سئو سایت انگلیسی

سئو انگلیسی
سئو سایت

سئو سایت انگلیسی

تا الان در تمام مطالب در سئو ایران ما با سایتی فارسی سر و کار داشتیم، ولی در سئو سایت انگلیسی یک مقداری شرایط متفاوت خواهد بود زیرا که اگر شما سایت انگلیسی داشته باشید ولی یک سری قوانین را رعایت نکنین که گوگل از صحت سایت شما مطلع نشود قطعا باعث جریمه شدن و پنالتی شدن سایت خود می شوید، پس با ما همراه باشید تا به شما قوانین و شرایطی که در سئو سایت ارزان یک سایت خارجی باید رعایت کنید را به شما بگوییم تا در هر جایی بتوانید سایت خود را به رتبه ی دلخواه خود برسانید.

انتخاب دامنه و url

یکی از مهم ترین مواردی که برای موفقیت در سئو سایت انگلیسی و طراحی سایت انگلیسی میباست به آن دقت نمایید انتخاب دامنه و url میباشد، ولی انتخاب دامنه و url از چه لحاظی قابل اهمیت است؟ این مسئله از آنجا مهم است که شما اگر سایت انگلیسی داشته باشید نمی توانید به عنوان مثال در دامنه از کلمات فارسی استفاده نمایید یا به عنوان مثال به صورت فینگلیش در دامنه بنویسید قطعا از استاندارد گوگل خارج می شود و سایت شما را به عنوان سایت انگلیسی رسمی نمی شناسد کما اینکه کاربران انگلیسی زبان نمی توانند آنرا بخوانند و به سایت اعتماد نخواهند نمود.

انتخاب دامنه

یا اگر شما در انتخاب دامنه از دامنه های غیر اصولی استفاده کنید مثلا اگر از (.ir) استفاده کنید گوگل می داند این دامنه برای ایران است و یا اگر از (.in) استفاده کنید که برای هند است مورد تایید قرار نمی گیرید(امتیاز دامین را نخواهید گرفت) ولی اگر از دامنه هایی مثل (.com،.uk،.usو…) اگر از این دامنه ها استفاده شود چون برای یک کشور انگلیسی زبان است و .com که کاملا جهانی است و می تواند تمام سایت ها را در بر بگیرد قطعا مورد تایید گوگل خواهد بود.

قوانین سئو سایت انگلیسی

سئو سایت انگلیسی در بر گیرنده ی قوانین زیر میباشد:

  • به جز زبان انگلیسی هیچ زبان دیگری نباید در سایت مورد استفاده قرار بگیرد که این موضوع را باید افرادی که مسئولیت تولید محتوا را بر عهده دارند میبایست رعایت کنند.
  • کسانی که مسئولیت کار های مختلف سایت را بر عهده دارند باید با ip انگلیس وارد شوند.
  • کامنت هایی که در صفحه قرار می گیرد حتما باید به زبان انگلیسی باشد.
  • کلمات کلیدی باید ترجمه شده به زبان انگلیسی باشد.
  • انکرتکست هایی(انکرتکست چیست؟) که در صفحه قرار می گیرد باید به زبان انگلیسی باشد.
  • faq ها و پشت نویسی عکس ها (alt تصاویر) باید زبان انگلیسی باشد.
  • کلا از هر لحاظی مانند توضیحات متا تگ و تگ ها و.. باید ترجمه شده به زبان انگلیسی باشد.
  • تمام لینک ها و بک لینک هایی که در سایت قرار می گیرد باید به زبان انگلیسی باشد.(آموزش لینک سازی)
  • سرور ها و هاست سایت باید برای سرور های انگلیس یا آمریکا باشد.
  • whois سایت میبایست به آدرسی به کشور هدف داده باشد ، یعنی اگر هدف ما در سئو کشور انگلیس میباشد، آدرس ثبت شده ی سایت نیز میبایست در یکی از شهرهای انگلستان باشد.

قوانين سئو سايت انگليسى

رعایت سرعت در سئو سایت انگلیسی

اگر سایت شما به دو زبان باشد قطعا می تواند در سرعت سایت شما تاثیر بگذارد، ولی اگر تک زبانه باشد موضوع دیگری که می تواند در سرعت سایت انگلیسی تاثیر بگذارد سرور ها و هاست آن است، هرچه سرور های هاست شما با شما نزدیک تر باشد قطعا در سرعت سایت شما تاثیر گذار است. اگر شما سایت انگلیسی دارید و خودتون در کشور های خارجی هستید قطعا اگر سرور های شما در انگلیس باشد از نظر سرعت سایت خیال شما راحت است، و یکی از مهم ترین ملاک ها در سئو سایت سرعت آن است که اگر سایت شما از سرعتی بالا برخوردار باشد یکی از مهم ترین ملاک های گوگل را رعایت کردین.سرعت سايت انگليسى

ترجمه تمامی قسمت های وب سایت

هر سایت از قسمت های مختلفی تشکیل می شود مانند(منو ها، فوتر، هدر، ابزارک های، لینک های مهم، نظرات و…) باید در هر صفحه از سایت انگلیسی شما تمام این موارد باید ترجمه شود به زبان انگلیسی و حتی یک قسمت از سایت شما هم نباید به زبان دیگری باشد. در بعضی از سایت ها با تغییر زبان ممکن است در ux تاثیر بگذار. (ux چیست؟) ولی اگر از اول سایت شما انگلیسی طراحی شود قطعا می توانید ux خوبی از تجربه کاربران در سایت شما بگیرید که این موضوع می تواند کمک زیادی کند در سئوی سایت شما.توجه به ترجمه در تمامى قسمت سايت

روابط در سئوی سایت خارجی

اگر شما سایتی انگلیسی دارید ولی خودتان به عنوان مثال در ایران هستید، قطعا برای شما کار خیلی سختی است که سئوی سایت خارجی خود را انجام دهید و حتی ممکن است برای شما غیر ممکن باشد این موضوع. ولی اگر شما در خارج از ایران مانند انگلیس روابطی داشته باشید قطعا خیلی ساده تر می توانید تمام کار های سایت خود را انجام دهید چون قطعا کسی که در خارج ایران کارهای سایت شما را انجام دهد سای کاملا طبیعی می شود از نظر گوگل، در نتیجه بهینه شدن رتبه سایت شما آسان تر می شود.چگونگى سئو سايت انگليسى

تگ Hreflang چیست؟

این تگ در کدهای سایت قرار می گیرد و در آن شما زبان سایت خود را در انتخاب می کنید به عبارتی این تگ برای انتخاب زبان سایت است. یعنی به نحوی شما به گوگل زبان سایت خود را به وسیله این تگ می گویید. مثلا به عنوان مثال شما می توانید برای کاربرانی که زبان سایتشان با سایت شما یکی نیست می توانید از تگ ها با زبان های مختلف استفاده کنید ولی این موضوع دو حالت ممکن است اتفاق بیفتد:

  1. اگر سایت شما کوچک باشد و چند زبان در لیست خود قرار دهید، نه تنها نمی تواند موجب کمک به سایت شما بکند بلکه گوگل در بررسی سایت شما نمی داند شما را در چه کشوری رتبه سایتتان را بالا بیاورد در نتیجه سایت شما را پنالتی می کند و پایین می آورد.
  2. ولی اگر سایت بزرگی داشته  باشید و از چند زبان استفاده کنید قطعا باعث می شود که شما را در چند منطقه و کشور رتبه سایت شما را بالا بیاورد که این موضوع یک آثار مثبت می تواند بگذارد ولی در کل تاثیر خیلی زیادی ندارد.

به مثال های زیر توجه کنید:

<link rel=”alternate” href=”http://example.com/en-au” hreflang=”en-au” />

<link rel=”alternate” href=”http://example.com/en-gb” hreflang=”en-gb” />

سوالات متداول

1 آیا سئو سایت انگلیسی اگر ساکن ایران باشیم ممکن است؟
از ایران خیلی می تواند کار سخت شود و بهتر است که یک ارتباطی شود ولی غیر ممکن نیست و با شرایطی که بتوانید به گوگل ثایت کنید که شما سایتتان طبیعی و کاملا انگلیسی است می توان انجام داد.
2 اگر سایتمان بزرگ نباشد اگر از چند تگ hreflang استفاده کنیم ممکن است سایت پنالتی شود؟
بله چون این گونه گوگل گیج می شود که شما را در چه کشوری بالا بیاورد که این باعث می شود کلا سایت شما را حذف کند یا رتبه سایتتان را پایین بیاورد.
3افزونه ای که به وسیله آن بتوان زبان سایت را عوض کرد چیست؟
یکی از افزونه های خوب برای این موضوع wpml است.
4محتواهایی که تولید می شود می تواند قسمتی از آن به یک زبان دیگر باشد؟
قطعا اشتباه است و نباید از زبان دیگری استفاده کرد ولی اگر در حد یک کلمه باشد اشکالی ندارد.

3/5 - (4 امتیاز)
79 / 100

4 Comments

  1. على گفت:

    اگر من سايتم رتبه خوبى داشته باشه مى تونم با اضافه كردن يك زبان ديگر رتبه اش را بالا بياورم؟

  2. مرثا بنی گفت:

    چطوری میتونیم از آخرین مطالبتون باخبر بشیم؟
    به کار میاد
    اگر کسی حوصله کنه و بخونه و بعد هم عمل کنه
    مثلا همین سئو سایت انگلیسی رو، اگر یه سئو کار خونده باشه واقعا از کسی که نخونده خیلی جلوتره

    مرسی

  3. غزاله گفت:

    سلام سایت من تقریبا سایت خوبی است و کلا سایت براساس قالب وردپرس و مطالب فارسی طراحی شده است. ولی فقط نیاز به یک صفحه انگلیسی در سایت است. آیا اگر یک صفحه انگلیسی در سایت بزارم سئو منفی دارد؟
    ممنون از مطالب عالی شما

  4. روشنک رستمی گفت:

    اگر قدرت و اعتبار سایت شما خوب است، با ایجاد یک صفحه انگلیسی مشکلی برای سئو سایت شما به وجود نمی آید اگر قصد سئو صفحه انگلیسی را دارید حتما از یک مشاور کمک بگیرید در غیر این صورت از کراول شدن صفحه توسط موتور جستجو جلوگیری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 15 =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو