26ad 43cf 9310 5e95cb38d1ad

روش انتخاب کلمه کلیدی

Untitled 3

تاثیر کلمات کلیدی در سئو

5/5 - (2 امتیاز)
73 / 100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو